Skocz do zawartości

neket

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O neket

  • Urodziny 07.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    STA

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. nie chce mi się rozpisywać wiec pozostawię Twój tok rozumowania bez komentarza ... jeśli ktoś lubi to niech cale życie pojazdu jeździ np na oponach kupionych w ASO barracudy tak jak hana to klon keihin i tak obsługuje je centralka BRC ... podobnie jak stag mamy w oprogramowaniu do wyboru osprzęt w kilku wersjach - czujniki temp, cisnienia, MAP itp (tak tez od nowości w kilku wersjach zestawy są sprzedawane). w większości przypadków zawodzi niestety czynnik ludzki, błędy przy montażu i źle dobrana instalacja ... rzeczy do rozważenia jest dużo: moc (jaki reduktor), czasy wtrysku na jałowym (jesli to full-grupa to BRC np odpada, jesli sa dotryski to w centralce musi być możliwość wycięcia) i tak można by się rozpisywać i mnożyć przykłady ja nie montuje instalacji a jedynie poprawiam spaprane .. widzę ze masz wiedze ale nie obrażając Cie chyba tylko teoretyczna. To co piszą na "internetach" jest cenne ale przepisywanie wyczytanych informacji bez sprawdzenia w praktyce mija się z celem ... lepiej podać źródło niż pisać półsłówka
  2. dywanik kierowcy petexa przetarł mi się po 7 latach i to tylko dlatego ze zona w szpilkach jezdzi
  3. polecam petex - miękka guma czyli guma a nie dziadowski plastik - fajny ciemny kolor - bardzo dobrze spasowane - nie śmierdzą - trwałe
  4. tym klasykiem codziennie robię 110km do pracy od 3 lat i pomimo wieku (rocznik 96) totalnie z dziadem się nic nie dzieje tylko sensowna maksymalna prędkość 90km/h trochę załamuje
  5. od siebie dodam ze mam dwa klucze jeden jonneswaya a drugi taniocha z supermarketu Kaufland i o dziwo po porównaniu od "pracują" tak samo jest różnica może z 3% a to mieści się w granicy bledu nie wiem jak będzie z trwałością ale używane sa okazjonalnie może ze 2 razy do roku głowice przykręcam albo jakieś delikatniejsze rzeczy i dają rade juz 3 lata podstawa to dbanie o narzędzia ... przechowywane z nastawa na 0, nieprzeciążanie i nie rzucanie
  6. nie ma czegos takiego jak roznice w pulsowaniu zielonej diody normalnie jest tak ze nie trzeba nic naciskac gasisz auto na lpg, przychodzisz np nastepnego dnia odpalasz i dioda mruga na zielono a auto pracuje na benzynie po spelnieniu warunkow przelancza sie na gaz i swieci ciagle na zielono czerwony wskaznik rezerwy jest niepowiazany z praca instalacji nie mam pojecia czemu tak dziwnie u ciebie to wyglada ale juz mialem kilka aut z bingo M, S z altroniciem itp i nigdy czegos takiego nie widzialem
  7. w brc spokojnie smigaja barracudy jak i acw01 (pod softem P&D) .... regeneracja reduktora to nie problem i wytrzymuje bardzo dlugo (moj juz ponad 150.000) wada brc to przede wszystkim monterzy ... czesto idacy na latwizne a stad bierze sie powszechna opinia ze to kiepska instalacja
  8. pociesze cie ze nawet w sekwencja brc do niedawna nie dalo sie auta odpalic na gazie a teraz po poprawkach dla softu p&d (sekwencje od MY07 czyli od 2007roku) mozna odpalic awaryjnie tylko 5 razy auto na gazie a pozniej trzeba jechac do gazownika i skasowac licznik uruchomien
  9. 1.Typ Passata b3 2.0 2e 2.marka opony debica frigo / pirelli winter carving 3.rozmiar opony 190/60r15 4.Rodzaj felgi alu 5 zakupiona jako nowa czy używana. używana 6.pozytywy debica ma bardzo trwaly bieznik / pirelli super sie zachowuje na glebokim sniegu 7.negatywy debica troche za twarda / pirelli bieznik znika w oczach i sa glosne
  10. kolega założył do imprezy wrx nalewki i przejechał 700 metrów dowalił kick-down ... pozbierał bieżnik z drogi i wrócił do sprzedającego ... mina gościa bezcenna do poloneza bym na pewno założył nalewki ale co czegoś mocniejszego raczej nie
  11. proszę o wskazówkę w który miejscu znajdę presostaty z klimy? pacjent to b3 2e z roku 92 na czynnik r134a
  12. neket

    Zmiana licznika

    proszę o info z czego składa się komplet bo na pewno zegary i manetka z przełącznikiem ale czy jeszcze trzeba dorzucić dodatkowy czujnik temp z podstawki filtra i sama podstawkę? czy była do tego jakaś "puszka" ala moduł z elektronika czy wszystko jest w za cyferblatem?
  13. mam pytanie troche nie tyle o numer z etki ale o cos co mozna by w niej sprawdzic czy bedzie pasowac rozrusznik z paska b3/b4 silnik 1.8 benzyna do b3 2.0 1991r (silnik 2e)?? generalnie czy jest szansa ze te rozruszniki sa zamienne bez kombinowania??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności