tom_s Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2014 (edytowane) Witam Jest instalacja gazowa ze sterownikiem Bingo-M. Normalna praca to jak wiem - nic nie świeci czyli pracuje na benzynie. Wciskam przycisk - zaczyna migać szybko zielona dioda czyli oczekuje na przełączenie na LPG gdy zostaną spełnione warunki konieczne (temp. i/lub obroty). Auto mam od niedawna ale już 2x miałem przypadek że zielona dioda migała 2 razy wolniej niż normalnie - silnik pracował wtedy na benzynie. Wciskanie przycisku nic nie robiło - zielona dioda nadal wolno mrugała. I zaobserwowałem że przy tym pali się jednocześnie zielona i czerwona dioda (ta od rezerwy) ale czerwona bardzo słabo. Nie pomaga włączanie i wyłączanie silnika. Po przejechaniu jakiegoś większego odcinka na benzynie nie wiadomo kiedy znów wraca normalna praca - szybkie pulsowanie zielonej diody i wtedy bez problemu przełącza na pracę na gazie. Co takie wolne pulsowanie oznacza? Jak to zdiagnozować? Do tej pory nie doszukałem się tej informacji. Pozdrawiam Edytowane 26 Stycznia 2014 przez tom_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselmaniac Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2014 zapodaj jakieś zdjęcie tego włącznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neket Zgłoś #3 Napisano 10 Czerwca 2015 nie ma czegos takiego jak roznice w pulsowaniu zielonej diody normalnie jest tak ze nie trzeba nic naciskac gasisz auto na lpg, przychodzisz np nastepnego dnia odpalasz i dioda mruga na zielono a auto pracuje na benzynie po spelnieniu warunkow przelancza sie na gaz i swieci ciagle na zielono czerwony wskaznik rezerwy jest niepowiazany z praca instalacji nie mam pojecia czemu tak dziwnie u ciebie to wyglada ale juz mialem kilka aut z bingo M, S z altroniciem itp i nigdy czegos takiego nie widzialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach