Skocz do zawartości

JW_52

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JW_52

  • Urodziny 24.03.1952

Informacje osobiste

  • Imię
    Józef
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Nic takiego tam nie widziałem.
  2. Ustaw miernik na 20 k i tam powinno Ci pokazać 1,4 na zakresie 2000 powinien Ci pokazać ok 1400
  3. Złącze masz za tą gumową zaślepką w nadkolu, możesz też tam się dostać wymontowując schowek, ale to dużo roboty i po co się w to bawić, zmierz rezystancję czujnika, powinno być ok 1,4 k
  4. To powinne być dobre, mniej więcej mają taką rezystancję.
  5. To jet taki czujnik. ABS CZUJNIK PRZÓD VW PASSAT B5
  6. Teraz wiem, że jak nie zdemontuję nadkola to nie dojdę do złączki. Pozdrawiam
  7. Witam, to jest na zewnątrz nadkola ? Ja widziałem oryginalny czujnik z przewodem ok 1 m., u siebie mogę to sprawdzić, tylko na podwórku i na lewarku, pozdrawiam
  8. Witam, mam też problem z czujnikiem w moim B5 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-00 - Open or Short to B+ce (J393) 49-10 - Unknown Error Elaboration – Intermittent Gdzie znajdune się złącze przewodu wychodzącego z czujnika???, Chciałbym go sprawdzić miernikiem, ale nie wiem jak dostać się do złączki, pozdrawiam.
  9. Witam, może ktoś mi podać rozpiskę pinów na złączu od sterownika ABS w VW B5 ??? VAG pokazuje mi uszkodzenie czujnika w prawym przednim kole.
  10. Witam, u mnie klimatronick przestał grzać ( VW Passat B5, 1,9 TDI rocznik 1997, sedan) , właściwie to niby grzeje, tylko nie działa dmuchawa VAG wykazał błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 1J1 907 044 Component and/or Version: CLIMATRONIC S 4.0 Software Coding: 02000 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 35-00 - - Czy może ma ktoś instrukcję jak dostać się do dmuchawy? Na forach nic nie znalazłem co by dotyczyło Passata.
  11. Ja jak jeżdżę po trasie średnio 100 do 160 km/h i nie cisnę za dużo na gaz przy starcie to nie dolewam nic a nic oleju od wymiany do wymiany, a używam oleju Mobil 1 turbo diesel 0W40, (przebieg 199000 km). Natomiast przy jezdzie po mieście to czasami doleję ok 0,25 l od wymiany do wymiany ( wymian co 15 000 km ). Zdarza się, że w trasie robię prawie bez przerwy po 1400 km ( przerwa tylko na zatankowanie ).
  12. Witam, u mnie w B5 działa tylko regulacja wymuszona sztucznie a jak podłączę regulator to po czasie obniżają się do dołu. Regulator rozebrałem, wyczyściłem styki i nic, kto może mi coś zasugerować, nie mam gdzie podstawić regulatora.
  13. Witam, a jak wygląda sytuacja z miejscem wprowadzenia przewodów od czujników do bagażnika ( B5 sedan ), czy trzeba coś wiercić,
  14. Witam, ja też poproszę, jesli można schemat na adres: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności