Skocz do zawartości

Tracer2

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tracer2

  • Urodziny 03.08.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzyś
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wawa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Problem zapewnie wróci jak będzie cieplej, bo regulatory VW maja kompensację napiecia wytwarzanego przez alternator w zależnosci od temperatury.jak jest ciepło to napiecie moze spadać do 13,6V a jak jest zimno to może być 14,4 V. Takie zmiany sa zdrowe dla akumulatora. Regulator ze stałym napieciem doprowadzi do przeładowania aku i wysypłania płyta w gorace dni.Pojemność spadnie
  2. Tak to wyglada w silniku ASV. Działa to OK, ale ze sterowaniem recznym z kabiny i w połączeniu z alternatorem 140A.
  3. Sam sobie odpowiedziałeś , że "na oko" to się takich rzeczy nie robi..... Tylko wiek Cię usprawiedliwia Tłoki nie wycierają cylindrów na kształt równomiernego koła. Masz tam owal, a nie koło.
  4. Bierz markowy czyli Vartę,Banner, Centra. Powinna byc gwarancja na dłuzej niz rok.
  5. A co to za róznica jak układ jest niesczelny.Trzeba go uszczelnić i wtedy zobaczyć czy dobrze chłodzi czy nie. jak czynnik ucieka to jasne jest ze wydajnośc chłodzenia spada. możebyć winna uszczelka za kila PLN. Zmień zakład.....
  6. W moim przypadku podłaczenie pomarańczowego do "+" lekko przyciemniało podświetlenie. http://imageshack.us/m/7/7217/supek010.jpg
  7. Prąd mierzymy w Amperach. Tu Kolega pisze o napięciu.
  8. Sprawdz bezpieczniki na akumulatorze jak są w tym modelu albo inny od ABSu bo gdzieś być musi.
  9. Popraw czystośc klem na akumulatorze, bo takie objawy moga wystąpic przy ich zabrudzeniu. VAG to taki program do diagnostki aut VW przy pomocy komputera PC.
  10. Jestem akurat po montażu takiego pdgrzewacza w silniku ASV. Przeczytałem cały ten watek i mam taką uwagę, że temu jednemu Koledze padł alternator bo obciążył go wszystkimi świecami na raz. Wydaje mi się , że sterownik ASV włącza swiece na zmianę, a one ze wzgladu na swoją bezwładność cieplną nie stają się od razu zimne. To zmniejsza pobór prądu przez układ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności