-
Liczba zawartości
74 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Elo! Pacjent to Golf.Auto po nocy ciężko odpala później już jest wszystko O.K.Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa.Podłączyłem VCDS.Oto log: Golf.txt Jakieś pomysły,gdzie szukać?
-
Wydaje się,że temat do zamknięcia.Wstawiłem dzisiaj rano auto do warsztatu na sprawdzenie turbo (demontaż-test sprężarki-montaż) i w trakcie odkręcania okazało się,iż jest luźna opaska na jednym z węży przy turbinie.Mam nadzieję,że to było przyczyną nieszczelności w układzie dolotowym i dalszych konsekwencji (błędów).GOLF VII 2.0 TDI CRLB.Pozdroowka.
-
Elo! Jak w temacie.Dodatkowo przy przyspieszaniu ok. 2000obr/min niesamowicie głośne wycie.Wycie "ustępuje" gdy zaczyna mrugać kontrolka świec(odcina wtedy turbo).Po zgaszeniu/zapaleniu silnika "wraca" wycie turbo działa itd....Walczę już dwa miesiące.Wymieniłem przepustnicę i czujnik sterowania turbo i djupa. VCDS wywalił takie błędy: 19225 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [101] - Przekroczona granica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 98569 km Data: 2018.04.30 Czas: 12:14:47 Prędkość obrotowa silnika: 1885.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 112 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 133 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 12.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2170 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1718.0 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 681.8 mg/stroke Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik turbiny 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczywista: 98.33 % Średnia dawka wtrysku: 40.67 mg/stroke 19206 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 98988 km Data: 2018.05.03 Czas: 11:41:54 Prędkość obrotowa silnika: 1918.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 82.7 % Prędkość pojazdu: 114 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 131 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 12.940 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Zawór recyrkulacji spalin 1 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 0.0 kg/h Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Zawór recyrkulacji spalin 2 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 40.4 kg/h Zawór recyrk.spalin 2 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzeczyw.: 50.99 % Nastawnik klapy spaliin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzecz.: 60.94 % Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 158.5 kg/h Sonda lambda 1 rząd 1 przed kat.utleniającym: wart.nieprzetw.: 1.0361 4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 00 [096] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 98924 km Data: 2018.05.03 Czas: 10:58:48 Prędkość obrotowa silnika: 2707.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 98.0 % Prędkość pojazdu: 160 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 93 °C Temperatura powietrza zasysanego: 153 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 12.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1572.3 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.5952 Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2434 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2146.4 hPa Średnia dawka wtrysku: 59.26 mg/stroke Ktoś mądry może się wypowiedzieć.Będę wdzięczny. Pozdroowka
-
Clash zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Elo! Mam aktualnie Golfa'15 z DP i nie mogę z pendriva wgrać-pokazuje,że nie może znaleźć pliku.Czy muszę kupić oryginalną kartę?W VW życzą sobie za nią(z mapami) ok.1150PLN.Ikonki do stacji radiowych wgrałem bez problemu.Może ktoś z Warszawy okazałby się pomocny w temacie?
-
Clash obserwuje zawartość → Bujanie Autem, Ktoś wymieniał EGR lub przepustnicę w silniku CR?, Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny i oraz 6 innych
-
Mercy!!!
-
-
THX,David.Jestem teraz służbowo poza domem jak wrócę zrobię fotę wlepy.
-
1zm,q0k,gq1,l03,srq,bay,q1s,d93,8qv,7mg,tg3.
-
Czy są gdzieś opisane kody do B6?
-
Ktoś wymieniał EGR lub przepustnicę w silniku CR?
Clash odpowiedział wektor → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego ,a jaki przebieg w Pasku,że przepustnica do" roboty"? -
Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny
Clash odpowiedział sojkis → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
1.silnik: 2.0 CR-TDI 170 KM DPF 2.nadwozie:Kombi 3.spalanie: W-wa 8-9 l/100km 4.awarie:BRAK 5.czy silnik jest wystarczający do masy:Zdecydowanie TAK 6.czy jesteś zadowolony z zakupu:TAK 7.przebieg:166tkm 8.co byś zmienił:NIC -
Nie bardzo jest na to miejsce bo zblokowało rolkę w przednich drzwiach pasażera tą najbliżej błotnika przedniego.....Podejrzewam ,że ewentualna wymiana też nie będzie łatwa.
-
THX!Powalczę zatem.Myślałem,że tylko wymiana pomoże.
-
Elo!Zauważyłem ostatnio,że jedna z trzech rolek w zawiasie nie obraca się wydając przy otwieraniu drzwi niemiłosierne dźwięki.Psikałem już WD-40 ale nie pomogło.Próbowałem bardziej inwazyjnych środków(młoteczek i wkrętak ślusarski)- i nic.Pytanko moje:jest jakiś sposób na wyeliminowanie tej dolegliwości?
-
Czy klocki Bosch 0986 461 769 będą pasowały do mojego autka?