Skocz do zawartości

Clash

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Clash

  • Urodziny 13.09.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

1 080 wyświetleń profilu
  1. Elo! Pacjent to Golf.Auto po nocy ciężko odpala później już jest wszystko O.K.Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa.Podłączyłem VCDS.Oto log: Golf.txt Jakieś pomysły,gdzie szukać?
  2. Wydaje się,że temat do zamknięcia.Wstawiłem dzisiaj rano auto do warsztatu na sprawdzenie turbo (demontaż-test sprężarki-montaż) i w trakcie odkręcania okazało się,iż jest luźna opaska na jednym z węży przy turbinie.Mam nadzieję,że to było przyczyną nieszczelności w układzie dolotowym i dalszych konsekwencji (błędów).GOLF VII 2.0 TDI CRLB.Pozdroowka.
  3. Elo! Jak w temacie.Dodatkowo przy przyspieszaniu ok. 2000obr/min niesamowicie głośne wycie.Wycie "ustępuje" gdy zaczyna mrugać kontrolka świec(odcina wtedy turbo).Po zgaszeniu/zapaleniu silnika "wraca" wycie turbo działa itd....Walczę już dwa miesiące.Wymieniłem przepustnicę i czujnik sterowania turbo i djupa. VCDS wywalił takie błędy: 19225 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [101] - Przekroczona granica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 98569 km Data: 2018.04.30 Czas: 12:14:47 Prędkość obrotowa silnika: 1885.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 112 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 133 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 12.820 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2170 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1718.0 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 681.8 mg/stroke Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik turbiny 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczywista: 98.33 % Średnia dawka wtrysku: 40.67 mg/stroke 19206 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 98988 km Data: 2018.05.03 Czas: 11:41:54 Prędkość obrotowa silnika: 1918.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 82.7 % Prędkość pojazdu: 114 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 131 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 12.940 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Zawór recyrkulacji spalin 1 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 0.0 kg/h Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Zawór recyrkulacji spalin 2 rząd 1: wart.wymag.strumienia masy: 40.4 kg/h Zawór recyrk.spalin 2 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzeczyw.: 50.99 % Nastawnik klapy spaliin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzecz.: 60.94 % Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 158.5 kg/h Sonda lambda 1 rząd 1 przed kat.utleniającym: wart.nieprzetw.: 1.0361 4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 00 [096] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 98924 km Data: 2018.05.03 Czas: 10:58:48 Prędkość obrotowa silnika: 2707.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 98.0 % Prędkość pojazdu: 160 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 93 °C Temperatura powietrza zasysanego: 153 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 12.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1572.3 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.5952 Zawór recyrk.spalin 1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Nastawnik przepustn.1 rząd 1: inf.zwr.o położ.-wart.rzeczyw.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2434 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2146.4 hPa Średnia dawka wtrysku: 59.26 mg/stroke Ktoś mądry może się wypowiedzieć.Będę wdzięczny. Pozdroowka
  4. Elo! Mam aktualnie Golfa'15 z DP i nie mogę z pendriva wgrać-pokazuje,że nie może znaleźć pliku.Czy muszę kupić oryginalną kartę?W VW życzą sobie za nią(z mapami) ok.1150PLN.Ikonki do stacji radiowych wgrałem bez problemu.Może ktoś z Warszawy okazałby się pomocny w temacie?
  5. THX,David.Jestem teraz służbowo poza domem jak wrócę zrobię fotę wlepy.
  6. 1zm,q0k,gq1,l03,srq,bay,q1s,d93,8qv,7mg,tg3.
  7. Czy są gdzieś opisane kody do B6?
  8. Kolego ,a jaki przebieg w Pasku,że przepustnica do" roboty"?
  9. 1.silnik: 2.0 CR-TDI 170 KM DPF 2.nadwozie:Kombi 3.spalanie: W-wa 8-9 l/100km 4.awarie:BRAK 5.czy silnik jest wystarczający do masy:Zdecydowanie TAK 6.czy jesteś zadowolony z zakupu:TAK 7.przebieg:166tkm 8.co byś zmienił:NIC
  10. Nie bardzo jest na to miejsce bo zblokowało rolkę w przednich drzwiach pasażera tą najbliżej błotnika przedniego.....Podejrzewam ,że ewentualna wymiana też nie będzie łatwa.
  11. THX!Powalczę zatem.Myślałem,że tylko wymiana pomoże.
  12. Elo!Zauważyłem ostatnio,że jedna z trzech rolek w zawiasie nie obraca się wydając przy otwieraniu drzwi niemiłosierne dźwięki.Psikałem już WD-40 ale nie pomogło.Próbowałem bardziej inwazyjnych środków(młoteczek i wkrętak ślusarski)- i nic.Pytanko moje:jest jakiś sposób na wyeliminowanie tej dolegliwości?
  13. Czy klocki Bosch 0986 461 769 będą pasowały do mojego autka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności