Skocz do zawartości

xysio13

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O xysio13

  • Urodziny 10.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn / Grays UK

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzieki za odpowiedz. W miedzy czasie gdy czekalem na jakies informacje zamowilem spline M14 i to jest to. Nastepny problem to taki ze za cholere nie moge odkrecic jarzma, probowalem grzechotka, 2 klucze oczkowe jako przedluzenie i napier... mlotkiem, probowalem dojsc dluga rura ale nie ma tam miejsca. Od razu pisze ze nie posiadam pneumatyka a poza tym nie widze tam wystarczajaco miejsca zeby go zapiac nawet gdybym mial. Pytanie brzmi: ma ktos jakis sposob jak to jarzmo ruszyc? Nie myslalem ze wymiana tarcz i klockow bedzie tak trudne, dodam ze z przodu ledwie udalo mi sie odkrecic jarzma (po jednej z dwoch srub) po negocjowaniu mlotkiem przez pare godzin. Pomocy bo nie bardzo chce jechac do mechanika z tak blachym problemem, moze ktos ma jakies wskazowki! Dzieki z gory
  2. Panowie a do odkrecenia jarzma zacisku hamulcowego z tylu jaki tam klucz wchodzi (B6 kombi 1.9 bxe rok 2008)?? Z tego co widze to wielorowkowy czyli spline ale jaki rozmiar? M12 (taki mam najwiekszy) jest za maly wiec przypuszczam ze M14 ale prosze o potwierdzenie. Dzieki
  3. Dzieki za to znalezisko. Poczytalem sobie tego posta i jedyne co tam znalazlem to jak polaczyc przewod z przelacznika do halogenow poprzez uniwersalny przekaznik a nie o to mi chodzi. Ja chcialbym podlaczyc swiatla przeciwmgielne przednie tak jak w fabryce aby miec rowniez doswietlanie zakretow itp. Jesli ktos cos takiego zrobil albo moze pomoc bylbym wdzieczny
  4. Witam. Chciałbym zalożyć u siebie halogeny i pytanie czy ktoś już to robił i może się podzielić informacjami na temat potrzebnych elementów jeśli chodzi o instalację. Chodzi o numery części takich jak wtyczki do halogenów, piny (ile i gdzie się wpinamy - bordnetz i skrzynka bezlieczników?), długości przewodów itp. Wiem że potrzeba nowy włącznik świateł tylko czy też trzeba wpiąć do niego dodatkowy pin czy wymienic całą wtyczkę włącznika? Szukałem na forum ale nie znalazłem żadnych konkretów dlatego pytam i sorki jeśli coś przeoczyłem. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Krzysiek
  5. Panowie, a ja mam bezpieczniki z boku deski po stronie kierowcy ale nie ma bezpieczników z boku deski po stronie pasażera, Passat B6 2008 rok. Gdzie szukać tej drugiej skrzynki bezpieczników która powinna być po stronie pasażera za zaślepką? Potrzebowałem je znaleźć jak zmieniałem zacisk hamulcowy tylny bo potrzebny był reset terminalu 30 z tej skrzynki ale jej nie znalazłem u siebie. Pozdrawiam
  6. Update! Po odpowietrzeniu hamulców pojechałem się przejechać żeby zniknęły inne kontrolki (trakcji i kierownicy) i żeby sprawdzić czy dobrze odpowietrzone i cud! Ręczny działa!!! Ot tak zaczął działać, auto hold działa, silnik lewego zacisku chodzi! Nie rozumiem do końca ale jestem szczęśliwy :-)
  7. Panowie, wymieniłem zacisk lewy tylny na nowy, po podłączeniu wszystkiego odpalam auto, kasuje błędy vcds'em, przycisk od ręcznego P mruga i (!) mruga na desce, po wciśnięciu przycisku wywala błąd przekreslone (P), prawy zacisk pracuje normalnie a lewy nawet nie rusza, w ogóle nie działa. Co trzeba zrobić? Co sprawdzić? Co dalej? Błąd który mi wywala to SUPPLY VOLTAGE FOR LEFT REAR MOTOR, ELECTRICAL FAULT IN CIRCUIT. Pomocy!!! Niedługo wyjeżdżamy na święta i muszę coś z tym zrobić. Pomóżcie panowie!
  8. Panowie a u mnie chyba zastrajkowal lewy zacisk bo słychać jak przy próbie wyłączania ręcznego lewy zacisk wyje przez dłuższą chwilę. Na desce pezekreslone (P) i mruga (!) oraz mruga P na przycisku. Ewidentnie trzyma zacisniety lewy zacisk, próbowałem wszystkiego z forum ale nic nie działa. Podpialem vcds'a i mam tak: 02428 motor 03200 switch 005232 supply voltage B+ Zacisk lewy tylny do wymiany?
  9. UPDATE! Problem rozwiązany, wymienione sprzęgło alternatora i po kłopocie, klikanie ustało, inne dźwięki również, nastała cisza i jedyne co słychać to klekot poczciwego 1.9tdi. Napinacz paska już nie lata a nowy pasek pracuje równo. Stare sprzęgło było zablokowane całkowicie i nie obracalo się ani wbjedną ani w drugą stronę. Pozdrawiam
  10. Wciskanie sprzęgła nie zmienia za wiele, dopiero zwiększenie obrotów silnika o 100-200/obr na minute albo po ruszeniu i gdy obroty rosną klikanie ustaje dlatego się zastanawiam. Nie zauważyłem bicia na pedale sprzęgła, ale zobaczę i napiszę bo może nie zwróciłem uwagi. Poza tym od strony rozrządu słychać lekkie trzeszczenie jakby na wolnych obrotach, myślałem że to napinacz paska klinowego i go wymieniłem ale owe trzeszczenie nie ustało. Pasek klinowy jest nowy wymieniony mniej niż rok temu przy ogólnym serwisie po zakupie auta.
  11. Witam. Auto: Passat B6 1.9tdi BXE 2009 rok skrzynia 5 biegowa manualna. Od jakiegos czasu dochodza nas dzwieki klikania / trzaskow z pod maski na wolnych obrotach czyli ok 700-800 obr/min ktore w ostatnim czasie sie nasilily, dodam ze po lekkim dodaniu gazu objaw znika. Ten sam odglos jest slyszany podczas jazdy na niskich obrotach a po ich zwiekszeniu znika. Trzaski sa nieregularne, wydaje mi sie ze dochodza lewej strony (okolicy rozrzadu) ale moze dzwiek sie rozchodzi w komorze silnika i jestem w bledzie. Jedyne co mi przychodzi do glowy to kolo dwumasowe ale zastanawiam sie rowniez czy to nie cos z rozrzadem przypadkiem. Czy moze sie ktos wypowiedziec? Tutaj jest link do filmu na youtube prezentujacy objaw o ktorym pisze: Zajrzalem pod obudowe rozrzadu zeby zobaczyc stan paska i wyglada on tak: Jesli ktos moze pomoc zdiagnozowac o co chodzi bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Krzysiek
  12. xysio13

    Hak holowniczy

    Wszystko podłączone, trailer w can gateway odpalony ale jak zrobić stabilizację przyczepy w oparciu o ESP? Próbowałem zmieniać kod vcds'em w 03-abs brakes, stary software kod to 0001283. Ktoś to już zrobił może? Jaki kod tam trzeba wbić? Pozdrawiam Krzysiek
  13. xysio13

    Hak holowniczy

    Panowie postanowiłem że jednak montujemy dedykowana wiazke z gniazdem 13 pin i dołożę przejściówkę dla 7 pin, znalazłem zestaw do Passata na module 3C8055210 (sprawdzone po VIN i podobno pasuje). Pytanie: czy wiązki ciagniemy przy jednym progu czy z obu stron? Jeśli mam Anglika to rozumiem że prawa stona do rozbiórki (progi plastikowe, pod kierownicę i tam się wpinamy zgadza się? Chce sobie przygotować i rozebrać plastiki że jak przyjdzie zestaw to od razu montuje. Pozdrawiam, Krzysiek
  14. xysio13

    Hak holowniczy

    Panowie założyłem hak i teraz kwestia elektryki. Passat B6 kombi 2008 rok. Chodzi tylko o transport rowerów, żadnych przyczep itp, więc na razie moduł a nie dedykowana wiazke. Czy zasilanie modułu +12V ciągnąć prosto z aku z bezpiecznikiem czy gdzieś pod kierownica mogę się wpiac? Jeśli pod aku to jak najprościej puścić kabel przez komore silnika? Na moim module są dwa przewody szare gdzie jeden idzie do wlacznika wstecznego (czy mogę go podłączyć pod światło wstecznego z kostki lampy?), a drugi do masy jeśli jest +va albo do +12 jeśli jest -va. Co to znaczy i jak jest ze wstecznym w Passacie B6 2008 rok? Oryginał spróbuję zamontować z czasem, to tymczasowe rozwiązanie więc pomozcie proszę! Dzięki, Krzysiek
  15. Czyli jest parę możliwości, najprostsze zbieżność i sprawdzić opony. Jeśli to nie to wtedy możliwe że łożyska albo przeguby wewnętrzne z tego co czytałem na forum. Czy możliwe że przy rozbieżnych kołach hałas i drgania pojawiałyby się tylko przy konkretnej prędkości a nie cały czas?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności