Skocz do zawartości

zyggy

  • Liczba zawartości

    910
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zyggy

  • Urodziny 08.09.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Zygmunt
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    L-c

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem to samo z takim samym zamkiem. Ten stycznik załącza jeden styk do masy wcześniej od drugiego. Tak jak piszesz jeden jest od lampki drugi moim zdaniem od alarmu fabrycznego (sygnał otwarcia klapy). Na moją logikę to można to zrobić na jednym styczniku. O ile pamiętam to w tej wtyczce środkowy to masa. Ja to zamieniłem na dwa zupełnie inne styczniki, ale to była straszna rzeźba. Cały zamek musiałem zmasakrować i nawet działało kilka lat. Niestety miesiąc temu padł ten stycznik od otwarcia i nie daje sygnału do alarmu (u mnie dodatkowego), że otwarto bagażnik.
  2. A co myślisz Maciek, że tego nie zrobiłem? Trochę już z tymi zamkami walczyłem i lutownica nie jest mi obca.
  3. No z naprawą nie jest tak do końca. Mam to samo z drzwiami kierowcy właśnie. Nie rygluje zamka do końca. Co zrobiłem: sprawdzenie stanu modułu i okablowania, przelutowanie zamka wewnątrz, wymiana silniczka w zamku, z dwóch zamków poskładałem jeden i dalej problem jest. Dodam jako ciekawostkę, że sprawdzałem tak banalną rzecz jak smar w zamku bo możecie się śmiać, ale u mnie problem niedomykania występuje na granicy około 10*C. Poniżej nie rygluje i nie uzbraja alarmu fabrycznego (dioda nie mruga). Naciskając jeszcze dwa razy zamknięcie na kluczyku w końcu wszystko zaskakuje i jest zamknięty i uzbrojony. Powyżej 10*C wszystko działa OK.
  4. Yuasa jest ok. Ja używam wapniowego aku Topla i mogę polecić. Mi polecił kolega ze sklepu. On nie miał na to reklamacji, sprawuje się dobrze i cena nawet fajna choć nie pamiętam.
  5. Uszkodzenia w "peszlach" pomiędzy budą a drzwiami sprawdzone?
  6. O ile pamiętam, to przy automatycznym zamykaniu powyżej 15 km/h nie mruga. Normalnie zamykając i otwierając można ostawić mruganie i sygnał. Tak przynajmniej jest u mnie, gdzie posiadam fabryczny alarm.
  7. Na początek sprawdź w jakim stanie masz kable w peszlu pomiędzy budą a drzwiami.
  8. No, na marker też można. Dla mnie to jednak mało dokładne i jakieś takie druciarstwo. Warto jednak, jak to mówią "wyzerować" rozrząd w/g cech i blokad i oczywiście do tego sprawdzenie i korekta kąta wtrysku.
  9. W samym zamku, pod mechanizmem zaczepu drzwi do bolca w nadwoziu. Czasem wyciera się plastik na krzywce, czasem ułamuje się sam przycisk w mikrostyku, czasem syf itd itd. Powodów może być mnóstwo.
  10. Zamontowane nowe siłowniki / podnośniki klapy bagażnika.
  11. Ja już to wcześniej opisywałem. Robiłem różne cuda i egzorcyzmy. Ostatecznie po wymianie UPG problemy minęły.
  12. Sprawdź (kup nowy lub zamień od kogoś) korek zbiornika wyrównawczego. Jeśli to nie pomoże, to jak dla mnie uszczelka pod głowicą
  13. Z tego co ja pamiętam, to albo były świece układu chłodzenia, albo 'farelka' w nagrzewnicy. Może masz to drugie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności