zyggy Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2013 Oto logi do oceny z Passata 1.9 AHH. Wie, że silnik niedogrzany ale okazało się w ostatnim momencie, że padł termostat. Wynika to z tego, że temperatury na desce i temp silnika (odczytane VAG'iem) były takie same. Nie sądzę aby padły równocześnie oba czujniki. Właściciel skarży się na zbyt małą dynamikę i turbo dziurę w dolnym zakresie obrotów. Po prostu słabo przyspiesza. Proszę się pochylić nad tematem i nie ganić mnie za tą temperaturę silnika. Logi zrobione według wytycznych z forum Audi.Nazewnictwo plików / logów jest następujące LOG-01-[grupa]-[typ/rodzaj].CSV Typ/rodzaj to: BS04=BasicSettings-04, MB08=MeasuringBlocks-08, DYN=dynamiczny. http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133346.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133347.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133348.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133349.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133350.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133351.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133352.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133353.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133354.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133355.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133356.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133357.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133358.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133359.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133360.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133361.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133362.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133363.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133364.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #2 Napisano 4 Lipca 2013 (edytowane) Może ktoś, coś pomoże ??? Nowe logi po wymianie termostatu i czujnika temperatury. http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133422.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133423.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133424.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133425.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133426.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133427.html http://vaglog.rtnet.pl/ovo_133428.html Edytowane 4 Lipca 2013 przez zyggy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2013 Minimalny za późny kąt wtrysku, jak wspomniałeś temperatura silnika zbyt niska. Kąt wtrysku nie będzie miał wpływu na dynamikę. Jeśli brakuje mocy poniżej 2000rpm to jedynie wina zmiennej geometrii w turbinie lub samego podciśnienia (sterowanie), ponieważ dmuchać zaczyna powyżej 1900. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2013 Dzięki banshee, podciśnienie sprawdzone. Ostatni pomiar wykazał -0,9 podciśnienia. Może jeszcze warto sprawdzić szczelność dolotu? Może tu jest problem? Gdy będę miał trochę czasu to zrobię także logi mojego AFN'a może coś się wymyśli. Ja także narzekam na lekki brak mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2013 Te nowe logi są bardzo dobre! Nie wiem, czemu, ale wczoraj ich nie widziałem. Turbina pompuje już od 1800obr tyle ile chce ecu, poniżej jest też dobrze. Dla świętego spokoju można podmienić na próbę przepływkę na inną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2013 Ja mam małą prośbę do Ciebie zyggy : jak będziesz wklejał linki do logów z vagloga to zaznacz najpierw opcję przy linkach (BBCode) bo wtedy będą one opisane o grupy, których dotyczą i jest o wiele wtedy przejrzyściej i wygodniej je przeglądać na forum a tak trzeba je przeszukiwać by wrócić znowu do interesującego nas logu konkretnej grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2013 Ok, dzięki Sztomel. W sumie robiłem to po raz pierwszy więc sorry za błąd. Dzięki banshee, czyli nie ma się czym martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach