miszczu1991 Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2011 (edytowane) Mam cholernie wkurzający problem. A mianowicie rano odpalam paścia, jak odpali chwilę przytrzyma obroty na poziomie ok. 1300-1500 i po kilku sekundach słychać 'cyk' w przekaźnikach i obroty spadają prawie do zera i tak chodzi na niskich obrotach, trzęsie nim jak nie wiem czym itd.. niekiedy po odpaleniu obroty wchodzą na 900-1000 i tak się trzymają. I dopóki nie zgaszę go to będzie cały czas dobrze chodził. Przy następnym odpaleniu to jest loteria. Raz będzie trzymał obroty a raz nie.. Częściej nie . Tak się dzieje i na benzyne i na gazie (2 gen). Wymieniłem filtry, olej, regulator ciśnienia, krokówkę (używka bosch) wszystkie przewody podciśnienia posprawdzane i uszczelnione, przepustnica wyczyszczona.. Co to może być? Rozrząd przeskoczył? Ale czasem chodzi dobrze.. Chciałbym go podpiąć do vaga ale wyczytałem że dopiero od 1992 roku można podłączać (przy bezpiecznikach oraz przy popielniczce nie znalazłem gniazda..). Auto mam od niedawna i nie chciałbym się z nim rozstawać a to bardzo irytuje. Dojeżdżam do świateł i dup* gaśnie maskara.. Edytowane 6 Marca 2011 przez miszczu1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2011 podstawa to układ zapłonowy bez przebić i ze sprawnymi świecami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2011 Aha kopułka i palec wymieniony kable ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2011 a świece cewka/ki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf_1984 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2011 odłącz akumulator na kilkanaście minut, zdejmując minusową klemę, a przed podłączeniem dotknij nią do plusa, uruchom silnik i niech pochodzi, aż się dwa razy wiatrak załączy, u mnie to pomogło, jak nie mogłem ustawić wolnych obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2011 odłącz akumulator na kilkanaście minut, zdejmując minusową klemę, a przed podłączeniem dotknij nią do plusa, uruchom silnik i niech pochodzi, aż się dwa razy wiatrak załączy,u mnie to pomogło, jak nie mogłem ustawić wolnych obrotów Chciałbym tak zrobić ale w momencie kiedy go odpaliłem to pochodził 3 sek złapał b. niskie obroty i zgasł.. Później jak chciałem nakręcić filmik za każdym razem już trzymał obroty. Wracam teraz do domu, podjeżdżam i dup. Zgasł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2011 Robi się tak na pb i lpg? 9a to wtrysk mechaniczny i nie bardzo lubi z gazem czasem pracować. Nie było strzału ostatnio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2011 I na pb i na lpg. Strzał był ale to jakieś 2 miesiące temu. Mam "zabezpieczenie" antystrzałowe. Denerwuje mnie to że raz chodzi dobrze a drugi raz już nie. A potrafi czasem cały dzień dobrze chodzić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2011 9a to wtrysk mechaniczny i nie bardzo lubi z gazem czasem pracować A ty miał takie auto że tak diagnozujesz??? normalnie jak 99% gaziarzy z którymi rozmawiałem porażka taki tekst. 9A śmiga idealnie na gazie wyczyść silnik krokowy, kable czy nie pozrywane, sprawdź podciśnienia musi chodzić, kolanko na kolektorze, czujnik temperatury w głowicy. Zrobiłem 230 tkm 9A nic mu gaz nie szkodził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2011 Kolego nie miałem nigdy takiego auta, jednak będąc na forum audi 80, gdzie silnik na wtrysku mechanicznym być dominującym silnikem (1,8- jn, dz; 1,9 - sd; 2,0 - 3a, aad; 2,0 16v - 6a, ace; 2,2 - kv; 2,3 - ng) i większośc posiadaczy miało problemy z tymi silnikami w połączeniu z lpg. A na ogół problemy zaczynały się jak był strzał i mimo klap antywybuchowych uszkadzało tarcze przepływomierza. Falowanie może być też spowodowane tak jak napisałeś nieszczelonym dolotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papluch Zgłoś #11 Napisano 6 Marca 2011 miałem kiedyś 9a z 90 roku i miał złącze diagnostyczne pod mieszkiem od wajchy zmiany biegów takie 2 złącza 2 pinowe i a najczęstsza wina falowania na niskich to silniczek krokowy i przepływomierz tak jak teraz w mojej vr kichnął na gazie i przepływke rozwaliło i na wolnych to aż całym trzęsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #12 Napisano 6 Marca 2011 Tyle że u mnie bardziej gaśnie niż faluje.. Jak można sprawdzić przepływkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #13 Napisano 6 Marca 2011 Przepływka do lpg nie ma tu nic wymyj krokowca i przepustnicę i będzie śmigał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #14 Napisano 6 Marca 2011 Przepustnica czyszczona przedwczoraj. Jeszcze ten silnik krokowy muszę wyczyścić. ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 15:59 ---------- [ame] [/ame]Na filmiku widać na jakich obrotach pracuje passat, aż w końcu złapał normalne. Czasem po zapłonie wskoczy na dobre obroty czasem po przegazowaniu, czasem gdy załapie zbyt niskie obroty wkręci się na te 900-1000. I wtedy jak bym nie zgasił to mogę zwiększać obroty do odcinki i będzie nadal trzymał je dobrze. Dopiero gdy zgaszę i odpalę, znowu nie może złapać dobrych obrotów..) A i nie zawsze tak odpala po prostu się zalał bo pierwsze 2 próby się rozrusznik zawiesił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keeper Zgłoś #15 Napisano 6 Marca 2011 A po mojemu to z tego filmu wynika że silniczek krokowy pracuje tylko auto łapie gdzieś lewe powietrze na dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #16 Napisano 6 Marca 2011 a mnie zastanawia ta zapalająca się kontrolka ładowania przy 4 tys.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #17 Napisano 6 Marca 2011 Sprawdzałeś czujnik położenia przepustnicy?? Pomierz napiecie i sprawdź przewody idące do niego. Odepnij wtyczkę od krokowca (musi być schowany a przepustnica zamknięta), przekręć kluczyk i zmierz napięcie na pinach od wtyczki czujnika. Sprawdź też czy po odpaleniu przełącza benzyna-gaz, bo może się zdarzyć ze chodzi na obu paliwach (kiedyś tak miałem, silnik zalewało i gasł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #18 Napisano 6 Marca 2011 To miernik w rękę i jutro zaczynam działać. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba2162 Zgłoś #19 Napisano 8 Marca 2011 panowie mam passata 1,6 benzyna na gażniku pierburg 2e ,chodzi mi oto że jak jest zimny to wszystko gra,a gdy ssanie się wyłączy to silnik zaczyna się dusić i nie ma wolnych obrotów.na rozgrzanym silniku nie da się jechać więcej niż 70 na godzinę a im bardziej go cisnę tym bardziej się dusi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #20 Napisano 8 Marca 2011 panowie mam passata 1,6 benzyna na gażniku pierburg 2e ,chodzi mi oto że jak jest zimny to wszystko gra,a gdy ssanie się wyłączy to silnik zaczyna się dusić i nie ma wolnych obrotów.na rozgrzanym silniku nie da się jechać więcej niż 70 na godzinę a im bardziej go cisnę tym bardziej się dusi. dlaczego napisałeś w temacie 9a?? szukajka nie pomogła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach