Mateusz350ts Zgłoś #21 Napisano 9 Marca 2011 Normalne objawy po strzale gazu, niestety to jest wada wtrysku mechaniczego, że łatwo go zepsuć wystrzałem. Znając życie mimo tej przesłonki anty strzałowejk przepływka dostała pod dupie co jest teraz efektem złej pracy. Przechodziłem top w jednym pasacie, był po strzale, fakt silnik był już modzony przez wieśniaka, ale nie w takim stopni aby nie udało sie go uratować. Gdy wszystko w nim zrobiłem do porządku musiałem sie troche pomęczyc z przepływką, doweidziałem sie dużo rzeczy od różnych osób. W końcu ustawiłem idealnie geometrię membrany w przepływce i rurę dolotową zrobiłem na idelanie szczelną wtedy ten silnik zaczął normalnie chodzić obroty sie unormowały itd. Co do skaczących obrotów to jest wina z reguły przepływki, która ma regulować wtrysk odchyleniem membrany lub nieszczelnego dolotu, który puszcza lewe powietrze i wtrysk szaleje. Nic tyle ode mnie, sam doszedłem do takich wniosków, i to pomogło. Teraz mam kolejnego Paska z silnikiem 9A, w nim nie mam gazu nigdy go nie było i nie będzie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba2162 Zgłoś #22 Napisano 9 Marca 2011 właśnie nie mogę nic znaleść na temat gaźnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2011 właśnie nie mogę nic znaleść na temat gaźnika to załóż nowy temat, będzie pożytek dla Ciebie i dla innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2011 Normalne objawy po strzale gazu, niestety to jest wada wtrysku mechaniczego, że łatwo go zepsuć wystrzałem. Znając życie mimo tej przesłonki anty strzałowejk przepływka dostała pod dupie co jest teraz efektem złej pracy. Przechodziłem top w jednym pasacie, był po strzale, fakt silnik był już modzony przez wieśniaka, ale nie w takim stopni aby nie udało sie go uratować. Gdy wszystko w nim zrobiłem do porządku musiałem sie troche pomęczyc z przepływką, doweidziałem sie dużo rzeczy od różnych osób. W końcu ustawiłem idealnie geometrię membrany w przepływce i rurę dolotową zrobiłem na idelanie szczelną wtedy ten silnik zaczął normalnie chodzić obroty sie unormowały itd. Co do skaczących obrotów to jest wina z reguły przepływki, która ma regulować wtrysk odchyleniem membrany lub nieszczelnego dolotu, który puszcza lewe powietrze i wtrysk szaleje. Nic tyle ode mnie, sam doszedłem do takich wniosków, i to pomogło. Teraz mam kolejnego Paska z silnikiem 9A, w nim nie mam gazu nigdy go nie było i nie będzie;) Jak ustawiłeś tą geometrię? Poza tym. wydaje mi się, że to jednak krokowy miesza. Bo jak go odłącze i odpale i na odpalonym podłącze wtedy wsio gra.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach