Skocz do zawartości
Gość michalwork

Brak przyśpieszenia pow. 100 km/h +czarna chmura dymu +świecąca kontrolka oleju?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość michalwork

witam, przed wczoraj przy predkosci ok 100km/h gdy chcialem dodac gazu zauwazylem, ze juz nie mozna:mad: a w lusterku zobaczylem czarne tornado za soba, kiedym wychamowywalem auto zaczlo tak dziwnie klepac i zaswiecila sie czerwona lampka od oleju:633: powie mi ktos co moglo się stac?

dodam ze juz pozniej nie jechalem tylko czekalem na kolege z linką i holowanko:(

Edytowane przez michalwork

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio sprawdzales poziom oleju? Mam nadzieje ze nie udalo Ci sie go zajechac.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalwork

Olej był w silniku na 100% bo - stan sprawdzany rano przed wyjazdem, wygląda na to ze coś zjadło ten olej w bardzo krótkim czasie, (olej na pokrywie głowicy, oraz w rurze od turbiny:)). Myślę ze "zajechać" mi się go nie udało - tylko po prostu coś się rozsypało tylko co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlacz go pod VAG on CI prawde powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina się skończyła i zjadła olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalwork

jeśli by to była turbina to wydaje mi się, że by kopcił mocno i to na niebiesko, a tu czarne tornado wiec może poszła pompa wtryskowa?nie wiem dokładnie bo się nie znam, dziś wieczorem wkleję tutaj błędy VAG, bo będą na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten tytuł wg Ciebie opisuje problem??

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalwork

Kilka słów do Pana moderatora: Przepraszam że nie umie inaczej sprecyzować w tytule tego co się stało ponieważ NIE WIEM CO SIĘ STAŁO i dlatego korzystam z forum!.

 

A oto kody VAG wraz z "sprecyzowanymi":D opisami błędów z tego forum.:

 

00550 - Kontrola startu wtrysku

00522 - Czujnik temperatury chłodziwa silnika G62

00519 - to nie wiem co znaczy ale coś z napięciem, podejrzewam ze było za małe

00527 - Czujnik temperatury powietrza wejściowego G72

00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam że nie umie inaczej sprecyzować w tytule tego co się stało ponieważ NIE WIEM CO SIĘ STAŁO

Ostatni raz myślę za Ciebie i zmieniam tytuł.

Następne, nieprecyzyjnie tytułowane watki będą lądować w koszu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalwork

teraz już wiem co jest grane, muszę kupić nowy silnik. Awaria polegała na zatrzymaniu się "vacu" pompy przez to chwyciło pasek i rozwaliło cały silnik... katastrofa jak dla mnie ponieważ sporo to kosztuje..... 2,5TDI moze wiecej pali, ale nie ma z nim takich problemow jak z 1.9 ;/:634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No takich problemów nie ma, za to są inne bardziej powszechne :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i pokazało rogi badziewne rozwiazanie napedu pompy oleju i vacum współczuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż szczelność węża wychodzącego od intercoolera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam skończyła mi się turbina i zapaliła mi się czerwona kontrolka u góry ekranu wyświetlacza czy mogę kontynułować jazdę dalej czy laweta ?

 

---------- Post added at 15:57 ---------- Previous post was at 15:48 ----------

 

Witam jaki silnik wybrać 1.9 czy 2.0 vw passat Proszę o pomoc PILNE

Edytowane przez banan_57

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie na 99% turbina poszła. tylko nie próbuj dalszej jazdy, bo zassie olej jak już tego nie zrobiło i silnik zajechany... turbinka się posypała, regeneracja jakieś 1200zł, ale czy jest co naprawiać???? turbina zaczyna dawać znać o sobie po przejechaniu 150 tys. km. ja mam ponad 170 tys. i niedługo do regeneracji. załeży rzecz jasna od stylu jazdy. sam spadek mocy mówi o tym, że turbine szlak trafił, albo nie dochodzi dobrze powietrze, ale dym, to raczej poszła sobie w cholere....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe koniecznie u mnie samochód kopcił tak że przy dodaniu gazu w lusterku nic nie było widać ;D Okazało się że wąż z turbo do icka był rozerwany ;p Na liczniku mam 250tys i jak narazie nie narzekam na prace turbiny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie jakie są objawy gdy turbo zaczyna się psuć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze "misiu passat" tak może być, ale kopceniu towarzyszył spadek mocy auta??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dla mnie na 99% turbina poszła. tylko nie próbuj dalszej jazdy, bo zassie olej jak już tego nie zrobiło i silnik zajechany... turbinka się posypała, regeneracja jakieś 1200zł, ale czy jest co naprawiać???? turbina zaczyna dawać znać o sobie po przejechaniu 150 tys. km. ja mam ponad 170 tys. i niedługo do regeneracji. załeży rzecz jasna od stylu jazdy. sam spadek mocy mówi o tym, że turbine szlak trafił, albo nie dochodzi dobrze powietrze, ale dym, to raczej poszła sobie w cholere....

 

To jest jakaś reguła? Mam przelatane ponad 260 tyś i wydruki z ASO od dnia produkcji do dnia sprzedaży i nie ma wzmianki o tubinie- a parametry doładowania wg vag wzorowe....

 

....teoretycznie mógł ktoś zrobić to poza ASO, ale auto było firmowe i widze, że przepalone żarówki zmieniali w serwisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że nie reguła. zależy od eksploatacji turbiny. pochodzi nawet to 300tys. bez problemu, ale mówie zależy od jazdy, odpowiedniego nagrzenia podczas przyspieszania i wolnego chłodzenia. ale już przy 150tys. potrafi o sobie dać znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności