zimny_kwachu Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2009 Abs nie działał więc wymienione zostały 2 czujniki z przodu i wszystko gra oprócz tego ze przy niskich prędkościach tzn. 0-20km/h załącza się pompa tak jakby byl uślizg któregoś koła. Poza tym ABS działa dobrze. Czy ktoś się spotkał z tego typu problemem? Czy możliwa jest konieczność wymiany pompy? A może odległość czujnika od zębatki ma jakies znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2009 Witam Włącza sie pompa i co ? Kopie w pedał przy hamowaniu ? Hamulce słabną ? Bo to ze sie włącza to nic nadzwyczajnego ... herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2009 Nie, to nie jest wina pompy. Komputer od absu gubi impulsy, sprawdź odległość czujników, wyczyść szczotką drucianą zębatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny_kwachu Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2009 (edytowane) hamulca nawet nie wciskam a abs się załącza i są drgania na pedale hamulca czuć je i na pedale gazu. wcisne lekko hamulec i auto staje natychmiastowo. Monter czy jest określona konkretna odległość czujnika od zębatki? różnica jest taka ze lewy jest o pare dziesiątych milimetra wyżej. Edytowane 9 Lutego 2009 przez zimny_kwachu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2009 a czy usunales bledy za pomoca VAG? po wymianie lepiej je usunac i nie bedzie takich problemow - przynajmniej nie powinno byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armo Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2009 a czy razem z czujnikami wymieniłeś kable od nich, bo ja miałem dokładnie takie same objawy i się okazało że kabel co idzie od czujnika był w środku pęknięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny_kwachu Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2009 Błędy VAGiem zostały usunięte kabli od czujników nie sprawdzałem jutro je prześwietle, sprawdze polożenie czujników i napisze co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2009 Podepnę się pod temacik i zapytam szanowną waść forumową o poradę. Wywaliło mi na vag-u zawór wyjściowy lewy tył (n134) ,na drugi dzień kontrolka świeciła się z rana a później zgasła i po kolejnych odpaleniach jest na zmianę (zapala się lub gaśnie). Czy to czas aby szukać nowej pompy czy to problem w sterowniku ? Za wszystkie sugestie wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2009 mi kontrolka sie zapalala przy ostrzejszym hamowaniu, potem przy ruszaniu - a potem wymienilem czujnik i ABS dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny_kwachu Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2009 No i dalej kicha czujniki mam ustawione w odległości 0.75mm od zębatki i nadal ten sam problem z abs... kurza stopa macie jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pelikan110 Zgłoś #11 Napisano 12 Lutego 2009 Witam kolegów z pod znaku VW jestem nowy i nie bardzo wiem jak się poruszać na forum jeżeli coś skopsałem to proszę o podpowiedź.Mam taki problem z hamulcami nie dość że pedał hamulca nie wraca i trzymają przez 3 do 5 sekund to do tego jest dziwnie twardy pedał czy jest ktoś co wie jaka może być przyczyna. Auto po wymianie płynów, tarcz ,klocków , przewodów i korektora siły hamowania.Jest to pasek b3 2,0 z ABS-em.Przed wymianą tego wszystkiego było to samo.POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gardener Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2010 Witam. Mam podobny problem z pompą. Dodam że mam vr-a z ABS/EDS. Czasem wychodził mi błąd lewego przedniego czujnika ABSu na kompie. Dodam że ABS pracuje prawidłowo. Natomiast to dziwne pykanie pompy mam na włączonym zapłonie i na biegu jałowym gdy np:"telepię "autem na prawo i lewo oraz przy prędkości do 40km/h czyli w zakresie pracy EDSu. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć odnośnie tego zjawiska? planuje wymienić czujnik wskazywany przez VAGa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2010 do piotra 22 miałem podobnie - jak masz ok złączkę na hydromodulatorze to winny będzie sam hydromodulator na 99% napisz jaki to abs.. starszy czy nowszy? lub z którego miesiąca jest auto, lub czy masz sterownik ABS pod tylną kanapą. moze coś na to poradzimy ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2010 Koledzy a jeśli swieci mi caly czas kontrolka ABS i nie da sie podlaczyc nawet VAG'a bo pisze ze brak lacznosci czy cos takiego to mam rozumiec ze sterownik siadł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2010 mam rozumiec ze sterownik siadł? Brak łączności to nic nie znaczy, TEN i TEN wątek poczytaj. Stawiam na któryś czujnik,sprawdzenie oporności każdego z nich wszystko wyjaśni. ---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 13:57 ---------- dziwne pykanie pompy mam na włączonym zapłonie A troszkę więcej szczegółów...bo jakoś to"pykanie" do mnie nie przemawia. Kontrolka jak się zachowuje? Powinna sie zapalać gdy ABS przestaje działać .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gardener Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2010 " pykanie" pompy mogę porównać do załączania przekaźników. W czasie owego pykania nie zapala się kontrolka ABSu. Dlatego wspomniałem o EDSie. Mam takie wrażenie że jak się toczę na luzie to przy każdym pyknięciu pompy EDS przyhamowuje któreś koło. VAG czasem wskazuje przejściowe błędy lewego przedniego czujnika ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2010 błędy lewego przedniego czujnika ABS Zatem radze kupić nowy, czujnik ten jest też odpowiedzialny za wskazania prędkości auta do sterownika ABS,,,,im większa różnica na kołach to wtedy ma prawo się tak zachowywać jak u Ciebie ...Zakup nowego (wersja z kablem) to koszt niecałych 100zł. U mnie z kodów wychodziło że mam walnięty główny zawór w pompie a po zbadaniu oporności wyszło na czujnik w prawym kole...wymieniłem czujnik i kontrolka przestała się ot tak sobie zapalać. A wracając do kontrolki ABS po przekręceniu na zapłon zapala się na kilka sekund? Jak nie to masz spaloną żarówkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gardener Zgłoś #18 Napisano 11 Kwietnia 2010 w pozycji zapłonu oczywiście pali się chwilkę kontrolka ABSu i AIRBAGu. Tu jest wszystko w porządku. zanim kupię nowy czujnik sprawdzę czy nie mam walniętego przewodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #19 Napisano 11 Kwietnia 2010 może sprawdź najpierw impulsator i oczyść wszystko przy czujniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach