Gość loczek_ce Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2008 jaka jest wizualna różnica między silnikiem 110 konnym a 90 konnym bo kupiłem tak jak mi powiedziano 110konny ale w 1995 roku nie było jeszcze anf ?? i chciałbym się dowiedzieć jak je odróżnić od siebie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2008 Sprawdź numery silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loczek_ce Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2008 a gdzie się one znajdują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2008 Najprościej po numerze silnika ,poza tym AFN wydaje mi sie że ma inną ciut pompe wtryskową i inne turbo ale tego nie zobaczysz.Sprawdz numer silnika pierwsze znaki numeru to symbol silnika i juz wiesz wszystko. Może wyposarzenie coś ci podpowie AFN-y miały czesto białe tarcze zegarów. No i jeszcze jedno źródło nalepka w bagażniku. Tam masz napisane jaki silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loczek_ce Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2008 mam czarne zegary ale jak rano wstanę to sprawdzę pisze w bagażniku 1z a na silniku jakby kątówką zdarte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2008 no to masz 90ke niestety...poza tym masz na pewno felgi na 4 sruby, a AFN mialy juz na 5 - to tez taki maly szczegol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loczek_ce Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2008 przed kupnem pytałem sie tutaj czy to mozliwe że w 1995 r siedzi silnik afn ale zamknęli mi temat to ktoś powiedział że tam siedzi afn bo dałem link do aukcji na allegro a masz racje 4 szpilki zrobie może fotke i ją tu umieszcze ale jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2008 z tymi śrubami to chyba pojechałeś za mocno, AFN-y są też na 4 śrubach, to VR-y są wszystkie na 5-ciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 11 Stycznia 2008 troche nawciskali ci kitu z ta 110, ale 90 tez jezdzi i moze bedzie sluzyc lepiej niz przypadkowy afn. masz 1Z. najlatwiej afna poznac po turbinie. spogladam i juz wiem co za silnik, no chyba ze trafimy na nowsza wersje 90 ze zmienna gemetria. ale zawsze zostaje wlepa w bagaziku, a jak wlepy nie ma to bym sie zastanowil nad takim autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robsons Zgłoś #10 Napisano 11 Stycznia 2008 ja u siebie sugerowałem się filtrem oleju. Jak masz filtr FILTRONa i oznaczenie OP 525 to silnik 90 a jak OP 525/3 to 110. Ale jeżeli siedzi innej firmy filtr to zajrzyj np. tutaj http://ekatalog.intercars.com.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vax Zgłoś #11 Napisano 11 Stycznia 2008 z tymi śrubami to chyba pojechałeś za mocno, AFN-y są też na 4 śrubach, to VR-y są wszystkie na 5-ciu To ty kolego pojechales AFN byly tylko z 5 srubami a jesli spotkales z 4 to przekladka, oczywiscie jesli nie pomyliles AFN z 1Z. AFN byly tylko z 96 roku, mialy turbo z zaluzjami, maja 2 masowke, kola na 5 srob i jako jedyne tarcze przednie o srednicy 280 oraz kilka innych pierdol w osprzecie silmnika. Na dziendobry niech nikt sie nie sugeruje pokrywa silnika bo 90 tez mialy taka przykrywajaca alternator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loczek_ce Zgłoś #12 Napisano 11 Stycznia 2008 fotki nie zrobiłem bo jakoś nie było kiedy ale sugerując się filtrem to mam 1z Op 525 ok to już wiem ale tak czy siak jestem z tego samochodu zadowolony tylko te klamki i elektryczne szyby żeby były lepsze to by było już całkiem nieźle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #13 Napisano 11 Stycznia 2008 z tymi śrubami to chyba pojechałeś za mocno, AFN-y są też na 4 śrubach, to VR-y są wszystkie na 5-ciu pokaz chociaz jednego AFN'a ktory ma 4 sruby w feldze raczej Ci sie pomylilo z tym, ze 90 konne 1Z mialy felgi na 5 srub - to owszem ale nie odwrotnie maja 2 masowke z tego co mi wiadomo, 90 tez maja 2masowke, ale tu juz nie dam glowy .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan81 Zgłoś #14 Napisano 12 Stycznia 2008 Oj, co do dwumasówki to żadne (1Z) napewno nie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemniem Zgłoś #15 Napisano 12 Stycznia 2008 o widze jakiś "nowy" z Białego sie pojawił ... zapraszamy na spotkania piwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loczek_ce Zgłoś #16 Napisano 12 Stycznia 2008 nowy się pojawił bo passata kupił hehe bo peugeot na Białorusi się zapalił i trzeba było coś kupił dzieki za zaproszenie a co jest jakiś fan klub Białystok passata ???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew Zgłoś #17 Napisano 13 Stycznia 2008 Najlepiej "sugerować się odpowiednikami filtrów FILTRONA lub Sędziszowa" to może sie okazać że mamy opla astro/corsę kombi cabrio a nie paska . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #18 Napisano 14 Stycznia 2008 AFN miały chyba też tarcze na tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #19 Napisano 14 Stycznia 2008 AFN miały chyba też tarcze na tyle... 1Z też miały tarcze na tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #20 Napisano 14 Stycznia 2008 ja mam 1Z z taraczami na tyle ja patrze na pompe zawsze i widze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach