rogerm Zgłoś #1 Napisano 7 Maja 2012 Witam, Jak ruszam dynamicznie lub na mokrym i koła wpadają w poślizg to zaczyna się tłuc zamiast gładko się ślizgać Co jest za to odpowiedzialne - amortyzatory jakieś tuleje - nie wiem gdzie szukać przyczyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #2 Napisano 7 Maja 2012 ESP?. Spróbuj na wyłączonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #3 Napisano 9 Maja 2012 Dołączam się do pytania, mam podobnie jak kolega. Wł lub wył ESP nie ma na to wpływu. Na suchym asfalcie przy ostrym ruszeniu koła płynnie śliskają się po nim a na mokrym po deszczu nie na poślizgu opon tylko skaczą i cały przód się tłucze. Tak ma być czy cos jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2012 Jedna odpowiedź wydaje mi się logiczna- dwumas. Mam to samo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #5 Napisano 9 Maja 2012 Jedna odpowiedź wydaje mi się logiczna- dwumas. Mam to samo.... Nie - to nie dwumas - ja nie mam tego dziadostwa (tiptronic), a też tłucze na mokrym. Widać ten typ tak ma i nawet przy rozłączonym ESP coś tam jednak się nie do końca wyłącza i jest, jak jest... Jakiś elektroniczny kaganiec czuwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 9 Maja 2012 Zerwana któraś poduszka pod silnikiem lub skrzynią- stąd łomotanie :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #7 Napisano 9 Maja 2012 Danku - nie chodzi o tłuczenie silnika. Chodzi o sposób przyspieszania na mokrym. Taka szarpanina, zamiast uślizgu kół, nawet przy wyłączonym ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_82 Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2012 to i ja się dołączę , mam to samo przy ostrym ruszaniu zaczyna mi coś tam trykać , a jak na rondzie przyśpieszyłem to mialem dwa stuknięcia metaliczne. Któryś z kolegów wie cóż to może być. Pozdr:kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2012 Danku - nie chodzi o tłuczenie silnika. Chodzi o sposób przyspieszania na mokrym. Taka szarpanina, zamiast uślizgu kół, nawet przy wyłączonym ESP Ale ja to wiem :fajny Miałem to samo i okazało sie, ze centralna poduszka była walnieta (ta z przodu przy zderzaku) i jedna boczna była zerwana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #10 Napisano 9 Maja 2012 to i ja się dołączę , mam to samo przy ostrym ruszaniu zaczyna mi coś tam trykać , a jak na rondzie przyśpieszyłem to mialem dwa stuknięcia metaliczne. sprawdzałeś przeguby? Takie jak to mówisz pojedyncze stuknięcia metaliczne występują czasem przy wewn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #11 Napisano 10 Maja 2012 Przeguby zew. niedawno wymienione byłem na przeglądzie i amorki niby w porządku/nie odczuwam również uciekania auta na drodze. Dwumasa raczej wykluczam bo nie ma bujania auta stuków ani innych typowych objawów. Rrzeczywiście było to na mokrym jak popadało ... sprawdzę czy na suchym też tak boksuje ale możliwe że rzeczywiście dzieje się to tylko wtedy gdy jest bardzo ślisko. Macie pomysł jak sprawdzić przeguby wewnętrzne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #12 Napisano 10 Maja 2012 takie dzwięki to trzeba dokładniej zdiagnozować skąd pochodza bo może to ASR nie wiem czy przy wyłączeniu ESP wyłącza się też ASR. po drugie poduszki trzecie przeguby wszystko zalezy jakie dzwięki. A teraz ja dołożę może nie tłuczenie ale ja mam coś takiego: Najczęsciej objawia sie to jak cofnę potem ruszam tak dynamiczniej do przodu bez zrywania opon i jest nagły stuk metaliczny ale jakby delikatnie wygłuszony przez gume nie wiem. po prostu ruszam jest PUK i koniec i znowu do następnego cofania i znowu to samo wydaje mi sie ze to z lewej strony ale teraz jakby słysze też z prawej juz sam nie wiem a nikt mi nie ruszył autem na tyle żebym usłyszał to jak stoje na zewnątrz. Wiecie co to może być? P.S. jak sie pozbyć skrzypienia maglownicy przy połowie skrętu w prawo, słychać maglownice, skrzypienie przy jeździe na łuku drogi na wprost nic.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #13 Napisano 10 Maja 2012 (edytowane) to skrzypienie u mnie to były końcówki drążków - obejrzyj dokładnie gumy na końcówkach ! Stukanie przy ruszaniu przód/tył to stawiał bym na luzy na przegubach lub ew skrzyni a no i to tłuczenie to takie jakby podskakiwanie koła - tak jak pisze Charakterek Edytowane 10 Maja 2012 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #14 Napisano 10 Maja 2012 ja stawiam na gumy stabilizatora bądź łączniki, ewentualnie końcówki drążków (ale to przy gwałtownych manewrach lewo/prawo było by słychać), koło wpadając w poślizg próbuje złapać przyczepność i podbija je do przodu i góry, a słabo tłumiący amortyzator nie jest w stanie tego wytłumić zrzuć dolną osłonę silnika, wjedź na kanał, poproś kogoś żeby agresywnie szarpał autem do przodu i do tyłu na zaciągniętym ręcznym, będziesz widział bądź czuł co to może być Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_82 Zgłoś #15 Napisano 10 Maja 2012 sprawdzałeś przeguby? Takie jak to mówisz pojedyncze stuknięcia metaliczne występują czasem przy wewn. nie sprawdziłem akurat od dziś nie ma mnie w kraju także jak wróce napewno sprawdzę. wielkie dziex pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_82 Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2012 witam już wiem co mi stukało wymieniałem szybciej sil blok na wahaczach i koleś mi zle mi dokręcił śrubę i dlatego miałem stukanie, przy ruszaniu jaki i skręcaniu był nierówno założony pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #17 Napisano 2 Sierpnia 2012 To podskakiwanie koła czy jak zwał. Wiadomo o co chodzi. Jest spowodowane przez słabe amortyzatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach