Skocz do zawartości
Gość przybylki

Przełącznik zespolony

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przybylki

Witam. czy ktoś wie jak sie dobrac sie do przełącznika zespolonego w kierownicy?? od 3 dni nie mam swiateł drogowych tylko jedną pozycje. Czy da sie taki przekażnik rozebrać żeby przeczyścic( i potem go złożyć :) )? jeśli tak to jak?

PLEASE HELP ME

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby było jasne:

- brak TYLKO świateł drogowych (są mijania)?

- są TYLKO pozycyjne (mijania i drogowych brak)?

- czy działa flesz? ( ostrzeganie, "mruganie" drogowymi)

 

Pytam, bo winien może być również włącznik świateł, że nie wspomnę o bezpiecznikach ;)

 

Ten przełącznik o który pytasz da się rozebrać a nawet złożyć :hurra: . Wystarczy zdjąć kierownicę (jeśli są poduszki - poczytać FAQ jak to zrobić bezpiecznie).

 

Jak odpowiesz na na moje pytania łatwiej będzie Ci pomóc :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do przelacznika zabierasz sie tak

zdejmujesz zaslepke od klaksonu (jest na zatrzaskach delikatnie i zejdzie), potem klucz nr 24 aby odkrecic kierownice, zdjac kierownice, potem zdjac oslone stacyjki i sa mocowania tych przelacznikow (swiatel i wycieraczek zachodza na siebie po srodku) sa one jak dobrze pamietam na paru srubkach dlugich i malych, wyciagasz je i rozpinasz kostki, koszt przelacznika FEBI w sklepie to ok 80zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przybylki
Aby było jasne:

- brak TYLKO świateł drogowych (są mijania)?

- są TYLKO pozycyjne (mijania i drogowych brak)?

- czy działa flesz? ( ostrzeganie, "mruganie" drogowymi)

 

A więc tak: świateł mijania nie było wogóle. świeciła się tylko prawa pozycja. działał tylko flesz a na stałe drogówki nie chciały się załączyć. Od wczoraj działa bo pobrandzlowałem kilkanaście razy wajchą od długich i się wszystko unormowało, więc podejrzany jest ten przełącznik. Bezpieczniki i włącznik świateł są dobre bo sprawdzałem na innym i było to samo.

 

Więc zostaje mi chyba tylko dobranie się do tego przełącznika, rozebranie, przeczyszczenie i złożenie :)

 

 

Może sie coś uda HEHE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę troszkę ten temat.

 

Mianowicie straciłem światła drogowe tzn wcześniej flesz działał a na stałe było trudno załączyć ale się dało a teraz padło wszystko i brak flesza i stałego... Sprawdzałem bezpiecznik od świateł drogowych i jest w porządku więc tylko mi przychodzi do głowy ten przełącznik zespolony...

 

Rozumiem że do wymontowania pająka trzeba zdejmować kierownice aaa do kostki dostane się bez zdjęcia kiery ? bo podłączył bym Sobie wtedy te długie na przekaźniku pod jakiś wyłącznik ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyszczenie nic nie da przerabialem ten temat w ubieglym roku jak rozbierzesz manetki tam jest taki modul z 2 blaszkami i sprezynkami te blaszki maja wybulenia po obu stronach i one sa wytarte co powoduje nie stykanie sie, najlatwiej to wymienic cale manetki.Ja wolalem pokombinowac i zrobilem nowe blaszki i jest od tamtego czasu ok.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kostki dostaniesz się bez ściągania kierownicy. Przełącznik najlepiej wymienić, ściągnięcie kierownicy to banał. Niektórzy piszą że bez ściągacza nie da rady, ja póki co nie miałem z tym problemów ani w passatach ani w T4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wolalem pokombinowac i zrobilem nowe blaszki i jest od tamtego czasu ok.
ściągnięcie kierownicy to banał. Niektórzy piszą że bez ściągacza nie da rady, ja póki co nie miałem z tym problemów

 

Zobaczymy czy u mnie będzie chciała zejść kiera ;) a skoro Tobie się udało dorobić blaszki to może i mi się uda, zobaczymy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2c38b6cc11dc6d3f.html

Zobaczymy czy u mnie będzie chciała zejść kiera a skoro Tobie się udało dorobić blaszki to może i mi się uda, zobaczymy

czy chodziło ci o te blaszkę co zaznaczyłem na zdjęciu???

Acha i mam pytanie jak mogę podłączyć sterowanie z MFA jak to dej pory nie miałem. Poniewaz wydaję mi się że muszę wymienić przełącznik zespolony a mam możliwość zakupu przełącznika z MFA z tym komputerem. I nasuwa mi się pytanie czy muszę zmieniać zegary i co musiałbym dokupić do mojego B4 1,9 TD 1994r.

 

A i jaka jest przyczyna że zapala mi się na stałe kontrolka od poduszek powietrznych po jakimś czasie? Bo już miałem stracha że mi wywali i jutro chyba odepnę poduszki przy odłączonym aku oczywiście :D

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c38b6cc11dc6d3f.html

Edytowane przez djmaniek3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności