Gość przybylki Zgłoś #1 Napisano 14 Sierpnia 2007 Witam. czy ktoś wie jak sie dobrac sie do przełącznika zespolonego w kierownicy?? od 3 dni nie mam swiateł drogowych tylko jedną pozycje. Czy da sie taki przekażnik rozebrać żeby przeczyścic( i potem go złożyć )? jeśli tak to jak? PLEASE HELP ME Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 14 Sierpnia 2007 Aby było jasne: - brak TYLKO świateł drogowych (są mijania)? - są TYLKO pozycyjne (mijania i drogowych brak)? - czy działa flesz? ( ostrzeganie, "mruganie" drogowymi) Pytam, bo winien może być również włącznik świateł, że nie wspomnę o bezpiecznikach Ten przełącznik o który pytasz da się rozebrać a nawet złożyć . Wystarczy zdjąć kierownicę (jeśli są poduszki - poczytać FAQ jak to zrobić bezpiecznie). Jak odpowiesz na na moje pytania łatwiej będzie Ci pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #3 Napisano 14 Sierpnia 2007 do przelacznika zabierasz sie tak zdejmujesz zaslepke od klaksonu (jest na zatrzaskach delikatnie i zejdzie), potem klucz nr 24 aby odkrecic kierownice, zdjac kierownice, potem zdjac oslone stacyjki i sa mocowania tych przelacznikow (swiatel i wycieraczek zachodza na siebie po srodku) sa one jak dobrze pamietam na paru srubkach dlugich i malych, wyciagasz je i rozpinasz kostki, koszt przelacznika FEBI w sklepie to ok 80zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przybylki Zgłoś #4 Napisano 15 Sierpnia 2007 Aby było jasne:- brak TYLKO świateł drogowych (są mijania)? - są TYLKO pozycyjne (mijania i drogowych brak)? - czy działa flesz? ( ostrzeganie, "mruganie" drogowymi) A więc tak: świateł mijania nie było wogóle. świeciła się tylko prawa pozycja. działał tylko flesz a na stałe drogówki nie chciały się załączyć. Od wczoraj działa bo pobrandzlowałem kilkanaście razy wajchą od długich i się wszystko unormowało, więc podejrzany jest ten przełącznik. Bezpieczniki i włącznik świateł są dobre bo sprawdzałem na innym i było to samo. Więc zostaje mi chyba tylko dobranie się do tego przełącznika, rozebranie, przeczyszczenie i złożenie Może sie coś uda HEHE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_155 Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2010 Odświeżę troszkę ten temat. Mianowicie straciłem światła drogowe tzn wcześniej flesz działał a na stałe było trudno załączyć ale się dało a teraz padło wszystko i brak flesza i stałego... Sprawdzałem bezpiecznik od świateł drogowych i jest w porządku więc tylko mi przychodzi do głowy ten przełącznik zespolony... Rozumiem że do wymontowania pająka trzeba zdejmować kierownice aaa do kostki dostane się bez zdjęcia kiery ? bo podłączył bym Sobie wtedy te długie na przekaźniku pod jakiś wyłącznik ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverick2222 Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2010 Przeczyszczenie nic nie da przerabialem ten temat w ubieglym roku jak rozbierzesz manetki tam jest taki modul z 2 blaszkami i sprezynkami te blaszki maja wybulenia po obu stronach i one sa wytarte co powoduje nie stykanie sie, najlatwiej to wymienic cale manetki.Ja wolalem pokombinowac i zrobilem nowe blaszki i jest od tamtego czasu ok. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2010 Do kostki dostaniesz się bez ściągania kierownicy. Przełącznik najlepiej wymienić, ściągnięcie kierownicy to banał. Niektórzy piszą że bez ściągacza nie da rady, ja póki co nie miałem z tym problemów ani w passatach ani w T4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_155 Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2010 Ja wolalem pokombinowac i zrobilem nowe blaszki i jest od tamtego czasu ok. ściągnięcie kierownicy to banał. Niektórzy piszą że bez ściągacza nie da rady, ja póki co nie miałem z tym problemów Zobaczymy czy u mnie będzie chciała zejść kiera a skoro Tobie się udało dorobić blaszki to może i mi się uda, zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #9 Napisano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) Zobaczymy czy u mnie będzie chciała zejść kiera a skoro Tobie się udało dorobić blaszki to może i mi się uda, zobaczymy czy chodziło ci o te blaszkę co zaznaczyłem na zdjęciu??? Acha i mam pytanie jak mogę podłączyć sterowanie z MFA jak to dej pory nie miałem. Poniewaz wydaję mi się że muszę wymienić przełącznik zespolony a mam możliwość zakupu przełącznika z MFA z tym komputerem. I nasuwa mi się pytanie czy muszę zmieniać zegary i co musiałbym dokupić do mojego B4 1,9 TD 1994r. A i jaka jest przyczyna że zapala mi się na stałe kontrolka od poduszek powietrznych po jakimś czasie? Bo już miałem stracha że mi wywali i jutro chyba odepnę poduszki przy odłączonym aku oczywiście http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c38b6cc11dc6d3f.html Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez djmaniek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach