Skocz do zawartości
ArturrO

Passek umarł nie odpala brak iskry

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy nie palnę głupoty, ale gdzieś na Forum był opisany podobny problem i winną okazała się poduszka silnika - tak telepało silnikiem że aparat chyba uderzał o ścianę grodziową... :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego napisałem:

Nie wiem czy nie palnę głupoty

 

;)

 

Ale wiem, że coś takiego kiedyś czytałem - że kopułka raczej uderzała - chyba są różnie montowane w różnych motorkach ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś zadzwonił mechanik i powiedział że się poddaje,że nic niezrobi,że to chyba coś ze sterownikiem.Dał mi nariar na jakiegoś gościa na ul.Wiązowej,że on powinien sobie z tym poradzić. Może ktoś poradzi mi jakiegoś fachowca z Włocławka lub okolic.

 

A jak by mi przyszło do wymiany kompa, to do ADY znalazłem tylko

http://allegro.pl/komputer-sharan-passat-037906025b-7m0953257f-ady-i1321452945.html

http://allegro.pl/vw-sharan-seat-alhambra-2-0-e-ady-komputer-i-inne-i1355847083.html

Nadawać to by się raczej nadawały.Ale czym one poza ceną się różnią?I co by trzeba jeszcze zrobić po wymianie.Czy wystarczy tylko wyjąć stary i włożyć nowy?I co przedwszystkim z immo?

Edytowane przez marci_87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś podrzucić opis pinów ECU SIEMENA 037 906 025

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer podaje impuls na cewkę na środkowy przewód.A jak bym podał na niego bezpośrednio + z aku.to czy by wytworzyło iskrę?I czy nic by się nie popsuło?Wtedy bymmiał pewność że to komp nie daje impulsów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mniwe w KR też miałem taki problem odpaliłem poszedłem skrobać szyby i po paru min. zdechł,działo się tak kiedyś więc myślę odpalę zaraz a tu pupa wszystko ok a nie pali,postawiłem w warsztacie w robocie i dwa dni szukałem,podmieniałem cewkę,moduł,aparat (czujnik halla) i po załamaniu nerwowym-olśnienie jeden kabel od masy cojest przykręcony u mnie do pokrywy zaworów urwany a był taki sztywny że nie było widać - zlutowałem i odpalił z pierwszego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyną braku iskry był czujnik położenia wału,Po wmianie odpalił.

Odebrałem go dziś od mechanika,i wracając do domu pojawił się inny problem:

stracił moc,obroty max 3000 i to co któreś przegazowanie,i w dodatu coś zaczeło się kopcić i śmierdzieć,zerkajća wszędzie zobaczyłem że katalizator zrobił się czerwony.A temperatura wody przy -10st.mrozie wzrosła po kilku kilomertach do 100st.

Spowrotem niemogłem się wrócić bo mechanik co go robił pojechał odrazu do domu.Więc poczekałem aż ostygnie i do naibliższego mechanika.Ten powiedział że to wina zapłony i żebym pojechał do tego co wyjmował aparat zapłonowy i wymieniał halla.

Ale czy napewno miał racjęże to wina tylko przestawionego zapłonu?

Edytowane przez marci_87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu masz zapchany katalizator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko że wcześniej nic podobnego się nie działo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapłon dziś ustawili i jak narazie jest dobrze.Zobaczymy po jakiejś trasie jak pokona więcej kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że odświeżam stary temat, ale nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi na swój problem, mianowicie:

mój passek umarł iskrę daje kręci rozrusznik zalewa dwie świece a z dwóch kolejnych po wyciągnięciu i kilkakrotnym kręceniu wydobywa się biały dym (jak by spaliny) do tego cały filtr powietrza mi się tak telepie że już 3 zatrzaski od osłony popękały.

Nie odpala ani na benzynce ani na gazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem kabli WN nie pomieszałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie raczej nie. a jak sprawdzić czy są dobrze podłączone do dobrych świec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stało sie to nagle to -

zajrzyj od kopułkę aparatu i czy czasem

nie pękł pasek rozrządu.

Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 a pierwszy cylinder pokazuje palec aparatu zapłonowego gdy ustawimy rozrząd na znaki OT czyli zerowe ustawienie, pierwszy cylinder od paska rozrządu a na aparacie kable montujemy po obwodzie w prawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek rozrządu na pewno nie pękł sprawdzałem.

Stało to się tak, że cewka mi padła (już wymieniona na nową) w ogóle nie dawała iskry wymieniłem zatankowałem do pełna kręcę i kręcę i dalej nic martwi mnie ten problem z pokrywą filtru powietrza to normalne że to aż tak się "telepie" ?

Auto jest na mono wtrysku. może coś z wtryskiem nie tak? jutro zajrzę pod tą kopułkę ale czego tam szukać dokładnie ?

Przepraszam całkiem zielony jestem a pewnie jak bym poszedł z tym do mechanika to by mnie skasował ze 100 zł za 5 minut roboty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stało to się tak, że cewka mi padła (już wymieniona na nową) w ogóle nie dawała iskry wymieniłem

Czasem jeszcze czegoś przy aucie nie robiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem rozrusznik, bo słabo kręcił i świece bo myślałem że to wina świec i to wszystko.

Hmmm tak sobie myślę może gdzieś bierze lewe powietrze albo coś jest zapchane? tylko jak to sprawdzić...

Edytowane przez popek213

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem rozrusznik

Odłączałeś akumulator?

 

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

 

wymieniłem rozrusznik, bo słabo kręcił i świece

No to sprawdź kolejność kabli na świecach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności