Remek Zgłoś #101 Napisano 10 Grudnia 2010 Nie wiem czy nie palnę głupoty, ale gdzieś na Forum był opisany podobny problem i winną okazała się poduszka silnika - tak telepało silnikiem że aparat chyba uderzał o ścianę grodziową... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #102 Napisano 10 Grudnia 2010 Aparat o ścianę grodziową? Nie bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #103 Napisano 10 Grudnia 2010 Właśnie dlatego napisałem: Nie wiem czy nie palnę głupoty Ale wiem, że coś takiego kiedyś czytałem - że kopułka raczej uderzała - chyba są różnie montowane w różnych motorkach ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #104 Napisano 11 Grudnia 2010 (edytowane) dziś zadzwonił mechanik i powiedział że się poddaje,że nic niezrobi,że to chyba coś ze sterownikiem.Dał mi nariar na jakiegoś gościa na ul.Wiązowej,że on powinien sobie z tym poradzić. Może ktoś poradzi mi jakiegoś fachowca z Włocławka lub okolic. A jak by mi przyszło do wymiany kompa, to do ADY znalazłem tylko http://allegro.pl/komputer-sharan-passat-037906025b-7m0953257f-ady-i1321452945.html http://allegro.pl/vw-sharan-seat-alhambra-2-0-e-ady-komputer-i-inne-i1355847083.html Nadawać to by się raczej nadawały.Ale czym one poza ceną się różnią?I co by trzeba jeszcze zrobić po wymianie.Czy wystarczy tylko wyjąć stary i włożyć nowy?I co przedwszystkim z immo? Edytowane 11 Grudnia 2010 przez marci_87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #105 Napisano 12 Grudnia 2010 Mógłby ktoś podrzucić opis pinów ECU SIEMENA 037 906 025 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #106 Napisano 12 Grudnia 2010 Komputer podaje impuls na cewkę na środkowy przewód.A jak bym podał na niego bezpośrednio + z aku.to czy by wytworzyło iskrę?I czy nic by się nie popsuło?Wtedy bymmiał pewność że to komp nie daje impulsów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #107 Napisano 13 Grudnia 2010 U mniwe w KR też miałem taki problem odpaliłem poszedłem skrobać szyby i po paru min. zdechł,działo się tak kiedyś więc myślę odpalę zaraz a tu pupa wszystko ok a nie pali,postawiłem w warsztacie w robocie i dwa dni szukałem,podmieniałem cewkę,moduł,aparat (czujnik halla) i po załamaniu nerwowym-olśnienie jeden kabel od masy cojest przykręcony u mnie do pokrywy zaworów urwany a był taki sztywny że nie było widać - zlutowałem i odpalił z pierwszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #108 Napisano 14 Grudnia 2010 (edytowane) przyczyną braku iskry był czujnik położenia wału,Po wmianie odpalił. Odebrałem go dziś od mechanika,i wracając do domu pojawił się inny problem: stracił moc,obroty max 3000 i to co któreś przegazowanie,i w dodatu coś zaczeło się kopcić i śmierdzieć,zerkajća wszędzie zobaczyłem że katalizator zrobił się czerwony.A temperatura wody przy -10st.mrozie wzrosła po kilku kilomertach do 100st. Spowrotem niemogłem się wrócić bo mechanik co go robił pojechał odrazu do domu.Więc poczekałem aż ostygnie i do naibliższego mechanika.Ten powiedział że to wina zapłony i żebym pojechał do tego co wyjmował aparat zapłonowy i wymieniał halla. Ale czy napewno miał racjęże to wina tylko przestawionego zapłonu? Edytowane 14 Grudnia 2010 przez marci_87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwy Zgłoś #109 Napisano 14 Grudnia 2010 Może po prostu masz zapchany katalizator... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #110 Napisano 14 Grudnia 2010 tylko że wcześniej nic podobnego się nie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #111 Napisano 15 Grudnia 2010 Przy źle ustawionym zapłonie może się grzać-osobiście doświadczone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #112 Napisano 15 Grudnia 2010 zapłon dziś ustawili i jak narazie jest dobrze.Zobaczymy po jakiejś trasie jak pokona więcej kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popek213 Zgłoś #113 Napisano 16 Stycznia 2011 przepraszam że odświeżam stary temat, ale nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi na swój problem, mianowicie: mój passek umarł iskrę daje kręci rozrusznik zalewa dwie świece a z dwóch kolejnych po wyciągnięciu i kilkakrotnym kręceniu wydobywa się biały dym (jak by spaliny) do tego cały filtr powietrza mi się tak telepie że już 3 zatrzaski od osłony popękały. Nie odpala ani na benzynce ani na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #114 Napisano 16 Stycznia 2011 Czasem kabli WN nie pomieszałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popek213 Zgłoś #115 Napisano 16 Stycznia 2011 Nie raczej nie. a jak sprawdzić czy są dobrze podłączone do dobrych świec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #116 Napisano 16 Stycznia 2011 Jeśli stało sie to nagle to - zajrzyj od kopułkę aparatu i czy czasem nie pękł pasek rozrządu. Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 a pierwszy cylinder pokazuje palec aparatu zapłonowego gdy ustawimy rozrząd na znaki OT czyli zerowe ustawienie, pierwszy cylinder od paska rozrządu a na aparacie kable montujemy po obwodzie w prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popek213 Zgłoś #117 Napisano 16 Stycznia 2011 Pasek rozrządu na pewno nie pękł sprawdzałem. Stało to się tak, że cewka mi padła (już wymieniona na nową) w ogóle nie dawała iskry wymieniłem zatankowałem do pełna kręcę i kręcę i dalej nic martwi mnie ten problem z pokrywą filtru powietrza to normalne że to aż tak się "telepie" ? Auto jest na mono wtrysku. może coś z wtryskiem nie tak? jutro zajrzę pod tą kopułkę ale czego tam szukać dokładnie ? Przepraszam całkiem zielony jestem a pewnie jak bym poszedł z tym do mechanika to by mnie skasował ze 100 zł za 5 minut roboty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #118 Napisano 16 Stycznia 2011 Stało to się tak, że cewka mi padła (już wymieniona na nową) w ogóle nie dawała iskry wymieniłem Czasem jeszcze czegoś przy aucie nie robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popek213 Zgłoś #119 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) wymieniłem rozrusznik, bo słabo kręcił i świece bo myślałem że to wina świec i to wszystko. Hmmm tak sobie myślę może gdzieś bierze lewe powietrze albo coś jest zapchane? tylko jak to sprawdzić... Edytowane 16 Stycznia 2011 przez popek213 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #120 Napisano 16 Stycznia 2011 wymieniłem rozrusznik Odłączałeś akumulator? ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:16 ---------- wymieniłem rozrusznik, bo słabo kręcił i świece No to sprawdź kolejność kabli na świecach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach