Skocz do zawartości
ArturrO

Passek umarł nie odpala brak iskry

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko wskazuje na przebicie na cewce,na drugiej cewce odpalił,co dziwne po założeniu ponownie mojej cewki również odpalił co mnie bardzo zdziwiło,więc na odpalonym silniku popryskałem delikatnie cewke wodą i odrazu pojawiły się iskry i zgasł.Po dokładnym obejrzeniu cewki znalazłem pęknięcie,wysuszyłem ją i jakoś odpalił i chodził równo ale jazdy to nie ma bo przerywa czasami i gaśnie.Z tego wynika że bez nowej cewki się nie obędzie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to podpinam się, mógłby mi ktoś powiedzieć czy jeżeli trzymam w ręce aparat zapłonowy i złapię za tę zębatkę na dole to cały wałek przesuwa się o około 3 - 5 mm góra dół, normalne to jest czy coś się w środku rozpadło na amen ?? a druga sprawa to czy bardzo konieczne jest ustawianie zapłonu jeżeli wymieniam aparat i nowy włożę tak samo jak był stary włożony, tjkb. tak samo obrócony itd. Może dla majstrów głupie i naiwne pytanie no ale cóż, lepiej spytać:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pożyczę sobie zdjęice kolegi

 

http://info.wsisiz.edu.pl/~piskala/images/cewka.jpg

 

Do czego idą kabelki nr 15 i ten obok?

 

U mnie nic tam nie jest podłączone

Ale auto jeździ?

Cholera, wymieniałem cewkę ale nie kojarzę tych dwóch przewodów-jutro mogę zerknąć co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pożyczę sobie zdjęice kolegi

 

http://info.wsisiz.edu.pl/~piskala/images/cewka.jpg

 

Do czego idą kabelki nr 15 i ten obok?

 

U mnie nic tam nie jest podłączone

Pewnie kolega ma gaz, a ty nie masz. Z tego co wiem to czasem gazownicy biorą stamtąd "+" po stacyjce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie nic tam nie jest podłączone

Bo tak ma być....przynajmniej w 2E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie kolega ma gaz, a ty nie masz. Z tego co wiem to czasem gazownicy biorą stamtąd "+" po stacyjce.

Po części racja, bo stamtąd bierze się impulsy do sterownika gazu LPG w celu przełączenia na LPG przy określonej prędkości obrotowej silnika ;-)

 

Bo tak ma być....przynajmniej w 2E.

Jak jest instalacja LPG (bynajmniej I i II gen) to będzie podłączone(ja mam ;-) ) W przeciwnym wypadku potwierdzam, że w 2E nic się nie podłącza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po części racja, bo stamtąd bierze się impulsy do sterownika gazu LPG w celu przełączenia na LPG przy określonej prędkości obrotowej silnika

Kolega ma tam podłączone i impulsy (brązowy) i + po stacyjce (czerwony) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wymienilem tranzystor za 7 PLN i smiga jak ta lala :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanko, silnik 1.8 90km

Do cewki dochodzi wtyk 3 pinowy, ale obok jest wyprowadzony drugi identyczny, tylko nie podłączony, powinno coś tam być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale obok jest wyprowadzony drugi identyczny
Niemożliwe aby był identyczny,zrób fotę to sie przekonamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, obecnie nie bardzo mogę fotkę szczelic, przewody są inne, ale identyczna wtyczka, pasuje idealnie, po jej podpięciu brak iskry.

 

Przy okazji napiszę problem z moim paskiem, nie dotyczy on tej wtyczki bo ona już tak była a wszystko było oki.

Obecnie auto czasami (coraz częściej nie odpala od razu, trzeba kręcić z 5 razy i dopiero zaskoczy. Nie ma znaczenia, czy auto zimne czy ciepłe. Jak już odpali to wszystko idealnie, żadnych problemów.

Co to może być??

Kopułka wymieniona, przewody, świece oki. Myślę nad cewką, ale podobno przy cewce nie chodziłby dobrze, a gasł częściej

Edytowane przez Ace1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką samą sytuacje postawiłem samochód do garażu rano przychodzę i .... nic cisza iskry nie ma nie wiadomo o co chodzi myślę od razu moduł zapłonowy, ale nie sprawdziłem go był ok no to dalej zakładałem że komputer jest ok i wyszło na czujnik hallotronowy który się znajduje w aparacie zapłonowym daje on impulsy do cewki aby wiedziała w którym momencie ma iskra polecieć. i co najlepsze czujnik hallotronowy w sklepie to koszt ok 200~300zł a ja kupiłem na szrocie cały przerywacz za 50 zł i porostu go przełożyłem widocznie na szrocie jeszcze nie wiedzą co zawiera ten aparat zapłonowy :) hehe

Edytowane przez JVC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że hall to raczej wogóle by nie odpalał, a on załapie za którymś razem i pracuje wtedy normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się jak hall padnie to ni ma wcale iskry i 0 odzewu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie i to jest tu dziwne, na początku wystarczyło wyłączyć zapłon i spróbować drugi raz, tak zaskakiwał, a teraz to już z dobre 5 razy trzeba kręcić, a czasem zapali od strzału.

Zastanawiam się czy to nie będzie jakiś przekaźnik, ale jaki??

Edytowane przez Ace1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomyśl może nad kostką stacyjki często padają. świecące się kontrolki to nie jest sygnał że kostka jest wporząku czasami taka drobnostka potrafi wiele nawyprawiać. reasumując to

-moduł ok

-aparat zapłonowy ok

- świece i przewody ok

zakładamy że komp też w porządku

jedynie co można by jeszcze sprawdzić to układ paliwowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy pytanko, silnik 1.8 90km

Do cewki dochodzi wtyk 3 pinowy, ale obok jest wyprowadzony drugi identyczny, tylko nie podłączony, powinno coś tam być??

Kostka do kierunkowskazów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kierunkowskazów to na 99,9 % nie jest. tak myślę i ciężko stwierdzić jednoznacznie dobrze jakby foto było bo tak to można rzucać nazwy na chybił trafił. może to być od kompa lub wtrysku paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego JVC układ paliwowy ok (świece mokre)Przełącznik może być bo kontrolki trochę dziwnie się zachowują, a jak go sprawdzić??

 

The saint kierunkowskazy w identycznej kostce co do cewki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności