dark24 Zgłoś #41 Napisano 2 Marca 2010 Wszystko wskazuje na przebicie na cewce,na drugiej cewce odpalił,co dziwne po założeniu ponownie mojej cewki również odpalił co mnie bardzo zdziwiło,więc na odpalonym silniku popryskałem delikatnie cewke wodą i odrazu pojawiły się iskry i zgasł.Po dokładnym obejrzeniu cewki znalazłem pęknięcie,wysuszyłem ją i jakoś odpalił i chodził równo ale jazdy to nie ma bo przerywa czasami i gaśnie.Z tego wynika że bez nowej cewki się nie obędzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #42 Napisano 25 Marca 2010 a to podpinam się, mógłby mi ktoś powiedzieć czy jeżeli trzymam w ręce aparat zapłonowy i złapię za tę zębatkę na dole to cały wałek przesuwa się o około 3 - 5 mm góra dół, normalne to jest czy coś się w środku rozpadło na amen ?? a druga sprawa to czy bardzo konieczne jest ustawianie zapłonu jeżeli wymieniam aparat i nowy włożę tak samo jak był stary włożony, tjkb. tak samo obrócony itd. Może dla majstrów głupie i naiwne pytanie no ale cóż, lepiej spytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek_B Zgłoś #43 Napisano 7 Czerwca 2010 Pożyczę sobie zdjęice kolegi http://info.wsisiz.edu.pl/~piskala/images/cewka.jpg Do czego idą kabelki nr 15 i ten obok? U mnie nic tam nie jest podłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #44 Napisano 7 Czerwca 2010 Pożyczę sobie zdjęice kolegi http://info.wsisiz.edu.pl/~piskala/images/cewka.jpg Do czego idą kabelki nr 15 i ten obok? U mnie nic tam nie jest podłączone Ale auto jeździ? Cholera, wymieniałem cewkę ale nie kojarzę tych dwóch przewodów-jutro mogę zerknąć co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #45 Napisano 7 Czerwca 2010 Pożyczę sobie zdjęice kolegi http://info.wsisiz.edu.pl/~piskala/images/cewka.jpg Do czego idą kabelki nr 15 i ten obok? U mnie nic tam nie jest podłączone Pewnie kolega ma gaz, a ty nie masz. Z tego co wiem to czasem gazownicy biorą stamtąd "+" po stacyjce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #46 Napisano 7 Czerwca 2010 U mnie nic tam nie jest podłączone Bo tak ma być....przynajmniej w 2E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #47 Napisano 7 Czerwca 2010 Pewnie kolega ma gaz, a ty nie masz. Z tego co wiem to czasem gazownicy biorą stamtąd "+" po stacyjce. Po części racja, bo stamtąd bierze się impulsy do sterownika gazu LPG w celu przełączenia na LPG przy określonej prędkości obrotowej silnika Bo tak ma być....przynajmniej w 2E. Jak jest instalacja LPG (bynajmniej I i II gen) to będzie podłączone(ja mam ) W przeciwnym wypadku potwierdzam, że w 2E nic się nie podłącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #48 Napisano 8 Czerwca 2010 Po części racja, bo stamtąd bierze się impulsy do sterownika gazu LPG w celu przełączenia na LPG przy określonej prędkości obrotowej silnika Kolega ma tam podłączone i impulsy (brązowy) i + po stacyjce (czerwony) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtus Zgłoś #49 Napisano 9 Czerwca 2010 A ja wymienilem tranzystor za 7 PLN i smiga jak ta lala :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #50 Napisano 23 Listopada 2010 Koledzy pytanko, silnik 1.8 90km Do cewki dochodzi wtyk 3 pinowy, ale obok jest wyprowadzony drugi identyczny, tylko nie podłączony, powinno coś tam być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #51 Napisano 23 Listopada 2010 ale obok jest wyprowadzony drugi identycznyNiemożliwe aby był identyczny,zrób fotę to sie przekonamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #52 Napisano 23 Listopada 2010 (edytowane) Kolego, obecnie nie bardzo mogę fotkę szczelic, przewody są inne, ale identyczna wtyczka, pasuje idealnie, po jej podpięciu brak iskry. Przy okazji napiszę problem z moim paskiem, nie dotyczy on tej wtyczki bo ona już tak była a wszystko było oki. Obecnie auto czasami (coraz częściej nie odpala od razu, trzeba kręcić z 5 razy i dopiero zaskoczy. Nie ma znaczenia, czy auto zimne czy ciepłe. Jak już odpali to wszystko idealnie, żadnych problemów. Co to może być?? Kopułka wymieniona, przewody, świece oki. Myślę nad cewką, ale podobno przy cewce nie chodziłby dobrze, a gasł częściej Edytowane 23 Listopada 2010 przez Ace1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #53 Napisano 23 Listopada 2010 (edytowane) Miałem taką samą sytuacje postawiłem samochód do garażu rano przychodzę i .... nic cisza iskry nie ma nie wiadomo o co chodzi myślę od razu moduł zapłonowy, ale nie sprawdziłem go był ok no to dalej zakładałem że komputer jest ok i wyszło na czujnik hallotronowy który się znajduje w aparacie zapłonowym daje on impulsy do cewki aby wiedziała w którym momencie ma iskra polecieć. i co najlepsze czujnik hallotronowy w sklepie to koszt ok 200~300zł a ja kupiłem na szrocie cały przerywacz za 50 zł i porostu go przełożyłem widocznie na szrocie jeszcze nie wiedzą co zawiera ten aparat zapłonowy hehe Edytowane 23 Listopada 2010 przez JVC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #54 Napisano 23 Listopada 2010 Tylko że hall to raczej wogóle by nie odpalał, a on załapie za którymś razem i pracuje wtedy normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #55 Napisano 23 Listopada 2010 zgadza się jak hall padnie to ni ma wcale iskry i 0 odzewu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #56 Napisano 23 Listopada 2010 (edytowane) no właśnie i to jest tu dziwne, na początku wystarczyło wyłączyć zapłon i spróbować drugi raz, tak zaskakiwał, a teraz to już z dobre 5 razy trzeba kręcić, a czasem zapali od strzału. Zastanawiam się czy to nie będzie jakiś przekaźnik, ale jaki?? Edytowane 23 Listopada 2010 przez Ace1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #57 Napisano 23 Listopada 2010 pomyśl może nad kostką stacyjki często padają. świecące się kontrolki to nie jest sygnał że kostka jest wporząku czasami taka drobnostka potrafi wiele nawyprawiać. reasumując to -moduł ok -aparat zapłonowy ok - świece i przewody ok zakładamy że komp też w porządku jedynie co można by jeszcze sprawdzić to układ paliwowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #58 Napisano 23 Listopada 2010 Koledzy pytanko, silnik 1.8 90kmDo cewki dochodzi wtyk 3 pinowy, ale obok jest wyprowadzony drugi identyczny, tylko nie podłączony, powinno coś tam być?? Kostka do kierunkowskazów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #59 Napisano 23 Listopada 2010 do kierunkowskazów to na 99,9 % nie jest. tak myślę i ciężko stwierdzić jednoznacznie dobrze jakby foto było bo tak to można rzucać nazwy na chybił trafił. może to być od kompa lub wtrysku paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #60 Napisano 23 Listopada 2010 Kolego JVC układ paliwowy ok (świece mokre)Przełącznik może być bo kontrolki trochę dziwnie się zachowują, a jak go sprawdzić?? The saint kierunkowskazy w identycznej kostce co do cewki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach