Gość niemrawy Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2007 Witam wszystkich i z zapytaniem do was kto ma instalacje gazową w automacie Passat B5 1.8 20v bez turbo 98r automat nie tiptronic 4 biegi rocznie robie niewiele około 8-10 tys koszt założenia+ przeglądy chyba wydają mi sie bezsensowne przy moich przebiegach ile wam to pali.? po miescie moje zużycie benzyny zależy jak czapka rano upadnie na czoło to lekko jadąc 11 w dużym ruchu 13 srednio miesięcznie 11,5 czasem 10,5 w trasie pali 7-8 mnie się wydaję ze gaz zakładać to niema sęsu co wy nato ? ,a kto ma niech napisze ile wam palą gazu ? i jak to sie sprawuje POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #2 Napisano 6 Sierpnia 2007 Przy tych przebiegach gaz zwraca się po ok. 1 roku i 4-6 miesiącach. Cenę sekwencji założyłem w granicach 2400-2700 (za np BRC). Z doświadczenia i opowieści "zagazowanych" wiem, że po założeniu instalacji jeździ się więcej (przyjemniej tankować), więc okres "odrabiania" kosztów instalaji zminiejszy się. Wybór należy do ciebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szychu Zgłoś #3 Napisano 7 Sierpnia 2007 Nie mam automata ale pewnie spalanie bedzie podobne i wyniesie ok 10-11l na 100 km w gre wchodzi tylko sekwencja wiec to wydatek ok 2800 napelnienie zbiornika 50l (kolo zapasowe) to 100 zl wiec masz prosty wynik ze 100km kosztuje jakies 20zl poszukaj dobrego instalatora bo to podstawa ciesz sie instalacja - Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kincior Zgłoś #4 Napisano 8 Sierpnia 2007 Od kilku dni jeżdżę zagazowanym B5 1.8 20V manual. Instalacja BRC sequent 24. Jeszcze pare kilometrów i pierwsza regulacja. Zużycie chyba trochę wysokie, bo ok. 11,5l/100 (80%trasa). Da radę coś zmniejszyć przy regulacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kecaJ Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2007 Moje smoczysko 1.8 125kM Automat kombi 20V trasa do 120km/h 8,2l/100km miasto 13l/100km i choćbym pękł nie zejdzie niżej bez utraty mocy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WojtasZ Zgłoś #6 Napisano 23 Sierpnia 2007 Hej kecaJ jaką masz zainstalowaną instalacje gazową (firma typ ) ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matiix Zgłoś #7 Napisano 30 Sierpnia 2007 ja mam dopiero instalace od 250km i jeszcze nei wiem jakie mam spalanei ale narazie jest ok a centralke mam vector, wtryski valtek reduktor ovl o spalanie napisze juz niedługo ale jesli nawet po miescie spali mi 12-13 gazu to i tak taniej o 20 zeta spokojnei niz 11-12 benzyny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #8 Napisano 31 Sierpnia 2007 Ostatnio wyszło mi 11,24l gazu na 100km. Niby to była trasa, (365km), ale drogi podlasia i lubelszczyzny, ciągłe zatrzymywania z powodu remontu dróg, wyprzedzanie tirów, ciągników, kombajnów i innych wynalazków rolniczych. Sam przejazd przez Lublin zajął mi ok. 40 minut bo załapałem się na szczyt. Styl jazdy dość agresywny, miejscami prędkość powyżej 150km/h, więc chyba nie jest tak źle. Po powrocie do domu mam przegląd gwarancyjny w zakładzie zakładającym mi gaz, zrobiłem dopiero ok 1500km. Jednak tankowanie to czysta przyjemność - do pełna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matiix Zgłoś #9 Napisano 1 Września 2007 ja po pierwszym tankowaniu i prze pierwsza regulacja wyszlo mi dokładnie 15 itrow , al e to przed pierwsz regulacja i pierwszy bak gazu a zreszata jazda czasem mocny but w podłoge i 70% miasto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichocki Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2011 ja jezdziłem takim ok poł roku 1.8 20v 125km gazu zeżre ok 12-13l w miescie i wiecej trasa 9l mniej sie nie da poniewaz i tak ten silnik trzeba wkrecac na wysokie obroty zeby choc troche poczuc mocy a juz trasa nad morze przy włączonej klimie i 5 osobami nie pozwalała schodzic ponizej 3.5tys obrotów zeby cos wyprzedzic stad nie wierze że mozna spalic mniej chyba że zamula się na dobre i jeżdzi jak Jas Fasola.:debil Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem:mlask Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2011 Znaczy się że nie potrafisz jeździć . To co w moim podpisie pali 14 w mieście i 12 w trasie ---gazu. Rodzina ma takie jak twoje i miasto 10-11 , trasa do chorwacji , auto załadowane i więcej jak 8 nie chciał spalić. Automat to litr ekstra. Gazuj kolego i nie słuchaj głupot -- podstawa to STAG300 na dobrych gratach (Silver + Hana) albo LR OMEGAS no i ktoś kto potrafi to zainstalować ( a nie wrzucić pod maskę). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #12 Napisano 26 Stycznia 2011 na dobrych gratach (Silver To nie jest dobre dużo lepsze rozwiązanie i dużo tańsze to AC R01 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejmas Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2011 witam wiec jaka polecacie instalacje do tego silnika z automatem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2011 mam u siebie silnik z turbo i wlożonego STAG 4. bez problemu daje sobie radę i nie czuje żadnej utraty mocy na LPG. może u Ciebie wystarczy STAG 3. ogólnie polecam no i te koszty jazdy na gazie:dobrze silnik uruchamia sie na benzynie po 30 s przechodzi na gaz. jak nie obserwujesz kontrolki to nawet nie poczujesz, w którym momencie sie to zadziało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2011 Stag to tylko sterownik -- napisz jaki masz reduktor i wtryski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #16 Napisano 12 Kwietnia 2011 wtryski magicJet a reduktor Tomassetto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
black1985 Zgłoś #17 Napisano 20 Kwietnia 2011 witam !! ja mam instalke BRC koszt 2500zł mam ja już od 7 miesięcy i przejechałem juz na niej 10 tyś !!! instalacja rewelacyjna u gazownika byłem tylko na adaptacji zaraz po założeniu !!! spalanie w mieście 10,5 a trasa około 8,5 !!! zbiornik 50L w kole tylko że mieści mi się około 37 litrów!!!! wydaje mi się ze troszkę za mało ???? ile się wam mieści w zbiorniku gazu???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #18 Napisano 20 Kwietnia 2011 Ten reduktor to bieda, wtryski też -- napisz jeszcze które tomasetto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #19 Napisano 20 Kwietnia 2011 zbiornik 50L w kole tylko że mieści mi się około 37 litrów!!!! wydaje mi się ze troszkę za mało ???? ile się wam mieści w zbiorniku gazu???? Ja mam zbiornik 53l, pierwsze tankowanie weszło 48l a teraz jak wyjeżdżę aż się instalacja wyłącza to zalewam 42 litry (mam lekko podgięty drut od pływaka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #20 Napisano 21 Kwietnia 2011 Do butli 50l ma wejść dokładnie 40l gazu, bo według przepisu butle mogą być napełniane w 80%, ja jak montuje butle to zawsze podginam pływak żeby wchodziło 90-95%, black1985Pamiętaj że nigdy butli nie wyjeździsz do końca, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach