bor0wy Zgłoś #101 Napisano 30 Kwietnia 2012 A moze lepiej zalozyc sprezyny z wiekszą liczba zwojów? Np. obecnie jest chyba 5 zwojów to zmienić na 6 lub 7 zwojów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiek1300 Zgłoś #102 Napisano 12 Maja 2012 Witam mam pytanie chcialbym kupic przyczepe gastronomiczna w anglii tylko jak wiadomo tam sie nie rejestruje takich zeczy moje pytanie brzmi jak ja zarejestrowac jako sam czy jak ?? czy lepiej kupic dwu osiawa i zrobic przeszczep (mam mozliwosc kupienia duzej przyczepy z papierami za niewielkie pieniadze ) prosilbym o szybka odpowiedz dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #103 Napisano 22 Maja 2012 Witam, potrzebuję opini czy amortyzator zamocowany w przyczepie tak jak na zdjęciu spełnia swoją rolę , czy lepiej zmienić mocowanie na takie jak w pokazanym projekcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #104 Napisano 24 Maja 2012 Może być - jeden i drugi spełni swoją rolę. Ten w projekcie dodatkowo wytłumi boczne przesunięcia, gdybyś chciał robić test łosia przyczepką przy 150km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #105 Napisano 24 Maja 2012 Mi takie coś wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #106 Napisano 24 Maja 2012 Przyczepka 1,6i - niooo, tio musi zapitalać Ciachłeś Poldiego? Spoko koko przyczepka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sszerszen Zgłoś #107 Napisano 19 Czerwca 2012 A ja mam takie pytanie jak wygląda sprawa z dozwoloną jazdą większa niż przepisach tzw. czo musi przyczepka spełnić i ile certyfikat/homologacja kosztuje aby legalnie z przyczepka (zrobioną z auta) śmigać np 120 km/h na autostradzie bo z tego co pamiętam w przepisach jest tak że można jechać do 80 km/h poza terenem zabudowanym jeśli się mylę to mnie poprawcie i oświećcie. od dłuższego czasu szukam informacji na ten temat i nie mogę jednoznacznej odpowiedzi uzyskać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #108 Napisano 23 Czerwca 2012 (edytowane) Witam przymierzam się do wykonania przyczepki która była by ogólnie do wszystkiego, chciałbym żeby przyczepka była wywrotką tego typu ma ktoś pomysł jak wykonać taki wywrot? zrobić ją na osi skrętnej czy na sztywno bo nie chce żeby piała bardzo do góry nie musi się wywracać do pionu ale chociaż ze 45 stopni. Edytowane 23 Czerwca 2012 przez ufogrzesiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #109 Napisano 23 Czerwca 2012 (edytowane) od dłuższego czasu szukam informacji na ten temat i nie mogę jednoznacznej odpowiedzi uzyskać I tyle... Żaden certyfikat, żadna homologacja, przepisy są jednoznaczne. chciałbym żeby przyczepka była wywrotką tego typuma ktoś pomysł jak wykonać taki wywrot? Ta na fotce jest na sprężynie gazowej. Jeśli chciałbyś wozić np. piasek i go wywracać, to opcje są dwie: - hydraulika (będzie drogo) - napęd ręczny (tanio, ale trzeba się namachać) Edytowane 23 Czerwca 2012 przez neurojarre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #110 Napisano 23 Czerwca 2012 (edytowane) - napęd ręczny (tanio, ale trzeba się namachać) za to taniej i :paker szkoda kasy na hydraulikę pozatym towarowa ze zdejmowanymi burtami wszystkimi do tego przednia i tylna otwierana Edytowane 23 Czerwca 2012 przez ufogrzesiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacekpoz2 Zgłoś #111 Napisano 23 Czerwca 2012 Można kupić na Allegro agregat hydrauliczny od windy, dołożyć siłownik i po temacie.Koszty nie są aż tak wysokie a działa rewelacyjnie.Ja osobiście montowałem już pługi odśnieżne oraz inne urządzenia w pojazdach bez hydrauliki i to rozwiązanie się sprawdza za wyjątkiem pracy stałej (ciągłej napęd posypywarki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #112 Napisano 23 Czerwca 2012 (edytowane) aż tak często nie będę używał wywrotki żeby potrzebny był hydrauliczny wywrot ale wywrotka się przyda jak skonstruować ten wywrot? ile wysunąć skrzynie do tyłu? Edytowane 24 Czerwca 2012 przez ufogrzesiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #113 Napisano 3 Lipca 2012 Po roku wziąłem się w końcu za przyczepkę pytanie jaki nacisk na kulę haka "ustawić" przy załadowanej przyczepie żeby najlepiej się prowadziła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #114 Napisano 3 Lipca 2012 Ok. 50 - 70 kg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #115 Napisano 3 Lipca 2012 Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #116 Napisano 20 Lipca 2012 Właśnie zarejestrowałem przyczepkę i wygląda to tak: 1. idziemy do WK po skierowanie na nabicie numerów oraz wyznaczenie (a raczej wybranie) SKP w której chcemy to zrobić - koszt 10 + 10 zł 2. Jedziemy z przyczepą na jakąś wagę - ja byłem w punkcie sprzedaży węgla - wystarczy karteczka z pieczątką. 3. Robimy rysunki techniczne z głównymi wymiarami - długość, szerokość, wymiary skrzyni, wysokość itp. Następnie jedziemy ze wszystkimi papierami do SKP na przegląd i wybicie numerów oraz przynitowanie tabliczki znamionowej - koszt 163 zł. Uwaga-warto w dowodzie rej. auta którym najczęściej ciągamy przyczepkę sprawdzić jaki ma max DMC przyczepy i powiedzieć diagnoście aby DMC przyczepki jej nie przekraczała. 4. Z papierami z SKP ponownie jedziemy do WK i rejestrujemy przyczepkę SAM, dają tablice rejestracyjne i miękki dowód - koszt 112,50 zł 5. Wykupić OC i odebrać twardy dowód nie później niż miesiąc po rejestracji zatem łączny koszt rejestracji przyczepki lekkiej to 295,5 zł więc wcale nie dużo! PS. Wszystkie formalności (poza odebraniem twardego dowodu) da się załatwić w 1-2 dni PS2. przyczepka obowiązkowo musi mieć forumową wlepkę :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #117 Napisano 25 Lipca 2012 moja tez juz pospawana i awaryjnie miala swoj dziewiczy kurs z ladunkiem o masie 1,5-2 tony osie skretne sprawuja sie dobrze, hamulce tez bez zarzutu (przyczepa hamuje samochod). teraz czekam na chwile czasu zeby ja zarejestrowac a na zime ocynk foto wrzuce niebawem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grypsik Zgłoś #118 Napisano 26 Lipca 2012 2. Jedziemy z przyczepą na jakąś wagę - ja byłem w punkcie sprzedaży węgla - wystarczy karteczka z pieczątką. A tu akurat zależy od stacji. "Nowsze" stacje mają swoja wagę na ściezce diagnostycznej. U mnie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #119 Napisano 11 Sierpnia 2012 u mnie tez juz prawie final http://mpbruk.pl/przyczepka.jpg jeszcze tylko rejestracja, kilka dodatkow jak zapasowe kolo itp, a potem ocynk - jak bedzie wiecej kapuchy jeden z pierwszych kursow z gruzem - passat + przyczepa = 4 tony koszt bez rejestracji - niecale 6tys zl. osie hamowane dmc 2700kg, burty alu, rama z ceownika 65mm a dyszel 80mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #120 Napisano 12 Sierpnia 2012 Zrób sobie takie DMC żeby DMC(przyczepa+passat) nie przekraczało 3,5 tony, bo inaczej viatoll! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach