steffy Zgłoś #21 Napisano 27 Lipca 2007 Części + robocizna 450 zł. Tuleje były dość mocno zniszczone i musiałem. Podmieniałem też poduszki pod silnikiem i dalej stuka. Wydechu i przegubów wewnętrznych nie sprawdzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #22 Napisano 27 Lipca 2007 No to ładnie z tym pukaniem! Ciekawe co to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #23 Napisano 27 Lipca 2007 Może tak jak pisał Kuczlaw maglownica albo przegub wewnętrzny albo diabli wiedzą. Jak się z czasem całkiem to coś rozleci to się dowiemy. Byłem na diagnostyce i też nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #24 Napisano 28 Lipca 2007 Ale jak maglownica może pukać z TYLu? Ewidentnie czuję to z tyłu ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #25 Napisano 28 Lipca 2007 No to tuleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #26 Napisano 28 Lipca 2007 Luz na prowadnicach twojego fotela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #27 Napisano 28 Lipca 2007 u mnie pukają fotele ... zwlaszcza ten od strony pasażera jak nikt na nim nie siedzi ... jeżdze w pozycji siedząco leżącej jak tylko wyprostuje mój fotel do pionu to też zaczyna pukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #28 Napisano 28 Lipca 2007 W 2002 r takiej furze fotele????? Ale dziwne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #29 Napisano 28 Lipca 2007 nowsze nie znaczy lepsze ... podobno wystraczy wymienić jakieś plastiki i przestaje pukać, aż tak mnie to nie drażni żeby się tym zająć ... ktoś już opisywał na tym forum które to plastiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #30 Napisano 20 Sierpnia 2007 Koledzy już wiem co to było u mnie i radze wam sprawdzić to samo ! Dokręciłem taki łącznik po spodem auta na dwie śruby klucz 13 , pod rurą wydechową oi jak ręką odjął! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #31 Napisano 25 Sierpnia 2007 Dzisiaj dokręciłem to wzmocnienie. Jutro jadę do pracy to sprawdzę czy pomogło i napiszę. Pozdrawiam Katazipen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #32 Napisano 25 Sierpnia 2007 Odpisz ciekaw jestem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #33 Napisano 26 Sierpnia 2007 Jest znacznie lepiej. Nie dokręcałem tego na maxa ponieważ bałem się, że ukręcę śrubę. Katazipen czy robiłeś to osobiście? Jeśli tak to dokręciłeś do oporu? A przy okazji do czego jest ten wspornik. To kawałek kształtownika na dwie śruby 13 jak opisał to kolega. Prawdopodobnie usztywnia nadwozie a moze ma jeszcze jakieś funkcje? Dla ciekawych znajduje się mniej więcej w połowie drzwi przednich pod podwoziem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #34 Napisano 27 Sierpnia 2007 Sam dokręcałem tak prawie na maxa ! Dokręć jeszcze o pół obrotu i zobaczysz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #35 Napisano 27 Sierpnia 2007 Już dokręciłem. Działa. Mam jeszcze walniętą plecionkę na wydechu i ona też stuka. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #36 Napisano 3 Września 2008 U mnie od jakiegoś czasu też dochodzi jakieś stuk-puk tak jaby z drzwi pasażera za kierowcą lub słupka między drzwiami. Stuk-puk następuje podczas hamowani lub energiczniejszych zakrętów. Zawieszenie sprawdzone i ok. Stuk jest taki jakby w drzwiach wisiał jakiś ciężarek na sznureczku i pukał podczas manewrów. Słyszałem że może to być plecionka od tłumika która to daje takie puknięcia i przenoszone są po karoseri ale jak to sprawdzić? z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marol78 Zgłoś #37 Napisano 3 Września 2008 Sprawdźcie deskę rozdzielczą. U mnie stuka przy ostrych skrętach, hamowaniu i ruszaniu, lecz nie zawsze. Wyczaiłem że to chyba deska, chwyciłem rękami nad licznikiem i mocno poruszałem i stukało jak cholera. Sprawdźcie moze akurat bedzie to. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszardos Zgłoś #38 Napisano 4 Września 2008 Witam, a ja po wymianie amorów mam stuki z przodu - ale tylko przy większej dziurze. Stuki są takie jakby od fotela (bo czasami mi puknie od kierowcy), ale te stuki dochodzą jakby z przodu samochodu i sam nie wiem co to może być (odgłos jest taki sam jakby od fotela). nadmienię ze fura stała sie po wymianie amorów twarda :-). częściej zdarza sie po prawej stronie co to może stukać? pzdr wiece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rocker Zgłoś #39 Napisano 4 Września 2008 Też mam taki problem ze stukaniem ale już doszedłem co to puka: fotel kierowcy, gdzieś na prowadnicach. Jeszcze tego nie sprawdzałem ale mam niedługo za to się zabrać więc dam znać co z tego wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #40 Napisano 6 Września 2008 Też mam taki problem ze stukaniem ale już doszedłem co to puka: fotel kierowcy, gdzieś na prowadnicach. Jeszcze tego nie sprawdzałem ale mam niedługo za to się zabrać więc dam znać co z tego wyszło. Było już na forum, czytałem kiedyś, oczywiście, że to fotele pukają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach