zdun_VW Zgłoś #41 Napisano 10 Grudnia 2007 Różnica jest w tym, ze na zdjęciach jest licznik motometer, ale jak patrze to jest prawie podobnie. Czyli te niebieskie gów** przy stabilizatorze trzeba wywalić i przylutować go bezpośrednio do płytki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #42 Napisano 10 Grudnia 2007 Czyli te niebieskie gów** przy stabilizatorze trzeba wywalić i przylutować go bezpośrednio do płytki Można wywalić, tylko przy wylutowywaniu podstawki uważaj żeby ścieżki nie odkleiły się od płytki licznika, ja ściołem ostrym nożem do tapet plastik z podstawki tak, że było widać nóżki stabilizatora i przylutowałem do podstawki pół roku jest spokój z wariującymi wskazaniami temperatury i paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ugluk Zgłoś #43 Napisano 30 Stycznia 2008 U mnie wskaźniki paliwa i temp. idą w dół gdy załącza się drugi raz wentyl chłodnicy. Przelutowałem już całą deskę więc zastanawiam się czy nie szukać przyczyny gdzieś przy czujniku temperatury ? Ma ktoś jakiś pomysł . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad_c Zgłoś #44 Napisano 21 Czerwca 2008 Witam Podłączę się pod ten temat bo mam podobny problem. Bez względu na to czy silnik zimny czy gorący, po przekręceniu kluczyka wskazówka idzie na ok110 stopni.Jak odepnę to spada do zera, czyli wykluczam zimne luty i mechaniczne uszkodzenie ... A i jeszcze wentylator się nie załącza. pepo7, wskaźnik temperatury idzie na max w górę jak czujnik ma minimalną rezystancję (lub dostanie zwarcia). Na logikę i analogię biorąc, wskaźnik paliwa w baku powinien działać tak samo. Jaką rezystencję powinien mieć ten czujnik??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demondi Zgłoś #45 Napisano 21 Czerwca 2008 Ugluk wymień czujnik ja w moim psaku mam jeden 4 pinowy i dwa jakies kupiłem kiepskie. Także proponuję oryginalny ja mam teraz EPS (chyba nie oryginalny ale polecił mechanior 40-50zł) i narazie przez 2 miesiace sprawuje się dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Patryks83 Zgłoś #46 Napisano 22 Czerwca 2008 kolego miałem kiedyś podobny problem, powodem była kostka przychodząca z tyłu zegarów taka czarna na trzech nóżkach, jak ją wymieniłem to zegar od paliwa i wody wariowały pokazywały full, poprostu wsadziłem ją odwrotnie, przełożyłem i było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #47 Napisano 10 Sierpnia 2008 Czyli te niebieskie gów** przy stabilizatorze trzeba wywalić i przylutować go bezpośrednio do płytki Mówisz o zdjęciu nr 3? http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument/P1010003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #48 Napisano 10 Sierpnia 2008 Mówisz o zdjęciu nr 3?http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument/P1010003 tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #49 Napisano 13 Listopada 2008 To i ja sie podłącze pod ten wątek. Mianowicie mam pytanie gdzie szukać tego opisywanego wcześniej przewodu masowego który jest na silniku, chodzi mi o to gdzie on prowadzi z tego silnika do czego jest podłączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiek2009 Zgłoś #50 Napisano 26 Grudnia 2008 (edytowane) Panowie te wskaźniki dla paliwa i temperatury jak nawalają to najczęściej oba? Po rozebraniu widze, że one są połączone z obwodem drukowanym 4 bolcami. Każdy wskaźnik ma rezystncje 75 Ohm. Zatem kieruje pytanie czy czy te wskaźniki działają na takiej zasadzie, że wskazanie paliwa bądź temperatury jest wprost proporcjonalne do napięcia jakie się odkłada na dzielniku napięcia 10V*[Rw/(Rw+Rp)] i 10V*[Rw/(Rw+Rt)]; gdzie Rw - rezystancja wskaźnika, Rp - rezystancja czujnika paliwa, Rt - rezystancja czujnika temperatury. ??? Edytowane 26 Grudnia 2008 przez grzesiek2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #51 Napisano 30 Grudnia 2008 wskaznik paliwa dziala napewno na zasadzie omomierza, opor stawia odpowiednio drut oporowy w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #52 Napisano 10 Lutego 2009 Witam mam pytanie dziś bylem na stacji zatankować na ful z odczytu dystrybutora wynika że po zatankowaniu do pierwszego wybicia wlałem 68L. nie było by w tym prawie nic dziwnego gdyby nie fakt że w zbiorniku miałem około 20l. A zbiorniki jak wiemy mamy 70L. Wskazówka wskaznika była prawie na pierwszej czerwonej kresce . Co może być przyczyną pływak wskaźnik czy może nieuczciwa stacja Orlen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #53 Napisano 10 Lutego 2009 a moze tak bys napisal czy masz variant (kombi) czy sedan?? bo do swoich 2 kombi wlewam po 100-103l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #54 Napisano 10 Lutego 2009 (Variant) Kombi a wlewałeś do pierwszego wybicia czy po korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #55 Napisano 10 Lutego 2009 Teoretycznie bez odpowietrzania, powinno wejść ~70 litrów, a reszta (czyli jakieś 30) po odpowietrzeniu. Może być, że po prostu zegary ci zawyżają i pokazują więcej paliwa niż jest rzeczywiście, jak np. u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harnasios Zgłoś #56 Napisano 12 Lutego 2009 A może koledzy wiecie kto w Białej Podlaskiej lub okolicach podjął by się zrobienia takich zegarów (poprawienie lutów i ew. stalilizatora). Jestem z Białej i nie chce za bardzo pchać rąk w zegary zeby czegoś nie zepsuć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #57 Napisano 12 Lutego 2009 Kolego, próbuj sam, to nic trudnego. Lutownica w rekę i do przodu dasz radę, ja robiłem sam. Jak sam tak bardzo nie chcesz, to zanieś licznik do byle jakiego elektronika i powiedz żeby poprawił ci zimne luty i zrobi ci w 5 minut. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spid108 Zgłoś #58 Napisano 1 Października 2011 To i ja sie podłącze pod ten wątek. Mianowicie mam pytanie gdzie szukać tego opisywanego wcześniej przewodu masowego który jest na silniku, chodzi mi o to gdzie on prowadzi z tego silnika do czego jest podłączony. no i nie ma odpowiedzi .... a przydała by się ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach