Skocz do zawartości

konrad_c

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konrad_c

  • Urodziny 23.01.1979

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starachowice

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam Podłączę się pod ten temat bo mam podobny problem. Bez względu na to czy silnik zimny czy gorący, po przekręceniu kluczyka wskazówka idzie na ok110 stopni.Jak odepnę to spada do zera, czyli wykluczam zimne luty i mechaniczne uszkodzenie ... A i jeszcze wentylator się nie załącza. Jaką rezystencję powinien mieć ten czujnik???
  2. Witam W moim VARIA(N)CIE padła przepływka. jakiś czas już nie domagała, ale jakoś dawało się obroty podregulować. Ostatnio już zaniemógł całkiem Po wyjęciu okazało się, że poprzedni właściciel już go dokładnie naprawiał - spód klejony na silikon, każda śrubka inna - jednym słowem - ZŁOM. poza tym zacina się mniej więcej w połowie ścieżki. Wg informacji jakie zdobyłem nr przepływomierza powinien być 0280 202 130 / 037 906 301C. Bardzo ciężko jest taki dostać (drogo! - 450 używka). Czy można zamontować inny np 037906461B wg info w opisie aukcji na której jest do kupienia, będzie pasował ale wolę zapytać fachowców! aukcja: http://allegro.pl/item263095301_przeplywomierz_vw_golf_iii_iv_passat_polo_vento.html
  3. Witam Mam pytanko! Nie orientujecie się może jak się ma cena za przejazd autostradami w Czechach, Austrii i we Włoszech? Jadę w sobotę w okolice Wenecji i chciałbym wiedzieć ile mniej więcej muszę szykować kaski (osobówką) Druga sprawa to Czechy, można tam zapłacić euro, czy muszę się "uzbroić" w korony??
  4. Miałem to samo w 2 litrówce. Wymienili mi regulator na nowy (175pln) używki nie znalazłem ale troche mi się spieszyło i nie szukałem długo. U mnie była benzyna w filtrze powietrza i obroty głupiały
  5. Mi też się trafił jakiś taki wynalazek : kombi 92r GL ma 2 poduchy,ABS, el szyber, wspomaganie, podgrzewane fotele, halogeny, el. lusterka (działa tylko prawe ), welur, a szyby na korbki i zegarek zamiast obrotomierza (tego mi brakuje) no i posiada oryginalne radio GAMMA
  6. Miałem podobnie, płynu ubywało niewiele : ob momentu dolania na max do zapalenia się lampki kontrolnej jakieś 2 tygodnie. Śladu nigdzie nie było, wszystko niby szczelne... Zakupiłem srodek do uszczelniania układu chlodzącego (lepszy za 20 zł ) i problem minął. Już 2 miesiące jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności