Skocz do zawartości
adams

Po zapaleniu wchodzi na wysokie obroty 2-3tys

Rekomendowane odpowiedzi

stojąc przed autem czujnik jest z tyłu za silnikiem przed ścianą grodziową, mniej więcej na środku, ale bardziej po lewej stronie (w silniku ATJ) nic nie trzeba było odpowietrzać... ubytek płynu uzupełniłem wodą, płyn miał zbyt mocne stężenie więc uzupełnienie wodą było całkiem na miejscu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra

To teraz ja odkopie temat...koledzy,czy Wam również przy chwilowym podniesieniu obrotów pasek zakopcił na czarno???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówisz o tej samej sytuacji (po odpaleniu skacze na 2-3k obr), to tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra

Mój pasek jak jest zimny,to odpala jak złoto. A jak sie nagrzeje i potem sie go ponownie odpali,to właśnie sam sobie podniesie na moment obroty i przy tym zakopci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 1wolly
Znowu to miałem :|

 

(przejechałem autem z kilometr, zgasiłem na jakieś 10 minut i ponownie zapalałem i wtedy to się stało)

 

przekręciłem kluczyk, i tak dziwnie dłuuugo się świeciła kontrolka ssania (czy podgrzewania świec - sam nie wiem jak to się profesionalnie nazywa) zapaliłem i silnik wszedł na takie dziwne wysokie obroty,coś jak by zaczeło drzeć :644: ale po chwili wszystko jest juz normalnie... próbowałem uzyskać taki efekt przy włączonym silniku na luzie, daje mu gazu a on normalnie - bez zadnego takiego dziwnego dźwięku i wibracj (drzeń) :644:

 

 

 

Miałem dokładnie to samo-tyle, że kłopot większy bo mam automata- Pojechałem na VAGa i co-----USZKODZONY CZUJNIK TEMPERATURY (koszt ok.50 zł) i jak ręką odjął. Silnik pracuje równiutko i co ważniejsze cicho. Poprzedni czujnik wskazywał temperaturę -12 stopni- to wyjaśnia sprawę grzania świec żarowych. Postawiłbym na to---spróbuj. :vw:

 

:krzeslem:

Odpisz co wybadałeś- też jestem ciekawy.-----sorry odpowiedź już jest nie doczytałem :krzeslem: ............. :krzeslem::krzeslem::wstyd::wstyd::wstyd::wstyd::wstyd:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już nie pamietam czy pisałem co było przyczyną...

 

przyczyną był czujnik temperatury cieczy chłodzącej, wymieniłem i już od prawie roku wszystko jest ok :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość john-mh

czesc,

u mnie w pasku takie same objawy, kontrolka swiec zarowych swieci sie znacznie dluzej a po jej zgasniecie silnik po starcie wchodzi na wysokie obroty. Ale zauwazylem cos jeszcze, gdy odczekam jeszcze kilka sekund po zgasnieciu kontrolki, slysze takie krotkie "tyk" i jak wtedy startuje auto wszystko jest OK, silnik nie wchodzi na wysokie obroty. Czy ten objaw o czyms swiadczy/co za uszkodzenie/, prosze o wskazowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.... miałem podobnie wczoraj wyminiłem czyjnik.. wszytsko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kriss_terech

czesc.nie dawno kupilem passata 1.9 tdi 130 2001r. zdarzylo mi sie pare razy ze jak jade dynamicznie lub stoje dlugo w korkach i po dojechaniu do celu gasze silnik to jak po paru minutach znowu wlacze zaplon to kontrolka od swiec zarowych caly czas sie swieci.jak zapale samochod to silnik chodzi na wysokich nie rownych obrotach.o co chodzi?????pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam taki objaw tylko przy silniku benzynowym 1.8 20v adr ,jak jest zimny odpalam go i od razu podchodzi do ponad 2 tys i po chwili schodzi normalnie poniżej 1000 ,gdy go zgasze pózniej i znowu odpale jak jest ciepły to jest ok,silnik posiada instalacje gazową,co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kriss_terech

wymieniLem ten czujnik i dalej to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość john-mh

minelo troche czasu, jest juz lato, temperatury wzrosly i objawy te same. Przewaznie rano, przy odpalaniu, wskaznik swiec zarowych swieci b. dlugo .Troche mnie to dziwi, bo temp. zewnetrzna rano jest powyzej 12 stopni. Jezeli nie odczekam zanim zgasnie ta kontrolka i zapalam silnik, to wchodzi on na ok 2-3 sekundy na wyzsze obroty, ok 2300. Czy objawy te swiadcza, ze czujnik g62 jest zepsuty? czy moze to byc cos innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik walniety, jak Ci świece grzeją w tej temp taki czas ... dostaje wyzsza dawke na rozruch dlatego obroty wchodzą na 2000-3000. Pamiętaj że ten czujnik znajduje się za silnikiem jak otworzysz maske, nie jest to ten czujnik przy chlodnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość john-mh

czyli G62 ? taki mam zamowic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak G62 ale najlepiej kupować w ASO konkretnie pod dany model silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Konio_Passat

Czy ktoś już wie co jest przyczyną tego wchodzenia na wysokie obroty po długotrwałym świeceniu się kontrolki świec żarowych? Mam ten sam problem.

Proszę o fachową pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kemoti1

Koledzy ja rowniez mam pytanko a mianowicie u mnie dzieje sie to samo ale bardzo sporadycznie , jednak inna sprawa jest tego typu ze jak przejade jakies 2 km dojade gdzies przypuszczalnie do swiatel to obroty doslownie na 5 sekund wzrastaja do ok 1200 a po chwili jest juz normalnie .Czy to moze byc rowniez spowodowane tym czujnikiem czy moze jeszcze czyms innym z gory dzieki za porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy ja rowniez mam pytanko a mianowicie u mnie dzieje sie to samo ale bardzo sporadycznie , jednak inna sprawa jest tego typu ze jak przejade jakies 2 km dojade gdzies przypuszczalnie do swiatel to obroty doslownie na 5 sekund wzrastaja do ok 1200 a po chwili jest juz normalnie .Czy to moze byc rowniez spowodowane tym czujnikiem czy moze jeszcze czyms innym z gory dzieki za porade

 

podłącz paska pod kompa to zobaczysz co go boli...

 

ja wymieniłem czujnik i juz mam spokój ;) kawał czasu juz zleciał i wszystko gra z zapalaniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kemoti1

Komputer jest czysty jak łza. I w tym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności