Mr. X Zgłoś #121 Napisano 4 Czerwca 2008 Dziękuję bardzo za linka ale niestety z tego co juz widzę na zdjęciach, lampy maja połamane uchwyty..., a sprzedawca jedyne co mówi to, to, że wyglądaja jak na zdjęciu i to wszystko. Jakoś mało zachęcająco do kupna prowadził rozmowę.... ano fakt nie zwróciłem uwagi na zdjęcia a w opisie nie napisał o połamanych zaczepach z doświadczenia wiem, że można kupić używki w stanie idealnym za ~250pln Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adam626GD Zgłoś #122 Napisano 6 Czerwca 2008 CZy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie który regeneruje odbłyśniki soczewkowe i z dobrym efektem? Z tego co obejrzałem troche tych reflektorów HELLI, to wyglada na to że nawet po wyjściu z fabryki nie mają powierzchni super dokładnej ani lśniącej http://swiatla.arbiter.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #123 Napisano 7 Czerwca 2008 Ale tamten gość głupoty wali. Właśnie dlatego w reflektorach soczewkowych i xenonach jest wiązka tak kierowana, by nie oślepiać ani kierowców, ani nie olśniewać przechodniów. Nie chciałbym iść dziurawym chodnikiem i żeby mi jakiś baran świecił po oczach tą swoją idealną asymetrią. A znali i tak są super oświetlane - jednak troszkę światła rozproszonego jest, a po to znaki są robione z odblasku, by z tego rozproszonego światła maksymalnie korzystały. A na chodniku widać wszystko bardzo dobrze w firmowych lampach! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #124 Napisano 7 Czerwca 2008 No nie takie pięć minut, trzeba cały zderzak zdemontowac niestetyFakt, nie spojrzałem, że masz 3BG, myslałem, że 3B.Zgadza się, zderzak trzeba zdiąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topeksmyc Zgłoś #125 Napisano 18 Czerwca 2008 Wiele osób juz pytalo jak to jest z rozklejaniem reflektora z passata 2001 po liftingu czyli 3BG, niech ktos w koncu odpowie jak to jest z tym konkretnym modelem reflektora, czy mozna go rozkleic, jesli tak to czy w "piekarniku" czy metodą "na sile" z uzyciem srubokreta". pozdrawiam i licze na rzeczowa odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #126 Napisano 18 Czerwca 2008 Ja swoje (oryginalne i tuningowe) rozklejałem przy pomocy suszarki Grzejesz jedne bok i odciągasz tą strone gdzie grzałeś.I tak do okoła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #127 Napisano 22 Czerwca 2008 czy ktoś wie jakie są klosze w passatach z 1997 r szklane czy z tworzywa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #128 Napisano 22 Czerwca 2008 bodek jakbyś poczytał dokładnie początek tematu to byś wiedział że są z tworzywa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #129 Napisano 22 Czerwca 2008 dzięki, rzeczywiście na początku jest :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #130 Napisano 22 Czerwca 2008 Ja mam pytanie nie chcem sie bawic w polerowanie gdzie można dostaćtakei nowe klosze ? na allegro nie moge znaleźć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gizbi Zgłoś #131 Napisano 2 Lipca 2008 witam zgłaszam się z pytankiem tego typu!Posiadam paska po lifcie 2003 rok i tak ostatnio sobie myslałem i myslałem aż wymysliłem....Czy w przypadku lamp z soczewkami jest mozliwosc rozklejenia tych lamp w taki sam sposób jak kolega Radosław to zrobił?Jeśli tak to druga spraw jest tego typu myślałem o reflektorach z czarnym wnętrzem,czy jest opcja pomalowac czarną farbka poszczególne wewnętrzne elementy?Moje pytanie sprowadza sie konkretnie do tego: Jak malowac to jakiej farby użyc Czy wogóle malować?(zaoszczedzic przy tym parę groszy,bądz stracićjak spiep....y) Co do czytanych postow na temat rozklejania poddaje sie!!!!!!!!Wiadomo że najłatwiej zadać pytanie i czekać!::(Ale jesli ktos by mógł z góry dziękuje Chciałbym znać wasze zdanie na ten temat!pozdrawiam Gizbi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr Zgłoś #132 Napisano 2 Lipca 2008 cie kręce biore się za to jeszcze prz3d zimą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grubygrzes Zgłoś #133 Napisano 3 Lipca 2008 czesc, zrobilem polerke tylko zewnatrz bez demontazu i jest o niebo lepiej wiertarka z krazkiem do polerowania i troche pasty razem 10 minut kiedys jak bede mial wiecej czasu to porozbieram i wyczyszcze cale klosze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert.kl Zgłoś #134 Napisano 23 Lipca 2008 mam pytanko.w passacie 2003 mam plastikowe przednie lampy.jadąc do polski nakleiłem na nie specjalne naklejki aby nie razić kierowców jadących z naprzeciwka.wróciłem z wakacji i chciałem je odklejić.po odklejeniu został mi na lampach klej,więc chciałem to usunąć i użyłem szmatki drucianej takiej zielonej od mycia garów.no i lampy mam porysowane.może ktoś wie jak to usunąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #135 Napisano 23 Lipca 2008 mam pytanko,w passacie 2003 mam plastikowe przednie lampy.jadąc do polski nakleiłem na nie specjalne naklejki aby nie razić kierowców jadących z naprzeciwka.wróciłem z wakacji i chciałem je odklejić.po odklejeniu został mi na lampach klej,więc chciałem to usunąć i użyłem szmatki drucianej takiej zielonej od mycia garów.no i lampy mam porysowane.może ktoś wie jak to usunąć papier wodny o grubości 2000-2500 i do dzieła a na zakończenie jakaś pasta lekkościerna typu Tempo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #136 Napisano 23 Lipca 2008 mam pytanko.w passacie 2003 mam plastikowe przednie lampy.jadąc do polski nakleiłem na nie specjalne naklejki aby nie razić kierowców jadących z naprzeciwka.wróciłem z wakacji i chciałem je odklejić.po odklejeniu został mi na lampach klej,więc chciałem to usunąć i użyłem szmatki drucianej takiej zielonej od mycia garów.no i lampy mam porysowane.może ktoś wie jak to usunąć kolego przesadziłeś z tym czyszczeniem lamp druciakiem a tak swoją drogą po co naklejać jakieś naklejki na lampy??? od tego jest regulacja lamp by nie oślepiać jadących z naprzeciwka a klej po naklejkach można usunąć bez obawy o uszkodzenie lamp np. benzyną ekstrakcyjną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sergiej Zgłoś #137 Napisano 27 Lipca 2008 Wczoraj wziąłem się za czyszczenie lamp soczewkowych H7 w 3BG. Ściągnąłem zderzak, wyjąłem lampy i ...: - nie mam pojęcia jak to rozkleić (żeby czegoś nie połamać), ale wyjąłem dwie żarówki i wyczyściłem lampy przez szmatkę na drucie . U mnie soczewka była brudna (zakurzona) od zewnątrz (niestety gorsze podejście), ale wewnętrzną stronę soczewki można łatwo w ten sposób wyczyścić. Mam tylko teraz brudne ranty soczewek, jak będę miał trochę czasu to zrobię zdjęcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo Zgłoś #138 Napisano 12 Sierpnia 2008 Witam. Mam paska b5 `98r i wziąłem się za wyczyszczenie lamp wiec napisze co i jak mniej wiecej jak wyszło dla innych ciekawych. Więc tak odkręcanie lamp 3 śruby ( 2 z góry i jedna z boku - trzeba wyjąć kierunek ). U mnie nie musiałęm zdejmować ani luzować zderzaka troszkę poruszałem w tą i tamtą i znowu w tą i wyszły. Potem rozklejenie. Zdejmujesz 4 zawleczki które trzymają klosz to reszty. Klej u mnie był uciążliwy strasznie się kleił do wszystkiego więc 2 stare płaskie śrubokręty i podwarzyłem nimi naraz po troszku lampy dookoła aż poszło. Odbłyśników zbytnio nie ruszałem delikatnie przetarłem szmatką wilgotną i to wszystko ( bardzo uważaj bo szybko sreberko znika ) potem klosz .... Powiem szczerze miałem problem ze znalezieniem odpowiedniego papieru wodnego więc to olałem mówie zobacze co i jak najpierw je troszke namoczyłem i wyczyściłem szorstką gąbką, kiedy przeschły pasta TEMPO. Pasty nie nawalić za wiele ale tak średnio i polerka aż zniknie wszystko sie wetrze potem jeszcze raz sobie zrobiłęm, przemyłem i z nowu jeszcze raz pastą tak robiłem z 15 min każde polerowanie ( ostro mi się nie chciało bo było bardzoooo gorąco ). Kiedy schło zająłem się resztą reflektora.... Wydłubałem klej jaki pozostał w lampie śrubokręty doskonale się nadają do tego ( nie za szerokie ) oczywiście nie dłubałem aż bedzie wszystko pięknie wygrzebane ale z grubsza potem Silikon ( pełna nazwa : Silikon Extra Monterski firma Den Braven ja go kupiłem w Nomi nie pamiętam za ile z 12 zł czy jakoś tak ) wcisąłem silikon w tą rynienkę w którą wchodzi klosz i potem klosz na to .... Z cisnołem troszkę, założyłem te 4 spinki ( troszkę je jeszcze przygiąłem bo u mnie były takie sobie ) i założyłem lampę, potem drugą i po sprawie. Potem nie ruszałem go przez jakieś 12 godzin żeby sobie łądnie przeschło. I wszystko Jak bym się badziej postarał z tym polerowaniem to by było super ale i tak jest dobrze nie wczuwałem się zbytnio bo chcę go sprzedać niedługo i kupić coś mocniejszego, ale efekt i tak jest niezły. Do tego mam żaróweczki 100W i jest wypas. Polecam ja robiłem to wszystko ok. 4 godzin. Zamieszczam kilka fotek jak to wygląda przed i po. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #139 Napisano 12 Sierpnia 2008 kolego Rambo po pierwsze to kłania się słownik ortograficzny a po drugie to życzę powodzenia z żarówkami 100W Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bochaczyk Zgłoś #140 Napisano 13 Sierpnia 2008 Żarówki 100W :584: - na początku jasność - potem coraz ciemniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach