Patryk_ Zgłoś #421 Napisano 21 Sierpnia 2010 No nic,wszystko powiedziane w temacie,czas zamykać szanowne Mody Dosyć powtarzania,powielania,wklejania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zkurzawa Zgłoś #422 Napisano 1 Września 2010 (edytowane) Jeżeli twoje lampy nie zaciekają i nie ma potrzeby ingerencji wewnątrz lampy to polecam 40 minutowy zabieg odświeżania reflektorków bez wymontowywania ich z karoserii: 1.Oklejamy taśmą do malowania powierzchnię karoserii jak na fotce. 2.Przygotowujemy papier wodny 1500, 2000 oraz pastę polerską, polerkę. 3.Polerujemy papierem 1500 przez co najmniej 10 minut systematycznie namaczając go i przecierając szmatką w celu sprawdzenia jakości naszego tarcia. 4.Polerujemy papierem 2000 przez co najmniej 5-8 minut i podobnie jak poprzednio namaczamy papier i sprawdzamy co jakiś czas powierzchnię. 5.Następnie na szmatkę nakładamy pastę polerską i z większym wysiłkiem zacieramy rysy powstałe po papierze wodnym przez co najmniej 10 minut. 6.Na koniec bierzemy polerkę elektryczną i dokładnie czyścimy całą powierzchnię przez 5 minut. Efekt mamy zdumiewający przed odnowieniem po odnowieniu Jak pisali koledzy wcześniej trwałość zależy głównie od dokładności przeprowadzenia ostatniej operacji gdyż gładka powierzchnia jest odporna na zabrudzenia, a ja mam jeszcze uwagę co do sposobu polerowania filcem - nie można przegrzać powierzchni więc ostrożnie z obrotami. Życzę szybkiego i efektywnego odnowienia swoich "szkiełek". Edytowane 1 Września 2010 przez zkurzawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #423 Napisano 1 Września 2010 Jedna moja uwaga-po papierze nie powinno być ŻADNYCH rys,a namaczanie (usówanie pozostałych zabrudzeń podczas polerowania) powinno się odbywać za pomocą spryskiwacza-takiego jak płyn do szyb (stosowany w domu) Pozdrawiam i gratuluję świetnej roboty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #424 Napisano 31 Października 2010 witam czytam ten post od początku czy ktoś zastosował na końcu lakier bezbarwny do ochronu klosza i ulepszeniu efektu pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #425 Napisano 31 Października 2010 witam czytam ten post od początku czy ktoś zastosował na końcu lakier bezbarwny do ochronu klosza i ulepszeniu efektu pozdrawiam Były takowe pomysły ale spaliły na panewce Bez sensu,traci się niestety efekt polerowania trochę,co już po lakierowaniu jednak zmienia świecenie reflektora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #426 Napisano 31 Października 2010 Hej dzieki za foty, utwierdzily mnie w planie, dokladnie tak chce odswierzyc moje bo sa nie ladne i porowate, tyle ze ja mam papiery do polerki i kazdy etap bedzie robiony mechanicznie. Pozniej polerka z tempo k2 i instalacja Ring racing 100wat A i jeszcze pytanko czy w b5 fl sa 2 h7 czy h7 i h1? Pytam bo jeszcze nie zagladalem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #427 Napisano 31 Października 2010 A i jeszcze pytanko czy w b5 fl sa 2 h7 tak, jest 2xH7. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #428 Napisano 31 Października 2010 Pozniej polerka z tempo k2 i instalacja Ring racing 100wat Jezeli dobrze rozumie to masz zamiar zalozyc mocniejsze 100 Wattowe zarowki? Jezeli tak to odradzam, bo te zarowki wypalaja odblysni i po jakims czasie bedziesz mial bardzo kiepskie swiatla. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #429 Napisano 31 Października 2010 Jezeli dobrze rozumie to masz zamiar zalozyc mocniejsze 100 Wattowe zarowki?Jezeli tak to odradzam, bo te zarowki wypalaja odblysni i po jakims czasie bedziesz mial bardzo kiepskie swiatla. Cos wiecej na temat? Dlaczego mialy by wypalic odblysniki? ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:07 ---------- W b5 fl sa soczewki, co tam sie ma wypalic? Chyba ze w dlugich, ale ich to tylko do migania uzywam na zakretach w nocy, nie smigam na dlugich nigdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #430 Napisano 31 Października 2010 Dlaczego mialy by wypalic odblysniki? Poniewearz taka zarowka jest mocniejcza i wytwarza wiecej ciepla. W b5 fl sa soczewki, co tam sie ma wypalic? Tak zgadza sie ale w soczewce tez jest odblysnik, a dokladnie jest odblysnik (tam gdzie siedzi zarowka), przeslona i soczewka. A tu masz rozebrano soczewke, co prawda nie z Passata, ale budowa jest taka sama: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #431 Napisano 31 Października 2010 Poniewearz taka zarowka jest mocniejcza i wytwarza wiecej ciepla. Tak zgadza sie ale w soczewce tez jest odblysnik, a dokladnie jest odblysnik (tam gdzie siedzi zarowka), przeslona i soczewka. A tu masz rozebrano soczewke, co prawda nie z Passata, ale budowa jest taka sama: a propos, tez robie wycieczki do raciborza i moja dziewczyna zna adriana pulwina, moze to ty? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #432 Napisano 31 Października 2010 Nie mówiąc już o tym, że możesz puścić auto z dymem-widziałeś jakie cienkie przewody są przy żarówkach? 100W to one raczej długo nie utrzymają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #433 Napisano 1 Listopada 2010 a propos, tez robie wycieczki do raciborza i moja dziewczyna zna adriana pulwina, moze to ty? Nie, to nie ja. A co do tematu to zrobisz jak chcesz, ale ja radzilbym Ci kupic jakies firmowe zarowki np. Philips Premium +30% i tez bedziesz zadowolony, ja juz mialem wypalone odblysniki w Peugeocie, wlasnie przez 100 wattowe zarowki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #434 Napisano 1 Listopada 2010 Nie, to nie ja.A co do tematu to zrobisz jak chcesz, ale ja radzilbym Ci kupic jakies firmowe zarowki np. Philips Premium +30% i tez bedziesz zadowolony, ja juz mialem wypalone odblysniki w Peugeocie, wlasnie przez 100 wattowe zarowki. no juz sprawa przemyslana i beda Legalne ring 55wat (xenon chgarged) +90% sa o wiele lepsze niz te wszystkie philipsy i osramy czy bosze, no i cena tez wiele wyzsza, ale za jakosc sie placi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #435 Napisano 1 Listopada 2010 Tak zgadza sie ale w soczewce tez jest odblysnik, a dokladnie jest odblysnik (tam gdzie siedzi zarowka), przeslona i soczewka.A tu masz rozebrano soczewke, co prawda nie z Passata, ale budowa jest taka sama: dokładnie jest jak pisze Adrian, jak się odbłyśnik soczewki wypali to nawet żarówka 100W nie pomoże, lepiej zamiast wywalać kasę na mocne żarówki wydać ją na zregenerowanie odbłyśnika soczewki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #436 Napisano 1 Listopada 2010 dokładnie jest jak pisze Adrian, jak się odbłyśnik soczewki wypali to nawet żarówka 100W nie pomoże, lepiej zamiast wywalać kasę na mocne żarówki wydać ją na zregenerowanie odbłyśnika soczewki Regeneracja dwóch sztuk-ale w 3B-za 140 PLN,światło powróciło,a przed regeneracją odbłyśnik miałem poprostu czarny,bo to ustrojstwo Helli jest plastikowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #437 Napisano 2 Listopada 2010 Regeneracja dwóch sztuk-ale w 3B-za 140 PLN,światło powróciło,a przed regeneracją odbłyśnik miałem poprostu czarny,bo to ustrojstwo Helli jest plastikowe a duzy problem z rozebraniem i sprawdzeniem odblysnika? ---------- Post added at 17:38 ---------- Previous post was at 17:38 ---------- polecialbym go mikrofibra z plynem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #438 Napisano 2 Listopada 2010 a duzy problem z rozebraniem i sprawdzeniem odblysnika? Musisz cały reflektor rozkleić i rozmontować na drobne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #439 Napisano 2 Listopada 2010 ma ktoś chęć wrzucić zdjęcie, jak powinna być zamontowana żarówka H4 w tzn, tą blaszką wystająca do góry czy jakoś na bok lekko..?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #440 Napisano 2 Listopada 2010 Musisz cały reflektor rozkleić i rozmontować na drobne A co sadzisz o przedseiwzieciu.... oplacalne, czy moge znalezc czysty odblysnik? Tak pomyslalem ze najpierw bym rozkrecil, oczyscil, pomyl nastepnie poskladal doszczelniajac zarazem i zapodal te ringi co sie na nie uparlem tyle ze 55wat +90% a na wiosne jak bedzie cieplo to dlubne spryski i xenonik philipsa, albo ori lampki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach