Skocz do zawartości
MrWho

Spadające (falujące) obroty - benzyna

Rekomendowane odpowiedzi

a ja radzę w pierwszej kolejności sprawdzić przepływomierz sam miałem takie problemy z obrotami, a po podłączeniu do Vaga nic nie pokazywał ze coś jest nie tak.

a aucie posiadam inst. gazową Stag 200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja radzę w pierwszej kolejności sprawdzić przepływomierz sam miałem takie problemy z obrotami, a po podłączeniu do Vaga nic nie pokazywał ze coś jest nie tak.

a aucie posiadam inst. gazową Stag 200

Błędu może nie pokazać,wypadałoby sprawdzić jakie wartości pokazuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błędu może nie pokazać,wypadałoby sprawdzić jakie wartości pokazuje ;)

 

Właśnie wczoraj byłem na kompie i o dziwo nic związanego z obrotami nie wyszło, tylko takie tam pierdoły. Ale dziś biorę się za czyszczenie-mój pierwszy raz w tym aucie. Poczytałem sobie i zrobiłem listę co posprawdzać i poczyścić, jest tego trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co mogłem to poczyściłem. Niby autko lepiej pracuje-równiej, nie mam takich skoków obrotów, ale nadal zdarza mu sie zgasnąć.

A jakie mają być wartości w przepływce ? Nie przypominam sobie by we wcześniejszych postach były one podane.

Edytowane przez GICEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z poprzednim samochodem - silnik benzyna mercedesa E23 + LPG miałem to samo o czym piszecie - na pierwszy ogień poszedł przepływomierz - bez polepszenia, później świeczki - lekka poprawa, filtr paliwa - wg. mechanika był zabity ale niewiele pomogło, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa na listwie okazało się, że pompka paliwa walnięta. Dawała paliwo, ale bardzo malutko i dopóki nie przełączył się na LPG nie było jazdy. Wciśnięcie pedału gazu powodowało coś jakby zapowietrzenie się (odgłos podobny do bulgotania), brak mocy i strzały z rury i gaśnięcie, a na biegu jałowym falowanie obrotów i różne cuda. W tym momencie mechanik (inny) naprawił pompę i podobno jest ok - jeszcze nie odebrałem samochodu z warsztatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Walcze ze swoim paskiem juz od miesiąca jak nie lepiej.

Mam taki kłopot:

Silnik po odpalnieu ładnie chodzi na ssaniu, po pewnym czasie obroty spadaja i rowniez super chodzi.Po przelaczeniu sie na gaz rowniez nie mam zarzutów, dopiero jak sie rozgrzeje i dojdzie do 90 stopni zaczyna falowac obroty na PB i LPG(na tym drugim bardziej).

Wymienilem siwece, filtry, olej, sonde lambda no doslownie wszystko na czas plus ewentualne sprawy ktore niedomagaja i wykryje to na VAGu.

Niedawno wymieniona listwa LPG (valtek 3 Ohm), reduktor podobno wedlug kilku punktow serwis lpg trzyma cisnienie.

Obroty skacza na LPG bardziej na PB mnie i tak samo jest w trakcie jazdy, tzn. na LPg na cieplym silniku nie da sie jechac natomiast na PB idze spoko.

Dzisiaj odpialem przepływomierz io silnik pracuje rowno i bez zadnych klopotow tylko wyskakuje mi jego blad na desce, nawet przelacza sie z PB na LPG bez szemrania.

Czy to moze byc wina przepływki choc nie wykrywa jej bledu ??

Druga rzecz podczas jazdy bez zatrzymywania temp. na wskazniku spada do 70 stopni a po postoju na swiatlach powraca do 90 i wtedy silnik znowu zaczyna zle pracowac ??

 

Prosze pomozcie bo nikt nie daje rady a sam nie jestem az tak obeznany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak tak temperatura spada to do wymiany bedziesz mial termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wiem bo to typowe objawy termostatu ale bardziej mi chodzi o inne klopoty ktore opisalem w poscie.

Moga byc one powiazane ??

 

Dzisiaj po dwoch dniach od wymiany sondy lamda,swiec itp. silnik pracuje troche lepiej lecz na gazie prawie nic sie nie zmienilo, a jedyny blad jaki wyskakuje to 17545 i 17536 czyli mieszanka.

To moze byc kwetsia tego ze te mongoly od gazu nie potrafia wyregulowac czy jednak mam cos do wymiany w ukladzie LPG ??

Edytowane przez Popej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hey wszystkim

 

czytalem duzo tych postow ale nie natrafilem sie na taki problem ktory jo mom

 

chodzi mi ze jak jada i silnik jest zimny to obroty sa ok:) ale jak sie rozgrzeje to juz nie jest fajnie bo mi w czasie jazdy gasnie a dochodzi do tego tak

 

podczas jazdy kiedy zmieniam biegi obroty spadaja nawet do 0 i auto mi gasnie a czasem do 600 i pokaze sie przez ulamek sekundy aku i dodam ze przepustnice mialem czyszczona we sierpniu ubieglego roku w ASO

 

moje pytanie brzmi czy to jest wina przepustnicy czy silniczka krokowego?? jak mocie jakies pomysly piszcie czekom z niecierpliwoscia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A postaraj się sam ją sprawdzić i przeczyścić, sprawdź też przewody gumowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hey wszystkim

moje pytanie brzmi czy to jest wina przepustnicy czy silniczka krokowego?? jak mocie jakies pomysly piszcie czekom z niecierpliwoscia...

 

Być może krokowiec.Podłącz najlepiej VAG i sprawdź co pokaże.Ważnym elementem do sprawdzenia przy tym co u Ciebie się dzieje jest czujnik temperatury jak i przepływomierz który może być na wykończeniu.Czujnik daje sygnał do kompa który steruje pracą silnika-jak jest zimny to może być OK a jak się zagrzeje to może podawać zły sygnał i amen.Przepływomierz zaś może przesyłać złe dane i także klapa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok tera wlasnie szukom jakiegos znajomego co mo kabel VAG :) a tak z ciekawosci dodam ze czysczenie i adaptacja przepustnicy zech miol robione we czerwcu a nie tak jak zech pisol we sierpniu a dodatkowo wymienili mi OPASKA 920 AY15 i JAKIS CZUJNIK nr katalogowy to 06A906433C wiecej nic nie pisze chyba ze koszt tego wyniosl 367zl:( a dodatkowo wymienili NADAJNIK IMPULSOWY DLA WA-U KORBOWEGO za 160 zl wiec mom rozumiec ze to sliniczek krokowy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiec mom rozumiec ze to sliniczek krokowy??

 

Raczej skojarz te objawy z przepływomierzem.Jak jest zimny silnik to pójdzie "na ssaniu" ale jak się zagrzeje to przepływka poda złe wartości-do tego stopnia że silnik może gasnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącz najlepiej VAG i sprawdź co pokaże.

 

dzis zech byl u elektryka i podlaczyl sie pod VAG i odziwo nic nie wykazuje swiece mom tyz dobre bo mi kumpel sprawdzol i kable

 

.Czujnik daje sygnał do kompa który steruje pracą silnika-jak jest zimny to może być OK a jak się zagrzeje to może podawać zły sygnał i amen.

 

przy zimnym dzieje sie to samo co przy cieplym i tyz nie zawsze wiec nie mom pojecia o co kaman??

 

ps. nie jestem mechanikiem i mom pytanie przeplywomierz to jest cos ala pompa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mom pytanie przeplywomierz to jest cos ala pompa??

 

Nie ;)

 

Przepływomierz-jak sama nazwa wskazuje,mierzy przepływ powietrza-ilość i temperaturę,a dokładnie w układzie dolotowym za filtrem powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego który kosztuje 59zł orginał w Bytomiu w KEMES na ul. Żeromskiego polecam bardzo fachową obsługe. i teraz mój passat idzie jak burza!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego który kosztuje 59zł orginał w Bytomiu w KEMES na ul. Żeromskiego polecam bardzo fachową obsługe. i teraz mój passat idzie jak burza!!!

 

Czyli to nie silnik nie potrafił się zagrzać a poprustu miałeś błędne wskazania na tacho :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego

 

a mom pytanie zes podpinol kompa pod VAG?? jak ja to powinien byc blad ze czujnik do wymiany?? czy jo sie myla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mom pytanie zes podpinol kompa pod VAG?? jak ja to powinien byc blad ze czujnik do wymiany?? czy jo sie myla

 

Jeżeli czujnik to np taki błąd:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest blad na silniku co nie ?? bo jo byl na VAG i nic nie wykazalo wiec chyba to nie bydzie czujnik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności