kucz1886 Zgłoś #341 Napisano 20 Grudnia 2010 a ja radzę w pierwszej kolejności sprawdzić przepływomierz sam miałem takie problemy z obrotami, a po podłączeniu do Vaga nic nie pokazywał ze coś jest nie tak. a aucie posiadam inst. gazową Stag 200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #342 Napisano 21 Grudnia 2010 a ja radzę w pierwszej kolejności sprawdzić przepływomierz sam miałem takie problemy z obrotami, a po podłączeniu do Vaga nic nie pokazywał ze coś jest nie tak. a aucie posiadam inst. gazową Stag 200 Błędu może nie pokazać,wypadałoby sprawdzić jakie wartości pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #343 Napisano 21 Grudnia 2010 Błędu może nie pokazać,wypadałoby sprawdzić jakie wartości pokazuje Właśnie wczoraj byłem na kompie i o dziwo nic związanego z obrotami nie wyszło, tylko takie tam pierdoły. Ale dziś biorę się za czyszczenie-mój pierwszy raz w tym aucie. Poczytałem sobie i zrobiłem listę co posprawdzać i poczyścić, jest tego trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #344 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) No co mogłem to poczyściłem. Niby autko lepiej pracuje-równiej, nie mam takich skoków obrotów, ale nadal zdarza mu sie zgasnąć. A jakie mają być wartości w przepływce ? Nie przypominam sobie by we wcześniejszych postach były one podane. Edytowane 29 Grudnia 2010 przez GICEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@jk Zgłoś #345 Napisano 29 Grudnia 2010 Z poprzednim samochodem - silnik benzyna mercedesa E23 + LPG miałem to samo o czym piszecie - na pierwszy ogień poszedł przepływomierz - bez polepszenia, później świeczki - lekka poprawa, filtr paliwa - wg. mechanika był zabity ale niewiele pomogło, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa na listwie okazało się, że pompka paliwa walnięta. Dawała paliwo, ale bardzo malutko i dopóki nie przełączył się na LPG nie było jazdy. Wciśnięcie pedału gazu powodowało coś jakby zapowietrzenie się (odgłos podobny do bulgotania), brak mocy i strzały z rury i gaśnięcie, a na biegu jałowym falowanie obrotów i różne cuda. W tym momencie mechanik (inny) naprawił pompę i podobno jest ok - jeszcze nie odebrałem samochodu z warsztatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Popej Zgłoś #346 Napisano 18 Stycznia 2011 Witam Walcze ze swoim paskiem juz od miesiąca jak nie lepiej. Mam taki kłopot: Silnik po odpalnieu ładnie chodzi na ssaniu, po pewnym czasie obroty spadaja i rowniez super chodzi.Po przelaczeniu sie na gaz rowniez nie mam zarzutów, dopiero jak sie rozgrzeje i dojdzie do 90 stopni zaczyna falowac obroty na PB i LPG(na tym drugim bardziej). Wymienilem siwece, filtry, olej, sonde lambda no doslownie wszystko na czas plus ewentualne sprawy ktore niedomagaja i wykryje to na VAGu. Niedawno wymieniona listwa LPG (valtek 3 Ohm), reduktor podobno wedlug kilku punktow serwis lpg trzyma cisnienie. Obroty skacza na LPG bardziej na PB mnie i tak samo jest w trakcie jazdy, tzn. na LPg na cieplym silniku nie da sie jechac natomiast na PB idze spoko. Dzisiaj odpialem przepływomierz io silnik pracuje rowno i bez zadnych klopotow tylko wyskakuje mi jego blad na desce, nawet przelacza sie z PB na LPG bez szemrania. Czy to moze byc wina przepływki choc nie wykrywa jej bledu ?? Druga rzecz podczas jazdy bez zatrzymywania temp. na wskazniku spada do 70 stopni a po postoju na swiatlach powraca do 90 i wtedy silnik znowu zaczyna zle pracowac ?? Prosze pomozcie bo nikt nie daje rady a sam nie jestem az tak obeznany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #347 Napisano 19 Stycznia 2011 jak tak temperatura spada to do wymiany bedziesz mial termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Popej Zgłoś #348 Napisano 19 Stycznia 2011 (edytowane) To wiem bo to typowe objawy termostatu ale bardziej mi chodzi o inne klopoty ktore opisalem w poscie. Moga byc one powiazane ?? Dzisiaj po dwoch dniach od wymiany sondy lamda,swiec itp. silnik pracuje troche lepiej lecz na gazie prawie nic sie nie zmienilo, a jedyny blad jaki wyskakuje to 17545 i 17536 czyli mieszanka. To moze byc kwetsia tego ze te mongoly od gazu nie potrafia wyregulowac czy jednak mam cos do wymiany w ukladzie LPG ?? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez Popej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VanDam_an Zgłoś #349 Napisano 21 Stycznia 2011 hey wszystkim czytalem duzo tych postow ale nie natrafilem sie na taki problem ktory jo mom chodzi mi ze jak jada i silnik jest zimny to obroty sa ok:) ale jak sie rozgrzeje to juz nie jest fajnie bo mi w czasie jazdy gasnie a dochodzi do tego tak podczas jazdy kiedy zmieniam biegi obroty spadaja nawet do 0 i auto mi gasnie a czasem do 600 i pokaze sie przez ulamek sekundy aku i dodam ze przepustnice mialem czyszczona we sierpniu ubieglego roku w ASO moje pytanie brzmi czy to jest wina przepustnicy czy silniczka krokowego?? jak mocie jakies pomysly piszcie czekom z niecierpliwoscia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #350 Napisano 21 Stycznia 2011 A postaraj się sam ją sprawdzić i przeczyścić, sprawdź też przewody gumowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #351 Napisano 21 Stycznia 2011 hey wszystkimmoje pytanie brzmi czy to jest wina przepustnicy czy silniczka krokowego?? jak mocie jakies pomysly piszcie czekom z niecierpliwoscia... Być może krokowiec.Podłącz najlepiej VAG i sprawdź co pokaże.Ważnym elementem do sprawdzenia przy tym co u Ciebie się dzieje jest czujnik temperatury jak i przepływomierz który może być na wykończeniu.Czujnik daje sygnał do kompa który steruje pracą silnika-jak jest zimny to może być OK a jak się zagrzeje to może podawać zły sygnał i amen.Przepływomierz zaś może przesyłać złe dane i także klapa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VanDam_an Zgłoś #352 Napisano 21 Stycznia 2011 ok tera wlasnie szukom jakiegos znajomego co mo kabel VAG a tak z ciekawosci dodam ze czysczenie i adaptacja przepustnicy zech miol robione we czerwcu a nie tak jak zech pisol we sierpniu a dodatkowo wymienili mi OPASKA 920 AY15 i JAKIS CZUJNIK nr katalogowy to 06A906433C wiecej nic nie pisze chyba ze koszt tego wyniosl 367zl:( a dodatkowo wymienili NADAJNIK IMPULSOWY DLA WA-U KORBOWEGO za 160 zl wiec mom rozumiec ze to sliniczek krokowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #353 Napisano 21 Stycznia 2011 wiec mom rozumiec ze to sliniczek krokowy?? Raczej skojarz te objawy z przepływomierzem.Jak jest zimny silnik to pójdzie "na ssaniu" ale jak się zagrzeje to przepływka poda złe wartości-do tego stopnia że silnik może gasnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VanDam_an Zgłoś #354 Napisano 1 Lutego 2011 Podłącz najlepiej VAG i sprawdź co pokaże. dzis zech byl u elektryka i podlaczyl sie pod VAG i odziwo nic nie wykazuje swiece mom tyz dobre bo mi kumpel sprawdzol i kable .Czujnik daje sygnał do kompa który steruje pracą silnika-jak jest zimny to może być OK a jak się zagrzeje to może podawać zły sygnał i amen. przy zimnym dzieje sie to samo co przy cieplym i tyz nie zawsze wiec nie mom pojecia o co kaman?? ps. nie jestem mechanikiem i mom pytanie przeplywomierz to jest cos ala pompa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #355 Napisano 1 Lutego 2011 mom pytanie przeplywomierz to jest cos ala pompa?? Nie Przepływomierz-jak sama nazwa wskazuje,mierzy przepływ powietrza-ilość i temperaturę,a dokładnie w układzie dolotowym za filtrem powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lumbag Zgłoś #356 Napisano 5 Lutego 2011 Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego który kosztuje 59zł orginał w Bytomiu w KEMES na ul. Żeromskiego polecam bardzo fachową obsługe. i teraz mój passat idzie jak burza!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #357 Napisano 5 Lutego 2011 Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego który kosztuje 59zł orginał w Bytomiu w KEMES na ul. Żeromskiego polecam bardzo fachową obsługe. i teraz mój passat idzie jak burza!!! Czyli to nie silnik nie potrafił się zagrzać a poprustu miałeś błędne wskazania na tacho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VanDam_an Zgłoś #358 Napisano 6 Lutego 2011 Witam forumowiczów miałem to samo wymieniłem termostat bo silnik nie umiał sie zagrzać. I co okazało sie dalej obroty mi falowały wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego a mom pytanie zes podpinol kompa pod VAG?? jak ja to powinien byc blad ze czujnik do wymiany?? czy jo sie myla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #359 Napisano 6 Lutego 2011 a mom pytanie zes podpinol kompa pod VAG?? jak ja to powinien byc blad ze czujnik do wymiany?? czy jo sie myla Jeżeli czujnik to np taki błąd: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VanDam_an Zgłoś #360 Napisano 6 Lutego 2011 to jest blad na silniku co nie ?? bo jo byl na VAG i nic nie wykazalo wiec chyba to nie bydzie czujnik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach