Skocz do zawartości

Popej

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Popej

  • Urodziny 11.07.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam pytanie odnosnie spalania LPG Wydaje mi sie ze od pewnego czasu moj pasek pali wiecej niz kiedys. Spalanie w Warszawie waha sie w granicach 14-15 litrow na 100 km. Czy to normalne ?? niedawno bylo inaczej tzn. mniej Dodam ze nie ma zadnych bledow po podlaczeniu VAG`a jezeli chodzi o silnik. A druga sprawa to spadek mocy wedlug mnie na gazie , niewielki ale zawsze. Jutro moge przeslac mape gazu komus kto sie na tym zna i jest mi w stanie pomoc. Silnik 1.8T AWT Z gory dzieki za pomoc
  2. To wiem bo to typowe objawy termostatu ale bardziej mi chodzi o inne klopoty ktore opisalem w poscie. Moga byc one powiazane ?? Dzisiaj po dwoch dniach od wymiany sondy lamda,swiec itp. silnik pracuje troche lepiej lecz na gazie prawie nic sie nie zmienilo, a jedyny blad jaki wyskakuje to 17545 i 17536 czyli mieszanka. To moze byc kwetsia tego ze te mongoly od gazu nie potrafia wyregulowac czy jednak mam cos do wymiany w ukladzie LPG ??
  3. Witam Walcze ze swoim paskiem juz od miesiąca jak nie lepiej. Mam taki kłopot: Silnik po odpalnieu ładnie chodzi na ssaniu, po pewnym czasie obroty spadaja i rowniez super chodzi.Po przelaczeniu sie na gaz rowniez nie mam zarzutów, dopiero jak sie rozgrzeje i dojdzie do 90 stopni zaczyna falowac obroty na PB i LPG(na tym drugim bardziej). Wymienilem siwece, filtry, olej, sonde lambda no doslownie wszystko na czas plus ewentualne sprawy ktore niedomagaja i wykryje to na VAGu. Niedawno wymieniona listwa LPG (valtek 3 Ohm), reduktor podobno wedlug kilku punktow serwis lpg trzyma cisnienie. Obroty skacza na LPG bardziej na PB mnie i tak samo jest w trakcie jazdy, tzn. na LPg na cieplym silniku nie da sie jechac natomiast na PB idze spoko. Dzisiaj odpialem przepływomierz io silnik pracuje rowno i bez zadnych klopotow tylko wyskakuje mi jego blad na desce, nawet przelacza sie z PB na LPG bez szemrania. Czy to moze byc wina przepływki choc nie wykrywa jej bledu ?? Druga rzecz podczas jazdy bez zatrzymywania temp. na wskazniku spada do 70 stopni a po postoju na swiatlach powraca do 90 i wtedy silnik znowu zaczyna zle pracowac ?? Prosze pomozcie bo nikt nie daje rady a sam nie jestem az tak obeznany
  4. Ja osobiscie stawiam na sonde ale nie znam sie na tym. Wedlug ciebie moze to byc sonda ?? Jeden serwis wymienial mi listwe i regulowal gaz, po powtarzajacym sie problemie zwiedzilem kilka i kazdy mowil ze wedlug nich wszystko z gazem jest ok ale cos nie tak z samochodem. Dodam ze w ciagu ostatnich 5 miesiecy wymienilem dwie cewki na swiecach a kupowalem oryginaly .
  5. Watpie, bo ten problem wystapil niedawno jakis miesiac temu moze ciut dluzej.Wczesniej auto smigalo bez zarzutow. A gdzie znajduje sie ten emulator i czy mogli cos zle zrobi przy zmianie listwy wtryskujacej LPG ??
  6. Ale to mozliwe ze wyskakuje zawsze ten sam jeden blad i tylko ten (sonda) a uszkodzona jest przeplywka?? Wiesz moze czy pasuje od 1.8 ale bez Turbo ?? bo mam kumpla co ma taki woz i bym mogl podmienic na chwilke
  7. Witam Mam nastepujacy klopot. Silnik ladnie zapala, ladnie chodzi ale do pewnego momentu. Mianowicie w chwili kiedy osiagnie 90 stopni zaczyna mi falowac oborty i telepac silnikiem w trakcie przyspieszania tylko na gazie.Jezeli przejade kawalek drogi i silnik lekko ostygnie to p[roblem znika ale w korkach to masakra. Dodam ze na LPG tylko tak jest, w chwili jak samochod telepie jadac na gazie przelacze na PB to problem znika. |Nowa listwa VALTEKA 3Ohm, kilka punktow od serwisu gazu zwiedzonych i kazdy powtarza ze cos jest nie tak ale to nie kwestia instalacji gazowej. Podpinam VAG i zawsze mam jeden blad 17511 i 16514 (sonda)Czy to moze byc jej wina ze na LPG tylko zle chodzi a na benzynie bez zarzutów ? Pomóżcie bo juz nie daje rady. Dodam silnik 1.8 T AWT
  8. Witam wszystkich Mam Problem z prawym przegubem zewnętrznym. Jakiś czas temu poprostu mi zeskoczył z zabezpieczenia, na mocnym skręcie przy ruszaniu. Kupiłem nowy został on założony ale po pewnym czasie zaczął mi strzelać na zakręcie tak jakby już sie skończył. A więc poszedł do wymiany , pomyślałem wada fabryczna.Został założony nowiutki niemiecki i znowu po 3-4 miesiącach sprawa sie powtarza, strzela na skręcie w prawo. Pomóżcie mi czego to może być wina bo przegub wykluczam, nie wierze żeby dwa pod rząd były wadliwe.
  9. Mam taki sam wozek, ten sam silnik i posiadam interfejs diagnostyczny Jak cos wpadnijcie mozemy porownac to co zczyta z waszych samochodow i mojego, ja naprawde nie narzekam. Jako cos dajcie znac i podjedziecie i dzialamy, trzeba sobie pomagac
  10. Czesc wszystkim posiadam paska (3BG) 2002 rok i niestety nie jestem w stanie zlokalizowac czy posiadam domykanie szyb z pilota czy nie, czy ktos moze mi podpowiedziec cos na ten temat. Przytrzymujac przycisk pilota nie dzieje sie nic poza tym ze zamyka sie centralny ale szyby ani drgną. Czy moge to jakos zaaktywowac za pomoca VAG , bo taki posiadam ale pod USB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności