szewos Zgłoś #321 Napisano 8 Listopada 2010 Mam to samo, stało się to po odłączeniu baterii. Wcześniej też tak miałem,ale samo się ustabilizowało. Adaptację przepustnicy robiłem. Po dodaniu gazu wraca na 900 obr. Może jakiś czujnik nawala ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #322 Napisano 8 Listopada 2010 Sęk w tym że nie "grzebałem" nic przy czujnikach, a nie sądzę żeby się tak nałożyło w czasie na siebie. Wymienie dzisiaj węże podcisnieniowe i opaski. Jeżeli sie nie poprawi, to będę szukał dalej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #323 Napisano 8 Listopada 2010 Czyszczenie i adaptacja przepustnicy to podstawa.Wypadałoby także sprawdzić wszystkie węże podciśnieniowe-wizualnie wyglądają czasem dobrze a jednak są spękane co też może powodować falowanie obrotów.Jeszcze jedna rzecz-warto by było podpiąć VAG i zrobić logi,statyczne i dynamiczne-jak,jest opisane na forum.Powodem falowania może być także przepływomierz powietrza podający złe wartości-sorawdź to także. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #324 Napisano 3 Grudnia 2010 Mam problem z obrotami w moim Passacie 1.6 AHL. Posiadam od niedawna instalacje LPG - sekwencja firmy KME. Na benzynie wszystko chodzi dobrze tzn. obroty gdy z schodzą opadją na 650 obrotów a po chwili stabilizują się na 900 obrotów Na gazie jest gorzej jak obroty zejdą to nawet zgaśnie. Panowie w serwisie twierdzą że z instalacją Lpg jest wszystko OK a problem jest z autem bazowym Nadmienię że czyściłem przepustnicę i sprawdzałem wszelkie czujniki na dolocie powietrza i od mieszanki paliwa Co może powodować takie wahnięcie obrotów na benzynie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #325 Napisano 3 Grudnia 2010 Mam problem z obrotami w moim Passacie 1.6 AHL. Posiadam od niedawna instalacje LPG - sekwencja firmy KME. Na benzynie wszystko chodzi dobrze tzn. obroty gdy z schodzą opadją na 650 obrotów a po chwili stabilizują się na 900 obrotów Na gazie jest gorzej jak obroty zejdą to nawet zgaśnie. Panowie w serwisie twierdzą że z instalacją Lpg jest wszystko OK a problem jest z autem bazowym Nadmienię że czyściłem przepustnicę i sprawdzałem wszelkie czujniki na dolocie powietrza i od mieszanki paliwa Co może powodować takie wahnięcie obrotów na benzynie ? Czyli nie jest w porządku skoro tak opadają obroty.Sprawdź dwie najprawdopodobniejsze rzeczy-czujnik temperatury oraz przepływomierz-jakie podaje wartości do ECU-według VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #326 Napisano 3 Grudnia 2010 mi pomogła wymiana filtru powietrza, i od tego czau wszystko śmiga a minęło już z 4msc-e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #327 Napisano 4 Grudnia 2010 Sprawdziłem dzisiaj Vag-iem i oba czujniki są Ok ( przepływomierz i temperatury) Tak z ciekawości rozkręciłem przepływomierz i wyczyściłem go a było z czego - w przeszłości musiał byś walnięty filtr powierza Teraz na benzynie chodzi bez zarzutu- obroty są jak kamień na jednym poziomie 900 ja biegu jałowym ale na gazie jest jak było czyli po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu się delikatnie zakrztusi i dopiero wchodzi na obroty A jak schodzi z obrotów potrafi zejść do 400 obrotów a nawet zgasnąć tylko to nie dzieje się za każdym razem czasami przepustnica zdąży podciągnąć i się ustabilizują Emil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #328 Napisano 4 Grudnia 2010 Sprawdziłem dzisiaj Vag-iem i oba czujniki są Ok ( przepływomierz i temperatury)Tak z ciekawości rozkręciłem przepływomierz i wyczyściłem go a było z czego - w przeszłości musiał byś walnięty filtr powierza Teraz na benzynie chodzi bez zarzutu- obroty są jak kamień na jednym poziomie 900 ja biegu jałowym ale na gazie jest jak było czyli po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu się delikatnie zakrztusi i dopiero wchodzi na obroty A jak schodzi z obrotów potrafi zejść do 400 obrotów a nawet zgasnąć tylko to nie dzieje się za każdym razem czasami przepustnica zdąży podciągnąć i się ustabilizują Emil Czyli przepływka nie jest do końca sprawna Poza tym przeczyszczenie pomaga (nie zawsze) na krótki czas.Poprostu platyna się "traci" po dłuższym czasie i wychodzą przekłamania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #329 Napisano 5 Grudnia 2010 Czyli musze wymienić czujnik przepływu powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #330 Napisano 5 Grudnia 2010 Najlepiej by było podmienić twoją na jakąś sprawną z innego paska i zobaczyć wtedy co się będzie działo ale jak nie masz takiej możliwości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #331 Napisano 5 Grudnia 2010 Czyli musze wymienić czujnik przepływu powietrza? Nie do końca...Sprawdź najpierw VAG'iem i zobacz jakie wartości pokazuje Twoja przepływka.Jeżeli nie będą w normie to ją zmień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #332 Napisano 5 Grudnia 2010 Dajcie jakiś link z dobrym programem diagnostycznym i instrukcją do niego Ja mam Vag 1.3 i jest lipa nie ma wszystkich opcji jakie są potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #333 Napisano 6 Grudnia 2010 Dajcie jakiś link z dobrym programem diagnostycznym i instrukcją do niego To taki dżołk z Twojej strony? Nie można takich linków wrzucać na forum...Poszukaj,w necie pełno tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #334 Napisano 15 Grudnia 2010 Witam ponownie. Sprawdziłem Vagiem swojego Passka i jest ok . Było parę błędów od modułu komfortu ale były spowodowane naprawami oświetlenia i el. lesterek. Wracając do tematu na benzynce wszystko ok ale na gazie się krztusi po gwałtownym wciśnięciu gazu a jak zaraz po tym puszczę pedał to obroty spadają a czasem nawet zgaśnie. Moim zdaniem wina leży po stronie instalacji LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #335 Napisano 15 Grudnia 2010 kolego mam podobny problem, tj czasami obroty tez mi spadaja do 500, i powiem tak podmienialem przeplywke i to nie to, silnik mam po kapitalnym remoncie wiec to nie wina silnika, czujnik rozrzadu nowy BOSCHA i efekt ten sam, wymieniomy czujnik temp, dalej tak samo, wiec w moim przypadku czujnik polozenia walu, sonda lambda, cewka moga dawac takie przyczyny pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #336 Napisano 15 Grudnia 2010 Witam ponownie.Sprawdziłem Vagiem swojego Passka i jest ok . Było parę błędów od modułu komfortu ale były spowodowane naprawami oświetlenia i el. lesterek. Wracając do tematu na benzynce wszystko ok ale na gazie się krztusi po gwałtownym wciśnięciu gazu a jak zaraz po tym puszczę pedał to obroty spadają a czasem nawet zgaśnie. Moim zdaniem wina leży po stronie instalacji LPG. Wina leży bardziej po stronie samego silnika/oprzyrządowania tylko poprostu "na gazie" jest bardziej czuły,tzn. wszystko wtedy wychodzi na wierzch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emil842 Zgłoś #337 Napisano 18 Grudnia 2010 Zmieniłem serwis gazowy i się opłaciło . Zapłaciłem 60 zł za regulacje i po sprawie. Tamten koleś po prostu nie wiedział jak ugryźć software w tej instalacji.. Ten coś poprzestawiał w samym programie gazowym i jest ok Dodam na koniec że oby dwaj fachmani byli szpecami z tej samej sieci Gazowników więc powinni to samo wiedzieć a tu lipa ) Pozdro dla wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #338 Napisano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Przeleciałem (mam nadzieję) wszystkie wątki w/w temacie, ale nie znalazłem interesującej mnie kwestii. Otóż, problemy z niskimi obrotami ma mnóstwo ludzi, ja również. Ale nikt do tej pory chyba nie pisał o takiej przypadłości jak moja. Wiec do rzeczy. Zatrzymuję passka, włączam wsteczny i uwaga... skręcam koła do oporu (obojętnie w którą stronę) i ??? 1000,800,600,400,200 i 0 obrotów:wsciekly. Można się wściec, dzieje mi się tak w 95% takich sytuacji. Szczególnie jest to irytujące zimą na parkingu gdy trzeba czasami cofnąć 2 lub nawet 3 razy. Więc moje pytanie. Co tu jest grane? Myślałem o wężykach podciśnienia-sprawdzone są ok. Podsuńcie mi prosze coś mądrego. aha jescze dodam bo nie mama w opisie. Autko zagazowane-sekwencja. A objawy na pb i na gazie takie same. Edytowane 20 Grudnia 2010 przez GICEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #339 Napisano 20 Grudnia 2010 Witam wszystkich.Przeleciałem (mam nadzieję) wszystkie wątki w/w temacie, ale nie znalazłem interesującej mnie kwestii. Otóż, problemy z niskimi obrotami ma mnóstwo ludzi, ja również. Ale nikt do tej pory chyba nie pisał o takiej przypadłości jak moja. Wiec do rzeczy. Zatrzymuję passka, włączam wsteczny i uwaga... skręcam koła do oporu (obojętnie w którą stronę) i ??? 1000,800,600,400,200 i 0 obrotów:wsciekly. Można się wściec, dzieje mi się tak w 95% takich sytuacji. Szczególnie jest to irytujące zimą na parkingu gdy trzeba czasami cofnąć 2 lub nawet 3 razy. Więc moje pytanie. Co tu jest grane? Myślałem o wężykach podciśnienia-sprawdzone są ok. Podsuńcie mi prosze coś mądrego. raczej sprawdź pompę wspomagania czy nie przycina i czy łożyskowanie ok bo to chyba ona zadusza ci silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GICEK Zgłoś #340 Napisano 20 Grudnia 2010 właśnie w ostatnich miesiącach miałem wrażenie jakby przy skręcie głośniej chodziła. Nie przyszło mi do głowy że to może mieć coś wspólnego z gaśnięciem, bo wcześniej były kłopoty z obrotami . No właściwie jak bym się cofnął w czasie, to chyba objawy pokazały się w tym samym okresie. No dobra dzięki za odzew i podpowiedź. Jak coś wyniucham dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach