Seaquest Zgłoś #21 Napisano 24 Kwietnia 2008 Z Wygladu mozna poznac po literkach. 101 Km to TDI NA srebrno 115 KM TDI a wersja 130 Km to TDI Witka co do literek tgo niekoniecznie, kupiłem niedawno passka wersja angelska i mam silnik AVB 101 KM serwisowany od pierwszej właścicielki i autko ma czerwone DI, więc z tymi literkami to niedokońca. Nie sądze żeby kobieta bawiła sie w odrywanie i przyklejanie czerwonych, zwłaszcza angliczka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet Zgłoś #22 Napisano 24 Kwietnia 2008 Witam jak dla mnie jesli ktos wpiera mi ze czerwone literki DI to wersja 130 konna to smieszy mnie bardza z czasem przy dalszej konwersacji zaczyna irytowac jego wiedza na ten temat. Co za chora przypadłosc ludzi patrzacych na te kolorki TDI. Czy wielkim problemem jest luknac na wlepke w bagazniku lub na naklejke silnika i stwierdzic ile silnik ma koni ? Nie wiem ja osobiscie nie spotkałem silnika AVB 130 konnego pomimo ze ze znajomi mówia mi ze to 130 koni bite widzac te czerwone DI no z czesm juz zaczałem przytakiwac takim ze TAK 130kM. Jak dla mnie wyglada to tak: 74kW = 101kM 96kW = 130kM TDI = na pompowtryskach TDI = na pompie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #23 Napisano 24 Kwietnia 2008 Jeżeli pisałeś o 3B to źle jest bo: 90 KM TDI srebrne, 115 KM TDI, 130 KM to TDI.Jeżeli natomiast chodzi o wersje 3BG to występowały tylko 101 KM TDI, 130 KM TDI. przed liftem niebylo TDI 130 kucy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #24 Napisano 24 Kwietnia 2008 TDI = na pompowtryskachTDI = na pompie no chyba jednak nie bałdzo. W 3BG także występowało oznaczenie z czerwonym I. Kolory literek nie mają najmniejszego znaczenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #25 Napisano 24 Kwietnia 2008 TDI = na pompowtryskach TDI = na pompie No z tym nie moge sie niestety zgodzic... Ile razy widziales 3BG z TDI i silnikiem 4-cylindorwym Bo ja wiele razy... A jakos 4-cylidrowca na pompie nie bylo... Ludzie, odpusccie sobie w koncu z tymi literkami, prosze Was... Nie sugerujcie sie nimi i nie wymyslajcie nowych teorii... Tyle razy juz bylo o tym pisane-jedyny sposob na rozpoznamnie silnika do oznaczenie literowe na samym silniku, czyli AVF/AWX i AVB. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet Zgłoś #26 Napisano 24 Kwietnia 2008 @Krawcol Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #27 Napisano 24 Kwietnia 2008 jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ? Najlepiej do niego podejsc i zapytac Zuchnet, nie mozna sie do konca sugerowac oznaczeniami na klapie i obudowie silnika... Byl juz o tym jeden obszerny i kilka mniejszych tematow... Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu Widzisz, a biedrona i ja i jeszcze wielu forumowiczow takie auta spotkalismy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet Zgłoś #28 Napisano 24 Kwietnia 2008 Dobrze przyznaje racje bardziej doswiadczonym w tym temacie kolegów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej70GK Zgłoś #29 Napisano 24 Kwietnia 2008 @Krawcol Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ? Rozumieć 85KW,PD-PASEK sąsiada:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #30 Napisano 24 Kwietnia 2008 @Krawcol Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ? http://moto.allegro.pl/item347470737_volkswagen_passat_1_9tdi_101km_03_klima_zadbany.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4800888 To pierwsze lepsze z brzegu ogłoszenia. A jest ich sporo więcej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #31 Napisano 24 Kwietnia 2008 @Krawcol Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ? Ja mam AWX i i tylko czerwone I .Po 2004 często występuje takie oznaczenie mocniejszej wersji 1,9 a była jeszcze 2,0 pod koniec produkcji.Tylko kod silnika prawdę ci powie a literki i ich kolor nie mają nic do rzeczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek012512 Zgłoś #32 Napisano 24 Kwietnia 2008 Kolega dobrze pisze że w dowodzie można sprawdzić ale nie 105KW a 96 KW ma 130km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #33 Napisano 24 Kwietnia 2008 Ja mam AWX i i tylko czerwone I .Po 2004 często występuje takie oznaczenie mocniejszej wersji 1,9 a była jeszcze 2,0 pod koniec produkcji.Tylko kod silnika prawdę ci powie a literki i ich kolor nie mają nic do rzeczy. Mam AVF 2004 i bylo czerwone DI. Na obudowie silnika wszystko srebrne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #34 Napisano 24 Kwietnia 2008 po krótce -3B -90KM srebrne literki,110KM I czerwone,115KM DI czerwone -3BG-101KM I czerwone,130KM DI czerwone oczywiście czasem w 3BG wrzucali różnie czyli całe srebrne ale to w rocznikach od 2003-2004 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #35 Napisano 24 Kwietnia 2008 po krótce -3B -90KM srebrne literki,110KM I czerwone,115KM DI czerwone -3BG-101KM I czerwone,130KM DI czerwone oczywiście czasem w 3BG wrzucali różnie czyli całe srebrne ale to w rocznikach od 2003-2004 Przykleić na klapie można nawet DI zielone, wszystko zależy od fantazji właściciela. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #36 Napisano 25 Kwietnia 2008 Ja jak kupywałem autko to miałem do wyboru właściwie 2 paski. W ogłoszeniach obydwa 130kM. W jednym z nich na silniku TDI na klapie TDI a silnik 100kM. A co najciekawsze w dowodzie 130KM (96kW). A na wlepie wyraźnie 74kW i tak samo w książce serwisowej. Dziwne nie . Już nawet nie chciałem czytać niemieckich papierów po prostu odjechaliśmy. Wg zapewnień sprzedawcy autko było po seryjnym tuningu . Niestety ja się na to nabrać nie dałem z resztą dzięki wam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vax Zgłoś #37 Napisano 25 Kwietnia 2008 Nie patrzcie na literki bo VW w paskach po lifcie zamiszal z kolorami i byly 130 z tylko czerownym I oraz byly 101 z czerwonym DI, z fabryki tak wyjechaly. Jak szukalem swojego to na wiele takich natrafilem i byly to normalne samochdoy a nie sklejone z kilku. Jedyny sposob to tak jak koledzy pisali wyzej, kod literowy oznaczenia silnika, na bloku, na naklejce na obudowie paska klinowego oraz na wklejce obok kola zapasowego. P.S. no albo po pracy silnika lepsi fachowcy poznaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość masterevo Zgłoś #38 Napisano 25 Kwietnia 2008 ja osobiscie na klapie bagaznika nie mam literek I wlasciciel nie zyczyl sobbie w salonie a na silniku mam TDI na srebrno choc mam silnik 131 km. dobra koniec z literkami pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #39 Napisano 25 Kwietnia 2008 Przykleić na klapie można nawet DI zielone, wszystko zależy od fantazji właściciela. ostatnio DI zielone widziałem w LUPO chyba albo w jakiejś odmianie POLO nie pamiętam, ale było zielone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #40 Napisano 25 Kwietnia 2008 ostatnio DI zielone widziałem w LUPO chyba albo w jakiejś odmianie POLO nie pamiętam, ale było zielone zielone DI w lupo to 3 cylinderki zazwyczaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach