Skocz do zawartości
Gość marco

jak rozpoznac passata TDI 130km

Rekomendowane odpowiedzi

Z Wygladu mozna poznac po literkach. 101 Km to TDI NA srebrno 115 KM TDI a wersja 130 Km to TDI

 

Witka co do literek tgo niekoniecznie, kupiłem niedawno passka wersja angelska i mam silnik AVB 101 KM serwisowany od pierwszej właścicielki i autko ma czerwone DI, więc z tymi literkami to niedokońca. Nie sądze żeby kobieta bawiła sie w odrywanie i przyklejanie czerwonych, zwłaszcza angliczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet

Witam jak dla mnie jesli ktos wpiera mi ze czerwone literki DI to wersja 130 konna to smieszy mnie bardza z czasem przy dalszej konwersacji zaczyna irytowac jego wiedza na ten temat. Co za chora przypadłosc ludzi patrzacych na te kolorki TDI.

Czy wielkim problemem jest luknac na wlepke w bagazniku lub na naklejke silnika i stwierdzic ile silnik ma koni ?

Nie wiem ja osobiscie nie spotkałem silnika AVB 130 konnego pomimo ze ze znajomi mówia mi ze to 130 koni bite widzac te czerwone DI no z czesm juz zaczałem przytakiwac takim ze TAK 130kM.

Jak dla mnie wyglada to tak:

74kW = 101kM

96kW = 130kM

TDI = na pompowtryskach

TDI = na pompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jeżeli pisałeś o 3B to źle jest bo: 90 KM TDI srebrne, 115 KM TDI, 130 KM to TDI.

Jeżeli natomiast chodzi o wersje 3BG to występowały tylko 101 KM TDI, 130 KM TDI.

 

przed liftem niebylo TDI 130 kucy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona
TDI = na pompowtryskach

TDI = na pompie

no chyba jednak nie bałdzo.

W 3BG także występowało oznaczenie z czerwonym I.

Kolory literek nie mają najmniejszego znaczenia :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
TDI = na pompowtryskach

TDI = na pompie

No z tym nie moge sie niestety zgodzic...

Ile razy widziales 3BG z TDI i silnikiem 4-cylindorwym :?: Bo ja wiele razy... A jakos 4-cylidrowca na pompie nie bylo...

Ludzie, odpusccie sobie w koncu z tymi literkami, prosze Was... Nie sugerujcie sie nimi i nie wymyslajcie nowych teorii... Tyle razy juz bylo o tym pisane-jedyny sposob na rozpoznamnie silnika do oznaczenie literowe na samym silniku, czyli AVF/AWX i AVB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet

@Krawcol

Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ?

Najlepiej do niego podejsc i zapytac ;)

Zuchnet, nie mozna sie do konca sugerowac oznaczeniami na klapie i obudowie silnika... Byl juz o tym jeden obszerny i kilka mniejszych tematow...

Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu

Widzisz, a biedrona i ja i jeszcze wielu forumowiczow takie auta spotkalismy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zuchnet

Dobrze przyznaje racje bardziej doswiadczonym w tym temacie kolegów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Krawcol

Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ?

 

Rozumieć 85KW,PD-PASEK sąsiada:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Krawcol

Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ?

 

 

http://moto.allegro.pl/item347470737_volkswagen_passat_1_9tdi_101km_03_klima_zadbany.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4800888

 

To pierwsze lepsze z brzegu ogłoszenia. A jest ich sporo więcej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Krawcol

Niestety 3BG TDI nie spotkałem jeszcze w zyciu byc moze masz racje nie jestem az takim fachura w tym temacie a zatym jak rozumiec oznaczenie sasiada paska rocznik 2000 3B TDI ?

 

Ja mam AWX i i tylko czerwone I .Po 2004 często występuje takie oznaczenie mocniejszej wersji 1,9 a była jeszcze 2,0 pod koniec produkcji.Tylko kod silnika prawdę ci powie a literki i ich kolor nie mają nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość misiek012512

Kolega dobrze pisze że w dowodzie można sprawdzić ale nie 105KW a 96 KW ma 130km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam AWX i i tylko czerwone I .Po 2004 często występuje takie oznaczenie mocniejszej wersji 1,9 a była jeszcze 2,0 pod koniec produkcji.Tylko kod silnika prawdę ci powie a literki i ich kolor nie mają nic do rzeczy.

 

Mam AVF 2004 i bylo czerwone DI.

Na obudowie silnika wszystko srebrne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po krótce

-3B -90KM srebrne literki,110KM I czerwone,115KM DI czerwone

-3BG-101KM I czerwone,130KM DI czerwone

oczywiście czasem w 3BG wrzucali różnie czyli całe srebrne ale to w rocznikach od 2003-2004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po krótce

-3B -90KM srebrne literki,110KM I czerwone,115KM DI czerwone

-3BG-101KM I czerwone,130KM DI czerwone

oczywiście czasem w 3BG wrzucali różnie czyli całe srebrne ale to w rocznikach od 2003-2004

 

Przykleić na klapie można nawet DI zielone, wszystko zależy od fantazji właściciela.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupywałem autko to miałem do wyboru właściwie 2 paski. W ogłoszeniach obydwa 130kM. W jednym z nich na silniku TDI na klapie TDI a silnik 100kM. A co najciekawsze w dowodzie 130KM (96kW). A na wlepie wyraźnie 74kW i tak samo w książce serwisowej. Dziwne nie :D. Już nawet nie chciałem czytać niemieckich papierów po prostu odjechaliśmy. Wg zapewnień sprzedawcy autko było po seryjnym tuningu :D. Niestety ja się na to nabrać nie dałem z resztą dzięki wam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrzcie na literki bo VW w paskach po lifcie zamiszal z kolorami i byly 130 z tylko czerownym I oraz byly 101 z czerwonym DI, z fabryki tak wyjechaly. Jak szukalem swojego to na wiele takich natrafilem i byly to normalne samochdoy a nie sklejone z kilku.

 

Jedyny sposob to tak jak koledzy pisali wyzej, kod literowy oznaczenia silnika, na bloku, na naklejce na obudowie paska klinowego oraz na wklejce obok kola zapasowego.

 

P.S. no albo po pracy silnika lepsi fachowcy poznaja :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość masterevo

ja osobiscie na klapie bagaznika nie mam literek :P I wlasciciel nie zyczyl sobbie w salonie a na silniku mam TDI na srebrno choc mam silnik 131 km. dobra koniec z literkami :P

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przykleić na klapie można nawet DI zielone, wszystko zależy od fantazji właściciela.:D

 

ostatnio DI zielone widziałem w LUPO chyba albo w jakiejś odmianie POLO nie pamiętam, ale było zielone :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio DI zielone widziałem w LUPO chyba albo w jakiejś odmianie POLO nie pamiętam, ale było zielone :P

 

zielone DI w lupo to 3 cylinderki zazwyczaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności