Skocz do zawartości
Mr. X

szarpie podczas ruszania

Rekomendowane odpowiedzi

A u mnie koledzy jest odwrotnie autko sporadycznie ale jednak poszarpuje jak jest zimne i postoi ze 2 dni. Dodam że dzieje się tak do 1 odpalenia;) jak przejadę ze 2 km zgaszę autko problemu nie ma. Co to może być? Dodam ze występuje to rzadko i nie ma jakiejś konkretnej zależności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczów! :).

Czy ktoś może mi pomóc?

Mianowicie posiadam VW Passat B5 1.8 Turbo AEB 1998r. i mam problem z przepływomierzem, stara przepływka padła i chciałem wymienić na nową (używaną), lecz w mojej starej jest opcja tylko na 4 piny, a tutaj jest na 5 pinów.

I teraz moje pytanie: Czy da się to w jakiś sposób przełożyć aby wszystko ładnie chodziło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie koledzy jest odwrotnie autko sporadycznie ale jednak poszarpuje jak jest zimne i postoi ze 2 dni. Dodam że dzieje się tak do 1 odpalenia;) jak przejadę ze 2 km zgaszę autko problemu nie ma. Co to może być? Dodam ze występuje to rzadko i nie ma jakiejś konkretnej zależności...

a nie dzieje się tak przypadkiem jak jest duża wilgotność powietrza?

ja mam u siebie tak na zimnym silniku gdy np pada deszcz lub jest duża wilgotnosć powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fryt
Witam Forumowiczów! :).

Czy ktoś może mi pomóc?

Mianowicie posiadam VW Passat B5 1.8 Turbo AEB 1998r. i mam problem z przepływomierzem, stara przepływka padła i chciałem wymienić na nową (używaną), lecz w mojej starej jest opcja tylko na 4 piny, a tutaj jest na 5 pinów.

I teraz moje pytanie: Czy da się to w jakiś sposób przełożyć aby wszystko ładnie chodziło?

 

wydaje mi sie ze nie ma takiej możliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to samochód pali, jeździ mimo tego, że tamta kostka miała 4 piny, a ta obecna ma ich 5. Jedna jest zaślepiona.

Jednak muszę go powoli rozpędzać i wtedy moc wydaje się odpowiednia, natomiast jak mocniej nacisnę gaz to jakby tą moc tracił

Byłem na kompie to "mechanik" powiedział, że przepływka daje za duże parametry.

Czy ktoś może coś podpowiedzieć? ? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie dzieje się tak przypadkiem jak jest duża wilgotność powietrza?

ja mam u siebie tak na zimnym silniku gdy np pada deszcz lub jest duża wilgotnosć powietrza

A może i masz racje;) Przeanalizowałem wszystko i w sumie jak jest deszczowo,postoi przez noc w garażu wszystko paruje i wtedy najczęściej to występuje;) Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki mały offtop

 

tylko jedna odpowiedz się nasuwa ... Passat auto zagadek ... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może i masz racje;) Przeanalizowałem wszystko i w sumie jak jest deszczowo,postoi przez noc w garażu wszystko paruje i wtedy najczęściej to występuje;) Co to może być?

 

ja mam tak samo ale już przestałem wnikać co to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój passat dławił się i szarpał podczas spokojnego przyśpieszania a przy wciskaniu pedału do ziemi zbierał się, ale jakoś leniwie...

Zanim zdiagnozowałem przyczynę wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem zawór egr i przepływomierz, diagnostyka VAG bez błędów...

 

Okazało się, że miałem uszkodzoną rurę gumową od intercoolera (niewielkie półcentymetrowe pęknięcie, przez które ssał powietrze).

Przyczynę znalazłem przez przypadek :lol

 

Jeśli szukasz przyczyny szarpania, proponuję dokładnie sprawdzić wszystkie rury gumowe na odcinku turbosprężarka -> intercooler -> zawór EGR. U mnie pomogło, a już zachodziłem w głowę, co jest grane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Mój passat dławił się i szarpał podczas spokojnego przyśpieszania a przy wciskaniu pedału do ziemi zbierał się, ale jakoś leniwie...

Zanim zdiagnozowałem przyczynę wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem zawór egr i przepływomierz, diagnostyka VAG bez błędów...

 

Okazało się, że miałem uszkodzoną rurę gumową od intercoolera (niewielkie półcentymetrowe pęknięcie, przez które ssał powietrze).

Przyczynę znalazłem przez przypadek :lol

 

Jeśli szukasz przyczyny szarpania, proponuję dokładnie sprawdzić wszystkie rury gumowe na odcinku turbosprężarka -> intercooler -> zawór EGR. U mnie pomogło, a już zachodziłem w głowę, co jest grane...

 

obstawiłbym że dmuchał a nie zasysał....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obstawiłbym że dmuchał a nie zasysał....

 

Dmuchał przy wyższych obrotach, kiedy włączała się turbina...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dmuchał przy wyższych obrotach, kiedy włączała się turbina...

 

wydaje mi się że turbina pracuje zawsze po odpaleniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi się że turbina pracuje zawsze po odpaleniu silnika.

 

Zgadza się,

natomiast sprężanie powietrza następuje przy zwiększonej prędkości obrotowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się,

natomiast sprężanie powietrza następuje przy zwiększonej prędkości obrotowej.

 

co nie zmienia faktu że w dolocie podcisnienie nie występuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co nie zmienia faktu że w dolocie podcisnienie nie występuje :P

 

Nie będę się spierał... W moim przypadku to pęknięcie w rurze powodowało, że samochód szarpał przy obrotach do 1.500. Nie ma dziury, nie ma szarpania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie będę się spierał... W moim przypadku to pęknięcie w rurze powodowało, że samochód szarpał przy obrotach do 1.500. Nie ma dziury, nie ma szarpania...

jedna z wielu możliwości, co i tak nie zmienia faktu że turbina pracuje cały czas, a muśnięcie gazu wprowadza ją na wyższe obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności