Skocz do zawartości

tekner

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tekner

  • Urodziny 06.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Master
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sączów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Zamykam z pilota fabrycznego, będę wdzięczny za info, gdzie szukać centralki
  2. Gdzie znajduje sie centralka autoalarmu? U mnie podczas zazbrajania/rozbrajania autoalarmu z pilota przestały świecić wszystkie kierunkowskazy... Zastanawiam sie, czy u mńie pomogłoby to co u Ciebie było usterka...
  3. Nie będę się spierał... W moim przypadku to pęknięcie w rurze powodowało, że samochód szarpał przy obrotach do 1.500. Nie ma dziury, nie ma szarpania...
  4. Zgadza się, natomiast sprężanie powietrza następuje przy zwiększonej prędkości obrotowej.
  5. Dmuchał przy wyższych obrotach, kiedy włączała się turbina...
  6. Witam, Mój passat dławił się i szarpał podczas spokojnego przyśpieszania a przy wciskaniu pedału do ziemi zbierał się, ale jakoś leniwie... Zanim zdiagnozowałem przyczynę wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem zawór egr i przepływomierz, diagnostyka VAG bez błędów... Okazało się, że miałem uszkodzoną rurę gumową od intercoolera (niewielkie półcentymetrowe pęknięcie, przez które ssał powietrze). Przyczynę znalazłem przez przypadek Jeśli szukasz przyczyny szarpania, proponuję dokładnie sprawdzić wszystkie rury gumowe na odcinku turbosprężarka intercooler zawór EGR. U mnie pomogło, a już zachodziłem w głowę, co jest grane...
  7. Polecam Valeo Silencio. Rewelacyjnie zbierają wodę i są bardzo ciche!
  8. Dzisiaj wymieniałem przegub zewnętrzny - nie rozbierałem przegubu wewn, bo był dobry (patrz: guma, brak trzasków). Wystarczy odkręcić 6 śrub (nimbus - ósemka) Pozdrawiam
  9. Kiedy u mnie pojawił się błąd airbag, padły obie żarówki (wszystkie bezpieczniki były OK). Po wymianie obu żarówek H7 i skasowaniu błędu airbag w VAGu wszystko OK od miesiąca...
  10. Ja sam wymieniałem przekładnię kierowniczą. Wymontowaną zawiozłem właśnie do Częstochowy - firma ARGO (tel.501-637-642). Zajmują się profesjonalnie regeneracją przekładni. Zregenerowana przekładnia + nowe drążki kierownicze to koszt u mnie 650 PLN. Polecam firmę (regeneracją zajmują się panowie po 50-tce, a nie młodzi niedoświadczeni). P.S. Nie czekałem na regenerację mojej przekładni (jest taka możliwość) - dostałem inną zregenerowaną od ręki. http://allegro.pl/przekladnia-maglow...240962878.html
  11. Tylko kasowanko na VAG. U mnie pomogło - teraz jest OK.
  12. U mnie był problem z brakiem świateł mijania (pozostała elektryka OK: były światła postojowe i drogowe): - sprawdziłem bezpieczniki - wszystko OK, - wyczyściłem styki w przełączniku świateł i nic, - podmieniłem włącznik od kolegi i nic, - na VAGu nie pokazał żadnych błędów - miałem nadzieję, że pokaże - w końcu sprawdziłem żarówki H7 - okazało się, że padły obydwie !!! Złapałem się na tym, że trzeba zacząć od rzeczy najprostszych (ale kto mógł przypuszczać, że to będą żarówki). Nie potrafię wyjaśnić mojej awarii świateł (kumpel-elektryk sprawdził prąd - wszystko OK) Najważniejsze, że wszystko działa przed wyjazdem na weekend .
  13. Dzięki Mr. X wyciągnąłem włącznik w parę sekund. A tak się narobiłem nie wiedząc o tym...:manga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności