ansmig Zgłoś #61 Napisano 17 Września 2010 Dzięki wielkie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #62 Napisano 12 Listopada 2010 (edytowane) Koledzy ja mam pytanie,u mnie nie dziala wogole regulacja lusterek,po zmianie dzojstyka rowniez nic,podswietlenie galki jest,jaka moze byc przyczyna,rozumiem ze sterowanie idzie przez modul komfortu.Gdzie szukac usterki?? Koledzy Pomoze ktos w tym temacie?? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez kris87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #63 Napisano 9 Listopada 2011 Mam taki problem z lusterkami ze cały czas idą do góry. Mechanik powiedział, podłączając pod komputer, że to wina przycisku regulacji lusterek i stwierdził, że jest z 5 modeli takich przełączników. Jak mogę dobrać właściwy? " Nie mam dżojstika jak w nowszych passatach. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja Zgłoś #64 Napisano 9 Lipca 2012 Odgrzeję trochę kotleta. Mój problem jest następujący: w położeniu L nie działa regulacja lewego lusterka, a prawego działa (to że prawe działa to prawidłowy objaw - przeczytałem ten temat). W pozycji R działa regulacja prawego lusterka. Co będzie do wymiany/sprawdzenia? Regulator lusterek? Czy to może coś w lewym lusterku nie halo? Druga kwestia o którą chcę spytać to składanie lusterek. Bo jest taka opcja na regulacji i chciałbym to sprawdzić. Jeżeli jest to zainstalowane to jak to powinno działać? Po przestawieniu regulatora w pozycję składania lusterek, kiedy powinno to zadziałać? z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #65 Napisano 11 Lipca 2012 Co do składania lusterek to myślę, że po prostu masz taką zaślepkę zamontowaną bo stara pękła etc... sprawdź czy lusterko jest podłączone (lewe) ew czy jest przejście na kabelku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi2009 Zgłoś #66 Napisano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) Panowie piszecie glownie o wymianie przelacznika lusterek w passacie b5. A jak to zrobic w b6? Moze ma ktos zdjecia krok po kroku albo chociaz jakas instrukcje? Niechialbym nic uszkodzic a przelacznika nie da sie wymienic podwazajac nozem poniewaz ma taki kolnierz ktory zapobiega wymianie za pomoca noza czy srubokretu. Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez adi2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #67 Napisano 6 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam nie wiem gdzie napisać napisze tutaj wymieniłem ostatnio w aucie skłądane lusterka małe( jedno duże i prawe małe) na takie z migaczami i pamięcią i teraz jak reguluje to wszytko jest ok tylko jak daje gałeczką w góre to lusterka obydwa idą w dół przy ustawieniu na lewym lusterku. na prawym to samo daje w góre lusterko idzie w dół, daje gałeczką w dół lusterko w góre dlaczego taki problem? sprawa rozwiązana silniczki w regulacji lusterek nie wszytkie są prawe lub lewe. Po prostu jeden z nich kręci się w inną stonę co pozostałe przy takiej samej biegunowości i stąd złe/odwrotne działanie góra/dół Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #68 Napisano 18 Kwietnia 2013 Witam. Jakiś czas temu zamontowałem u siebie lusterka z kierunkami. Lusterka kupiłem europejskie ale coś było kombinowane z wiązkami bo były kable odcięte i polutowane. Sprawdziłem czy kable są dobrze polutowane ze starym oryginalnym lusterkiem w którym wiązka była nienaruszona i wszystko się zgadza. Mój problem wygląda następująco podczas ustawiania lusterka lewego dzojstikiem do góry szkło lustra idzie do dołu, gdy wezmę do dołu to lustro idzie do góry regulacja w lewo i prawo działa poprawnie (mam przerobionego angola) na starych lusterkach wszystko chodziło poprawnie. Lusterko Prawe chodzi również prawidłowo tak jak powinno zgodnie z ruchami dzojstika. Czy ktoś pomoże co może być nie tak albo gdzie szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #69 Napisano 18 Kwietnia 2013 W lusterku musisz kable zamienić miejscami od silniczka góra/dół. W starym na pewno też tak miałeś żeby dobrze działały po przekładce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danjel Zgłoś #70 Napisano 18 Kwietnia 2013 witam ja mam inne pytanie co do lusterek otoz gdy zgasze silnik ale jeszcze kluczyki sa w stacyjce to słychac takie dziwne bzyczenie z lusterek co to oznacza ze popaliły sie maty grzewcze od lusterek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #71 Napisano 19 Kwietnia 2013 W lusterku musisz kable zamienić miejscami od silniczka góra/dół. W starym na pewno też tak miałeś żeby dobrze działały po przekładce.Chodzi Ci o kable przy mechanizmie za wkładem lusterka? Czy o kable przy wtyczce lusterka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #72 Napisano 19 Kwietnia 2013 Za wkładem lusterka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #73 Napisano 19 Kwietnia 2013 Za wkładem lusterka.To jak zamienię te za wkładem lusterka to nie będę miał problemu z odwrotnym ustawieniem lusterka prawo, lewo? Bo z tegoc o pamietam to do wwkłądu wchodzą 3 kable 1 brązowy masa i 2 kable chyba szary i szary z fioletem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #74 Napisano 19 Kwietnia 2013 W przekładkach z wykorzystaniem angielskiej wiązki, aby lusterka działały poprawnie przeważnie zamienia się miejscami rezystory we włączniku i kable zmienia się miejscami. Nie którzy też zamieniają silniczki w lusterkach, a jeszcze inni zakładają stojany odwrotnie. Jeśli pewny jesteś, że na pewno miałeś dobrze na starych lusterkach, to ktoś przerobił auto wykorzystując któryś z w/w sposobów. Ty montując eu lusterka wróciłeś do punktu wyjściowego, więc będziesz musiał to odwrócić. Być może to Ci pomoże: http://angliki.info/threads/opis-prze%C5%82%C4%85cznik-lusterek.2260/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #75 Napisano 22 Kwietnia 2013 W przekładkach z wykorzystaniem angielskiej wiązki, aby lusterka działały poprawnie przeważnie zamienia się miejscami rezystory we włączniku i kable zmienia się miejscami. Nie którzy też zamieniają silniczki w lusterkach, a jeszcze inni zakładają stojany odwrotnie.Jeśli pewny jesteś, że na pewno miałeś dobrze na starych lusterkach, to ktoś przerobił auto wykorzystując któryś z w/w sposobów. Ty montując eu lusterka wróciłeś do punktu wyjściowego, więc będziesz musiał to odwrócić. Być może to Ci pomoże: http://angliki.info/threads/opis-prz...lusterek.2260/ Dzięki za pomoc . Wystarczyło przelutować 2 kabelki w lusterku i wszystko prawie chodzi jak powinno a mianowicie lusterko chodzi dobrze góra, dół, lewo, prawo. Ale podczas regulacji lewo prawo zauważyłem, ze silniczek ustawia szkło po skosie w lewo i to samo w prawo idzie szkło po skosie i silniczek chodzi jakoś wolniej w porównaniu do opcji góra dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #76 Napisano 22 Kwietnia 2013 Dzięki za pomoc . Wystarczyło przelutować 2 kabelki w lusterku i wszystko prawie chodzi jak powinno a mianowicie lusterko chodzi dobrze góra, dół, lewo, prawo. Ale podczas regulacji lewo prawo zauważyłem, ze silniczek ustawia szkło po skosie w lewo i to samo w prawo idzie szkło po skosie i silniczek chodzi jakoś wolniej w porównaniu do opcji góra dół. i to jest to że silniczki mają wspólny jeden przewód dlatego zamiana nie załatwia sprawy poza tym jeden silniczek lawe od pionu właśnie kręci się w inną stronę co 3 pozostałe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #77 Napisano 22 Kwietnia 2013 i to jest to że silniczki mają wspólny jeden przewód dlatego zamiana nie załatwia sprawy poza tym jeden silniczek lawe od pionu właśnie kręci się w inną stronę co 3 pozostałe Czyli rozumiem że zostaje mi rozebranie regulatora od ustawiania lusterek i przelutowaniu rezystorków górnych żeby wszystko dobrze działało i przelutować ponownie kable tak jak były?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach