Skocz do zawartości
Gość passat112km

Bierze olej i płyn chłodniczy. Co to może być

Rekomendowane odpowiedzi

Gość passat112km

Witam mam passata który bierze mi olej i płyn chłodniczy i jest osad na korku oleju.co to takiego???

W mieście temperatura wzrasta do ponad 100 stopnia nawet zbliża sie do 110. Czy to normalna temperatura???

 

// kolorków nie używamy, to jest kolor moderatorów i administratorów - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik do roboty, pierścionki no i zapewne już uszczelkę wydmuchało. To tak w telegraficznym skrócie.

 

Zajrzyj do FAQ lub skorzystaj z wyszukiwarki. Wpisz "remont silnika"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierze co chce... w końcu jest prawie pełnoletni :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passat112km

Ile może kosztować remont silnika? :zalamany:

A co z temperaturą? Prawie 110 stopni taka chyba nie powinna być.

Jakie podstawowe rzeczy powinienem sprawdzić?? Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego się grzeje- Kuczlaw już Ci napisał - FAQ => uszczelka głowicy.

 

Kolego, masz wszystkie książkowe objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą, a koszt to:

 

kpl uszczelek, olej, filtry, pasek rozrządu (można założyć stary, ale się nie opłaca) oczywiście planowanie głowicy, sprawdzenie jej szczelności -cena zestawu w zależności od jakości materiałów.

 

Dalej może być docieranie zaworów lub ich wymiana i docieranie, wymiana głowicy itp, itd.

 

Generalnie bardziej 1 000zł niż 500zł. Zależy co się odkryje po zdjęciu głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przygotuj sobie 2000zl, bo pewnie juz dol silnika dostal po dupie ot takiej jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

souler, z tym dołem to bym tak się nie spieszył. Najprawdopodobniej zrobisz uszczelkę pod głowicą, być może termostat i powinno być ok. W tysiaku powinienneś sie zmieścić, chyba że zrobisz na sztuke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passat112km

W razie co jak będzie walnięty dół silnika to czy można wymienić same pierścienie czy od razu też szklanki wstawiać i panewki ??? (Jeden mechanik mi powiedział że same pierścienie wystarczą) CHCE TO ZROBIć DOBRZE I PORZĄDNIE, bo mam zamiar pojeździć jakieś 3 latka tym autkiem. PROSZĘ O POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pisalem tylko zeby sobie przygotowal. to ile wyda zalezy od tego co zobaczy po zdjeciu glowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość remix

Muszę cię zmartwić passat112km bo u mnie w b3 było tak samo gotował się robiło sie podcisnienie w układzie chłodzenia po jeździe odkreć korek zbiorniczka i zobacz czy jest duże podciśnienie mi raz wąż rozerwało i ja sie ucze za mechanika i wiem że silnika vw nie można zagrzać poprostu nie można dwa razy i pęknie głowica u mnie tak było w b3 zaspawałem jeździłęm 0.5 roku i znowu wtedy zaspawałem i sprzedałem taeraz mam b4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm Ja podejzewam tylko uszczelke pod głowicą. Mianowicie, miałem podobny problem a dokładniej to miałem ogromne cisnienie w ukladzie chłodzenia, co prawda nie brał mi oleju ale wode wyciskał bokami, lecz panowie nie przesadzajmy, ja przejechalem z tym trase z anglii do polski i silnik ma sie rewelacja, jedynie co to mi chlodnice pod samym domem w usmiech zmieniło. Podejżewam ze zmienisz uszczelke i bedzie gadał jak trzeba. Bądz optymista :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passat112km

Autko sie robi. a dokładnie to głowica, pierścienie, panewki, pompa wody.

JESZCZE RAZ DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC ,POZDRAWIAM :vw: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MIAŁEM PODOBNY PROBLEM, NIESTETY CIĘŻKO JEST COŚ STWIERDZIĆ JEDNOZNACZNIE, TRZEBA ZDJĄC GŁOWICE I WTEDY WSZYSTKO WYJDZIE TAK CZY INACZACZEJ GŁOWICA JEST DO SPLANOWANIA I SPRAWDZENIE SZCZELNOŚCI BYĆ MOŻE GNIAZDA ZAWOROWE SA POWYPALANE JAK RÓWNIEZ PROWADNICE DO WYMIANY LUB ZAWORY, WARTO OD RAZU PRZYJRZEĆ SIĘ STANOWI PIERŚCIENI BO I TAK WSZYSTKO JEST W ROZBIÓRCE, BYĆ MOŻE PRZYCZYNA LEŻY TYLKO W USZCZELCE POD GŁOWICĘ...

 

Zedytuj posta bez CAPSa, pls/Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności