MZiobro Zgłoś #241 Napisano 21 Kwietnia 2015 a mi właśnie zaczęło się ślizgać sprzęgło - 58tys wytrzymało Valeo KIT 4p - AJM po chipie w ECU Project, jazda 90% miasto, nie butowane od 2000 i ogólnie noga z daleka od sprzęgła...Teraz chyba wrócę do dwumasy bo od początku to Valeo mi nie pasowało - czuć było lekkie wibracje ale najgorszy był hałas od 2500 do 3000 przy mocnym przyspieszaniu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #242 Napisano 5 Czerwca 2015 Witam a czy ktoś jeszcze może zmieniał dwumasę na jednomas w silniku ALZ? ewentualnie od jakiego modelu podejdzie sztywne koło. Czeka mnie wymiana kompletnego sprzęgła i rozważam wsadzenie właśnie jednomasu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmaniak1989 Zgłoś #243 Napisano 15 Czerwca 2015 Witam wszystkich jestem nowy(świeżak) na forum liczę na każdą pomoc gdyż szukam ostatniej deski *******. Mam passata 1.9 TDI AFN najechane 365km(ile w tym prawdy,nie wiem nie podłączałem pod VAG'a ok 130km po wirusie. Sprzęgło mam już na wykończeniu(dwumas) nie wiem czy jutro normalnie dojadę do pracy. Postanowiłem że wstawie sztywne sprzęgło tzn nowy komplet plus używane koło i tu są schody ponieważ byłem na znajomym szrocie i chłopaki pokazali mi koło od seata toledo I 110 za 120zł. Słyszalem że do mojego modelu pasuje jedynie od audi 80 b4 1z i teraz mam pytanie które wybrać? Czy od seata by pasowało? Z góry dziękuje za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #244 Napisano 15 Czerwca 2015 oczywiście od toledo nie pasuje. Ma to być koło od auta z silnikiem wzdłużnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmaniak1989 Zgłoś #245 Napisano 15 Czerwca 2015 Ja mam silnik w poprzek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #246 Napisano 15 Czerwca 2015 Ja mam silnik w poprzeka zagladales pod maske?@ mase mona zespawac i wywazyc,tylko na sztywnym kole potrzeba tarczy z jakimis sprezynkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #247 Napisano 15 Czerwca 2015 Ja mam silnik w poprzek Przecież każdy Passat B5 miał silnik wzdłużny. Do Passata pasuje jedynie koło z Audi 80 1Z lub 2.0 ABK, ja mam taki zestaw w swoim Passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal17464 Zgłoś #248 Napisano 16 Czerwca 2015 A jakie sprzeglo masz bo niby u mnie nie pasuje na wieloklin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmaniak1989 Zgłoś #249 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Ja mam silnik w poprzek... Czyli mogę zamawiać to koło ? A do tego pasowałby taki komplet http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-b5-i5279311284.html albo http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-audi-80-100-a6-coupe-1-8-2-0-b4-c-i5199775104.html ? Pozdrwiam Edytowane 16 Czerwca 2015 przez vwmaniak1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #250 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Ja mam silnik w poprzek... Czyli mogę zamawiać to koło ? A do tego pasowałby taki komplet http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-b5-i5279311284.html albo http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-audi-80-100-a6-coupe-1-8-2-0-b4-c-i5199775104.html ? PozdrwiamSACHS SPRZĘGŁO AUDI 80 100 A6 COUPE 1.8 2.0 B4 C nie podejdzie...w passacie z 2 masa przeszkadzaja sruby od 2 masy.A tak na marginesie...co ty masz za passata B5 ze silnik masz w poprzek?Jakis skladany z 2 sztuk?:)Napewno zagladales pod maske?Silnik masz z przodu... nie szukaj w bagazniku z tylu:DA tak powaznie tylko tylko tarcza luka lub SACHS,ze sprezynami bo inaczej strasznie trzesie przy przyspieszaniu(przerabialem ten temat)Mam zespawana 2 mase Edytowane 16 Czerwca 2015 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmaniak1989 Zgłoś #251 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Koło http://allegro.pl/audi-a4-b5-passat-b5-kolo-zamżachowe-adp-i5431341186.html da rade ? To jakie sprzęglo wedlug was koledzy mam zamontować ?Może i mam wzdłuż - - - - - aktualizacja - - - - - Krótko mówiąc koło z linku a sprzęgło audi 2.0 będzie pasować ? Oczywiście krótsze śróby do tego Edytowane 16 Czerwca 2015 przez vwmaniak1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #252 Napisano 16 Czerwca 2015 A jakie sprzeglo masz bo niby u mnie nie pasuje na wieloklin Sprzęgło mam dedykowane do Audi 80 2.0 ABK tarcza o średnicy 228mm i 23 ząbki na wieloklinie, silniki poprzeczne mają wałek sprzęgłowy na 26 albo 28 ząbków, i ani koło zamachowe do wzdłużnego silnika nie podejdzie, ani tarcza sprzęgła, wszystko musi być od silnika wzdłużnego. Sprzęgło mam SACHS Krótko mówiąc koło z linku a sprzęgło audi 2.0 będzie pasować ? Oczywiście krótsze śróby do tego Śruby musisz też kupić od Audi 80, na forum masz manual z tego nawet, miałem zapisane ale po czyszczeniu kompa link mi uciekł. Poszukaj tam masz numery śrub jakich będziesz potrzebował. - - - - - aktualizacja - - - - - Koło http://allegro.pl/audi-a4-b5-passat-b5-kolo-zamżachowe-adp-i5431341186.html da rade ? To jakie sprzęglo wedlug was koledzy mam zamontować ?Może i mam wzdłuż Rozrząd masz od której strony? Prawej podłużnicy czy chłodnicy? jak od chłodnicy to masz silnik wzdłuż Co do koła nie wiem czy podejdzie, tu liczy się średnica tarczy sprzęgła w moim przypadku musiało to być 228 mm i 23 ząbki na wieloklinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal17464 Zgłoś #253 Napisano 17 Czerwca 2015 Tomek921 dzięki za pomoc właśnie wiem ze nie pasują do siebie części z silnika wzdłużnego do rzedowego tylko niby czytałem i w ogóle ze do mojego podejdzie ale już jedzie nowe drugie sprzeglo wiec będziemy próbować. I oczywiście też to będzie SACHS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylas82 Zgłoś #254 Napisano 5 Lipca 2015 Witam ja wymieniłem w moim passacie z silnikiem AVB koło dwumasowe na sztywne moło valeo i powiem szczerze że to był błąd, nigdy więcej tego błędu nie popełnie i nikomu nie polecam. Autem jezdzi się teraz jak traktorem. Przy ok 2 tys obrotów auto wpada w wibracje ktore czuć na całym aucie a do tego po przejechaniu ok 30 tys km zaczyna mi skrzynia wyć... Znajomy uprzedzał mnie że sztywne koło może rozwalić skrzynię i chyba miał racje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #255 Napisano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Czy ktoś z was przerabiał w swoim passacie 1.8T AEB dwumasę na jednomas? Jakimi częściami zastąpiliście z jakiego samochodu? Siada dwumasa do tego sprzęgło się kończy dlatego szukam żeby taniej to zrobić. Pozdrawiam Edytowane 24 Grudnia 2015 przez bcymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #256 Napisano 24 Grudnia 2015 Najtaniej to będziesz mial: Kolo zamachowe od Audi 80 b4 2.0 115km Docisk LT 2.8 Tdi Tarcza Audi 2.5 Tdi Wysłać wszystko do obróbki do W-wy na Skoczylasa i cieszyć się mocnym sprzegłem śmiało przenoszącym 450-500Nm pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #257 Napisano 25 Grudnia 2015 Najtaniej to będziesz mial:Kolo zamachowe od Audi 80 b4 2.0 115km Docisk LT 2.8 Tdi Tarcza Audi 2.5 Tdi Wysłać wszystko do obróbki do W-wy na Skoczylasa i cieszyć się mocnym sprzegłem śmiało przenoszącym 450-500Nm pozdro to jakiś sprawdzony zestaw? koło zamachowe, docisk używki a tarczę nową kupić? Ciekawe jakie koszta obróbki wyjdą i czy to się opłaci bardziej niż dwumasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #258 Napisano 25 Grudnia 2015 to jakiś sprawdzony zestaw?koło zamachowe, docisk używki a tarczę nową kupić? Ciekawe jakie koszta obróbki wyjdą i czy to się opłaci bardziej niż dwumasa Koło może być używane, bo idzie do obróbki, tarcza również docisk udało mi się kupić nowy za grosze mnie części wyszły 300 i obróbka kosztuje 600, więc za 800-900 będę miał bardzo mocne sprzęgło do upalania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #259 Napisano 25 Grudnia 2015 hmm ciekawe. Na czym w ogóle polega obróbka? coś na zasadzie regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #260 Napisano 25 Grudnia 2015 Przekołkowanie Koła pod inny docisk, ztoczenie przylgni pod nową tarczę, coś tam jeszcze i wyważenie wszystkiego na koniec.. do końca nie pamiętam bo jeszcze nie wysłałem swojego do nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach