adrian14_03 Zgłoś #181 Napisano 23 Sierpnia 2012 witam serdecznie nie chcem zakładać nowego postu dotyczącego dwumasy bo już takowy pewnie był.szukam porady odnosnie mojego paska.na 1,2 biegu gdy jade na wolnych obrotach okolo 1200-1500 i puszczam gwaltownie gaz slyszalne jest jedno pojedyncze stukniecie oraz przy wciskaniu sprzegla tez 1,2 bieg czasem jest szarpniecie.Czy to objawy kola dwumasowego?dodam ze przod wahacze przeguby itd sa 100 % sprawne a typowych stukuw dla dwumasy na jalowym biegu tez nie ma.prosze o porade pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #182 Napisano 26 Sierpnia 2012 http://moto.allegro.pl/komplet-audi-80-b4-a6-c4-1-9-tdi-1-9-tdi-1z-ahu-i2574350309.html hej powie mi ktoś czy to sprzęgło będzie mi pasować do jednomasy w moim pasku afn 110 98r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek_fan Zgłoś #183 Napisano 27 Sierpnia 2012 ja też mam pytanie z cyklu "czy będzie pasować"... brat w swoim pasku 1.9 TDI AWX 130 KM chce sobie to wymienić, ja jestem trochę sceptycznie nastawiony, ale już się uparł, więc pytanie - czy coś takiego - zestaw valeo - będzie pasować??? można po vinie to dobrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #184 Napisano 27 Sierpnia 2012 kolego klubbingam miałem u siebie, pasowało. Chociaż nie polecam brać takich marek jak to na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #185 Napisano 11 Listopada 2012 ostatnio padło mi sprzegło razem z dwumasa,zmieniłem na jednomas Valeo, wywalilem 1700zl z robota i smutny z powodu ceny ale szczesliwy ze bedzie ok czekałem na auto.Pierwsze wrazenia ok pedal miekki biegi ładnie wchodza,ale zauwazylem ze podczas ruszania dosyc mocno szarpie. Czy tego moga byc powodem uszkodzone poduszki pod silnikiem albo skrzynia??czy jest to powod tej zmiany dwu na jednomas,ale koledzy na forum nic takiego nie pisali, i jeszcze jedno auto wydaje mi sie słabsze i słabiej sie wkreca na obroty a juz na wyzszych wydaje mi sie ze duzo głosniej chodzi. Czy mechanik mogł cos zle zrobić?poradzcie cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #186 Napisano 11 Listopada 2012 ostatnio padło mi sprzegło razem z dwumasa,zmieniłem na jednomas Valeo, Paweł, wytłumacz mi dlaczego wymieniłeś na jednomas skoro fabrycznie siedzi dwumas?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #187 Napisano 11 Listopada 2012 http://forum.vw-passat.pl/threads/114371-wymiana-2-mas-na-sztywne?highlight=dwumas http://forum.vw-passat.pl/threads/53734-Kit-4p-valeo?highlight=dwumas http://forum.vw-passat.pl/threads/62041-kolo-jednomasowe-do-PASSATA-B5FL-VALEO?highlight=dwumas http://forum.vw-passat.pl/threads/11000-Zastapienie-kola-wielomasowego-zwyklym-kolem-zamachowym?highlight=dwumas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #188 Napisano 11 Listopada 2012 Tomek dzięki za linki. Do auta z dwumasą wstawia się dwumasę. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #189 Napisano 11 Listopada 2012 Tomek dzięki za linkiTo nie dla Ciebie A temat i tak pewnie trafi do ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #190 Napisano 11 Listopada 2012 ostatnio padło mi sprzegło razem z dwumasa,zmieniłem na jednomas Valeo, wywalilem 1700zl z robota i smutny z powodu ceny ale szczesliwy ze bedzie ok czekałem na auto.Pierwsze wrazenia ok pedal miekki biegi ładnie wchodza,ale zauwazylem ze podczas ruszania dosyc mocno szarpie.Czy tego moga byc powodem uszkodzone poduszki pod silnikiem albo skrzynia??czy jest to powod tej zmiany dwu na jednomas,ale koledzy na forum nic takiego nie pisali, i jeszcze jedno auto wydaje mi sie słabsze i słabiej sie wkreca na obroty a juz na wyzszych wydaje mi sie ze duzo głosniej chodzi. Czy mechanik mogł cos zle zrobić?poradzcie cos ciężko powiedzieć, bo nikt nie opisywał na forum podobnego przypadku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MZiobro Zgłoś #191 Napisano 11 Listopada 2012 ja u siebie też mam kit Valeo i po zmianie odrazu zauważyłem że pedał sprzęgła fajniej chodzi jednak zaczęło mi szarpać - okazało się że poduszki pod silnikiem do wymiany, po zmianie jest ok ale mimo wszystko na dwumasie lepiej się ruszało , podczas jazdy nie czuję różnicy między dwumasem a jednomasem jednak jest ciut głośniej tak więc mimo że to zamiennik dwumasy muszę przyznać że mimo wszystko dwumasa jest bardziej komfortowa i teraz nie zdecydowałbym się na jednomas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #192 Napisano 12 Listopada 2012 raczej obowiązkowo do sprawdzenia 3 poduszki silnika, 2 skrzyni. U mnie po zmianie ze stukającego dwumasa na jednomas nie było większej różnicy w komforcie, i tu i tu poszarpywanie. Po jakimś czasie doszła wymiana poduszek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #193 Napisano 12 Listopada 2012 A u mnie po zmianie na zamach od AUdi 80 i nowy zestaw Sachsa do 1Z nie ma ani szarpania ani nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #194 Napisano 19 Listopada 2012 ja u siebie też mam kit Valeo i po zmianie odrazu zauważyłem że pedał sprzęgła fajniej chodzi jednak zaczęło mi szarpać - okazało się że poduszki pod silnikiem do wymiany, po zmianie jest ok ale mimo wszystko na dwumasie lepiej się ruszało , podczas jazdy nie czuję różnicy między dwumasem a jednomasem jednak jest ciut głośniej tak więc mimo że to zamiennik dwumasy muszę przyznać że mimo wszystko dwumasa jest bardziej komfortowa i teraz nie zdecydowałbym się na jednomas... Przyznaje to co ty teraz tez bym zmienił na dwumase jest duzo bardziej komfortowa,ale zasugerowałem sie tym co mówili koledzy i mechanik ze jednomas jest duzo bardziej trwały a i pozniej tanszy w wymianie a mechanik powiedział ze ostatnio pare razy zmieniał nowe dwumasy i były zwroty bo padały po kilku czy kilkunastu tysiacach a duzo jezdze i niechciałbym po paru miesiacach dalej ładowac tyle kasy. Z tego co pisza koledzy szarpanie moze byc spowodowane poduszkami pod silnikiem i znow koszt a nie wiecie czasem jaki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #195 Napisano 20 Listopada 2012 napiszę tak: poduszki skrzyni jeżeli będą do wymiany - myślę, że taniej będzie kupić w sklepie - oczywiście porządne poduszki boczne silnika - loteria - jednym Lemfordery (na bazie Corteco) przyniosły komfort, innym nie; jeżeli trafisz Lemfordery ze zdartym logiem Audi/VW to praktycznie oryginał i masz szczęście bo kosztują mniej jak w ASO; z kolei najpewniej i do tego raz na resztę życia Paszczaka to poduchy z ASO - jedna kosztuje 300-400 zł. Te lemfordery po ok. 180 za sztukę. przednia tuleja/poduszka silnika - możesz kupić w ASO, jest tania ok.40-50 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #196 Napisano 20 Listopada 2012 ja jutro zmieniam na jednomas ;D 1z od corrado + nowe sprzeglo od corrado + nowe śruby + olej do skrzyni razem 800 zł BZDURA!! corrado ma poprzeczny silnik także sprzęgło i jednomas na 28 zębów. Po co robisz takie zamieszanie na forum?? pozniej ludzie nie wiedzą co mają kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek85 Zgłoś #197 Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Mam takie pytanie, czy musi byc pod jednomasa 1Z do passata sprzęgło LUK 623 113 900 lub jego zamiennik tak jak opisał jarucki, czy moze być po prostu od 1Z troche inny numer katalogowy, różni sie trzeba cyframi... LUK 623 082 900? to sprzęgło było w 1Z wzdłużnych np audi 80 itd Przed chwila dzwoniłem do jakiegoś sklepu z allegro i gościu oglądał obywa sprzęgła i mówi, ze na oko są one identyczne, ale 100% nie daje... Edytowane 20 Listopada 2012 przez adek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #198 Napisano 20 Listopada 2012 Prawda jest taka, że każde koło zamachowe we wszystkim wymienionych pojazdach jest takie same : audi 80 b4 z silnikami 1.6 -2.0 , audi 80 b3 1.8, passat b5 1.6 AHL , audi 100, audi a6 . Sprzęgło najlepiej kupić z Sachsa od 1z - numer 3000 386 001 - cena od 380-400zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #199 Napisano 20 Listopada 2012 Przyznaje to co ty teraz tez bym zmienił na dwumase jest duzo bardziej komfortowa,ale zasugerowałem sie tym co mówili koledzy i mechanik ze jednomas jest duzo bardziej trwały a i pozniej tanszy w wymianie a mechanik powiedział ze ostatnio pare razy zmieniał nowe dwumasy i były zwroty bo padały po kilku czy kilkunastu tysiacach a duzo jezdze i niechciałbym po paru miesiacach dalej ładowac tyle kasy.Z tego co pisza koledzy szarpanie moze byc spowodowane poduszkami pod silnikiem i znow koszt a nie wiecie czasem jaki?? Po pierwsze powinieneś dostać przynajmniej roczną gwarancję na usługę, po drugie wstawiając dobrej klasy dwumas powinieneś trochę dłużej pojeździć niż parę miesięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek3city Zgłoś #200 Napisano 21 Listopada 2012 Polecam poczytać http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach