waldek40 Zgłoś #21 Napisano 30 Maja 2007 w serwisie VW według numerów z dowodu rejestracyjnego podali mi taki numer chłodnicy 3A0 820 413A ps... fota nie dostarczyła mi chłodnicy dzisiaj podobno ma być jutro i jutro może kolega będzie mi ją wymieniał to podam jakieś nr z chłodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #22 Napisano 31 Maja 2007 figa z makiem ..w Focie po 5 dniach oczekiwania powiedzieli że nie załatwią mi chłodnicy klimy mogą mi ściągnąć z Belgi a w polcarze na 17 czerwca PS....kupiłem chłodnice nie wiem czy będzie dobra czy nie ,napisane jest że od 10-1993 do 1996nr.tej chłodnicy to 4547K8B2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robaczek7 Zgłoś #23 Napisano 25 Kwietnia 2008 Witam. Zgadzam się z wczesniejszymi wypowiedziami, wymiana chłodnicy to kaszka z mlekiem nawet dla niedoświadczonego. Nie ma sie co bać właśnie sam ją zmieniłem. A co z tymi nakretkami/srubami? Pryskales to najpierw czyms czy od razu puscily? Wlasnie mam zamiar wymienic skrawplacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #24 Napisano 23 Kwietnia 2012 odgrzeję kotleta.. chcę kupić chłodnicę klimy. szukam na alledrogo najtańszej bo i tak to są zamienniki... (tylko mi nie piszcie że ucieram szkłem du..., że co tanie to drogie). i teraz pytanie. bo chlodnica od b4 jest tańsza od tej do b3 o 50 zł. a różnica jest w wysokości o centymetr. poza tym nic więcej nie wiem czy się czymś różnią. więc pytam, moge włożyć taką z b4?? będzie pasowała?? czy lepiej dołożyć te 50 zł i kupić taką do b3?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 23 Kwietnia 2012 będzie pasowała?? Na siłe dopasujesz....coś dołem się różnią bo w B3 jest taki bolec u dołu chłodnicy a w B4 go nie ma. Ja kupowałem TUTAJ... w tym roku już trzeci sezon i na razie okey....oringi trzeba sobie osobno dokupić. Pamiętam że zapakowana była idealnie....ciul wie co za producent....nawet nie wnikałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #26 Napisano 23 Kwietnia 2012 Na siłe dopasujesz....coś dołem się różnią bo w B3 jest taki bolec u dołu chłodnicy a w B4 go nie ma. o widzisz Włodziu, Ty to podpowiesz człowiekowi oringi trzeba sobie osobno dokupić. wiem, wiem. mój zestaw leży prawie rok, obawiam sie o kompresor... Pamiętam że zapakowana była idealnie....ciul wie co za producent....nawet nie wnikałem . kolega z tego forum jeździ dłużej od Ciebie na takim zamienniku i nie narzeka... dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) wiem, wiem. mój zestaw leży prawie rok, obawiam sie o kompresor... A co ma się z nim stać....? Jak instalacja jest rozszczelniona to trzeba profilaktycznie wstawić nowy osuszacz. Ktoś może napisać ze trzeba płukać i inne takie tam....no może i trzeba ale płyn do płukania troche kosztuje. Warto po długim nie używaniu klimy jechać do fachowca i moze ma usługe płukania układu. Czasem nic przy nim nie dokręcaj...dekiel do którego przykręcane są węże jest dokręcony z odpowiednia siłą (w jakimś wątku to opisywałem) , jak się przedobrzy zbyt mocno ściśnie się uszczelka i jest prawdopodobieństwo uderzania tłoczków o zawory (takie blaszki). Aha...i nie kombinuj...kup dedykowaną do B3..głupio by było jak byś musiał wycinać dziury szlifierką w blasze nad chłodnicami. Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #28 Napisano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) A co ma się z nim stać....? nie wiem, dlatego pytam.. leży nieużywany, nie jest założony w aucie.. Jak instalacja jest rozszczelniona to trzeba profilaktycznie wstawić nowy osuszacz. już zamówiłem i czekam na przesyłkę. Czasem nic przy nim nie dokręcaj... ja muszę dokręcić bo będę wkładał tronic.. cały zestaw leży w piwnicy od roku. w końcu fundusze zdobyłem na dokupienie chłodnicy itp.. Aha...i nie kombinuj...kup dedykowaną do B3..głupio by było jak byś musiał wycinać dziury szlifierką w blasze nad chłodnicami. zamówiłem z tego linku co podałeś. dzięki za pomoc! Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 24 Kwietnia 2012 jeszcze zapytam o oringii... jakie kupić?? bo pytałem w sklepie i powiedzieli mi że około 50 gr za sztukę. nie za tanio?? żebym dwa razy nie musiał potem nabijać klimy... na jednej aukcji widziałem ze jakiś smar silikonowy dodają gratis żeby łatwiej zamontować i uszczelnić. stosujecie smar?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 25 Kwietnia 2012 jeszcze zapytam o oringii... jakie kupić?? Zielone...to po pierwsze a po drugie ważniejsza od wazeliny jest ich średnica, jeśli jest odpowiednia to żaden silikon nie jest potrzebny, gdzieś pisałem jakie średnice przychodzą na chłodnicy. Przekrój oringów jest raczej proporcjonalny do średnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 25 Kwietnia 2012 a 50 groszy za sztukę to nie za tanio?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 25 Kwietnia 2012 a 50 groszy za sztukę to nie za tanio?? Eee..normalna cena...ja chyba dawałem złotówkę albo też 50 gr. Mam w okolcy sklep z klamotami do klimatyzacji , akurat dla kilku oringów nie chciałem listonosza nadwyrężać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #33 Napisano 25 Kwietnia 2012 numery o-ringów masz w mojej fotorelacji z wymiany chłodnicy klimy. One kosztowały z 2 zł w ASO (2szt.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tgurczy Zgłoś #34 Napisano 21 Lipca 2012 W zeszłym roku kupiłem od tego sprzedawcy ale już jest nieszczelna w kilku miejscach http://moto.allegro.pl/nowa-chlodnica-klimy-passat-b3-b-3-88-92-promocja-i2447981393.html Jakie polecacie? kupował ktoś z tego sklepu ? http://moto.allegro.pl/nowa-chlodnica-klimatyzacji-vw-passat-b4-93-94-96-i2472308798.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #35 Napisano 21 Lipca 2012 W zeszłym roku kupiłem od tego sprzedawcy ale już jest nieszczelna w kilku miejscach to dziwne, bo jak rozglądałem się za chłodnicą, pytałem o opinie kolegów z forum i mówili że już kilka lat jeżdżą na najtańszych chłodnicach z alledrogo i wszystkie są szczelne. może jakaś wadliwa partia Ci się trafiła, albo jakiś pies lub kot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 21 Lipca 2012 Jakie polecacie? kupował ktoś z tego sklepu ? Nie pamietam czy z tego ale chłodnica była dokładnie jak z fotek..made in taiwan albo korea i jakoś jeszcze nic z niej nie leci...dziwne że cieknie w kilku miejscach...to mało realne...wystarczy jedna dziura aby klima przestała działać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tgurczy Zgłoś #37 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) Jak miałem starą chłodnicę i byłą w jednym miejscu nieszczelna (wciąż się robiła mokra od oleju) to po napełnieniu czynnikiem klima potrafiła działać przez trzy lata. Została zmieniona tylko dlatego bo już połowy blaszek radiatora na niej nie było. Co powodowało że w upalne dni klima nie była zbyt wydajna. Edytowane 21 Lipca 2012 przez tgurczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #38 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) Jakie polecacie? kupował ktoś z tego sklepu ? http://moto.allegro.pl/nowa-chlodnica-klimatyzacji-vw-passat-b4-93-94-96-i2472308798.html Polecam zakładałem taką chłodnice (od tego sprzedawcy) koledze do b3. wszystko pasuje idealnie. ten bolec na środku u dołu chłodnicy o którym mówi lebow jest do niczego potrzebny. ja kupiłem z tej aukcji http://allegro.pl/nowa-chlodnica-klimatyzacji-vw-passat-b3-88-91-92-i2427970928.html Edytowane 21 Lipca 2012 przez kedpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 22 Lipca 2012 Jak miałem starą chłodnicę i byłą w jednym miejscu nieszczelna (wciąż się robiła mokra od oleju) to po napełnieniu czynnikiem klima potrafiła działać przez trzy lata. Hmm, u mnie jak sie pojawiła tłusta plama to po trzech dniach kompresor się już nie włączył. A jak z samym działaniem kompresora, wyłącza sie co jakiś czas lub czy włącza sie drugi bieg wentylatorów na chłodnicy. Te "noname'y" z aukcji jakością nie powalają ale cała chłodnica to aluminiowa rura poskręcana w kształt prostokąta i scalona blaszkami...te blaszki to kicha a przynajmniej lakier na nich...ale sama "rura" przez którą płynie freon wydaje sie solidna ,,,,i co najwyżej mechaniczne uszkodzenie może powodować wycieki...jeśli te nie są w miejscach spawu przy króćcach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tgurczy Zgłoś #40 Napisano 24 Lipca 2012 "Hmm, u mnie jak sie pojawiła tłusta plama to po trzech dniach kompresor się już nie włączył. A jak z samym działaniem kompresora, wyłącza sie co jakiś czas lub czy włącza sie drugi bieg wentylatorów na chłodnicy." Po napełnieniu klimy dopuki jest odpowiednia ilośc czynnika wszystko działa prawidłowo. Ile trwało zanim uciekł czynnik tego nie wiem bo przez tydzień autem nie jezdziłem ale po tym czasie już sie sprężarka się nie uruchamia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach