Skubany Zgłoś #41 Napisano 29 Marca 2014 A co powiecie na kombinacje: wtryski z AFN i ECU też z tego silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #42 Napisano 29 Marca 2014 Nie chce się czepiać ale rozkmina jest na poziomie: jaką moc poczuje jak zaleje ON Verva?! Ja do 1Z wsadziłem sobie 216 i pierwsze co poczułem to że sprzęgło się ślizga, a dalej było turbo itd. Jest jedna niezawodna zasada uplasz - jedziesz! pali więcej (7L/100km) emerycisz- ekoślimaczenie pali dużo mniej niż standard (4.5L/100km) koniec kropka . !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #43 Napisano 30 Marca 2014 A co powiecie na kombinacje: wtryski z AFN i ECU też z tego silnika ? Nie da rady. Wtryski ofc podejdą, ale ECU jest inne. Chodzi o sterowanie turbiną, jedyne co można zrobić w takiej kombinacji to zmodzenie ECU poprzez napisanie programu do niego pod sterownie silnika 1Z tak by chodził jak 110 KM. Komputer od AFN'a jest 16 bitowy i daje większe pole do popisu dla tunerów. Ja mam zmodzone ECU od AFN'a na 170 km (pisane pod turbo brd, wtryski 216, pompa 11), jednakże aktualnie mam oryginalny osprzęt od 1Z, i przy włożeniu tego ECU mam max 120-130 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #44 Napisano 14 Kwietnia 2014 kupie wtryski od 110 jakby ktoś miał!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skubany Zgłoś #45 Napisano 14 Kwietnia 2014 Pogadam z kuzynem czy jeszcze ma i dam Ci znać jeżeli coś z tego będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #46 Napisano 14 Kwietnia 2014 Ok;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
imiietek Zgłoś #47 Napisano 18 Kwietnia 2014 niestety zaden passat 90 nie był zblokowany samymi wtryskami golf 4 alh po zmianie wtrysków ze 110 uzyskiwał tą moc jesli chodzi o 1z i wtryski afn lub asv szkoda zawracac sobie głowe bo tam turbina ze zmienna geometria miałem w 1z 216 to dawke byłem smuszony zmiejszac za mała suszarka i powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #48 Napisano 19 Kwietnia 2014 to jak to jest z tymi wtryskami 216 w 1z? jak kupię końcówki 216 i włożę do 1z nie ruszając reszty to będzie coś z tego w końcu czy nie? Ewentualnie ma ktoś do handlu wtryski z AFN lub wspomniane 216tki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #49 Napisano 19 Kwietnia 2014 niestety zaden passat 90 nie był zblokowany samymi wtryskami golf 4 alh po zmianie wtrysków ze 110 uzyskiwał tą moc jesli chodzi o 1z i wtryski afn lub asv szkoda zawracac sobie głowe bo tam turbina ze zmienna geometria miałem w 1z 216 to dawke byłem smuszony zmiejszac za mała suszarka i powietrza tylko do tych wtrysków 0.216, pasowałoby dodać ze 0.2 bara ciśnienia więcej i opóźnić trochę kąt wtrysku żeby miało czas na spalanie. Problem tkwi w 8bitowym sterowniku który podobno nie wyrabia. Sam chciałem wsadzić takie wtryski i program zrobić to 8 bitowy sterownik jest za kiepski do tego ale spokojnie suszarka by wyrobiła. W chwili obecnej dmucha na poziomie 1850 także do 2100 można ją podrkęcić zeby nie padła za szybko i lać dobry olej;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #50 Napisano 19 Kwietnia 2014 czyli 216tki raczej zły pomysł? plan był taki końcówki 216 plus chip czasem i na tym koniec turbo IC itp bez zmian. P.S. Jak zwiększyć ciśnienie doładowania? I czym objawia się uszkodzone n75 czy jak to się tam nazywa? bo mam pewien objaw którego nie mogę zdiagnozować VAGiem. Nie znajduje żadnego błedu a coś jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #51 Napisano 19 Kwietnia 2014 logi zrób 003 008 i 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #52 Napisano 19 Kwietnia 2014 jak mi ktoś napisze jak to zrobić to moze zrobię. Prosiłem już jakiś czas temu ale niestety nie dostałem odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #53 Napisano 19 Kwietnia 2014 Wystarczy poszukac na forum wszystko jest;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #54 Napisano 19 Kwietnia 2014 216 i program, będziesz jeździł i sobie dupy niczym nie zawracał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #55 Napisano 19 Kwietnia 2014 216 i program, będziesz jeździł i sobie dupy niczym nie zawracał tak ale trzeba sterownik na 16bit zapodać bo nie wydoli na seri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #56 Napisano 19 Kwietnia 2014 no i właśnie jedni piszą spoko będzie git drudzy że nie i sterownik zmieniaj. Ja nie chcę bawić się w wymianę sterownika. Nie buduję rajdówki tylko autko rodzinne które załadowane z załączoną klimą sprawnie wyprzedzi w trasie bez wachlowania biegami. Jak bym zrobił z serii 90km i 200nm okolice 120km i 270nm było by wystarczająco. Tak myślę. ale apetyt rośnie w miarę jedzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #57 Napisano 19 Kwietnia 2014 16 bit daję większe pole manewru, wymiana to podpięcie jednej wtyczki i przekodowanie immo ale to już przy programie można ogarnąć. Można też zapodać 216 ustawić dawkę kąt i też będzie jeździć jak mocy będzie mało to wtedy pomyśleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cherokee Zgłoś #58 Napisano 20 Kwietnia 2014 a nie wystarczy dać 216 i program na moim kompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skubany Zgłoś #59 Napisano 20 Kwietnia 2014 a nie wystarczy dać 216 i program na moim kompie? Jeżeli dobrze zrozumiałem wypowiedzi wyżej to nie bo masz 8bitowy komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
imiietek Zgłoś #60 Napisano 20 Kwietnia 2014 tak ale trzeba sterownik na 16bit zapodać bo nie wydoli na seri były sterowniki plastiki 8bit do 2.5bar ale to po numerach trzeba sprawdzic ja ze wzgledu własnie na sterownik i turbine odpusciłem bo za kase wtryski 216 komputer turbo mozna całego afn kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach