Skocz do zawartości

imiietek

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O imiietek

  • Urodziny 10.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolnyśląsk

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1993
  1. myślisz że za granica nie kombinują z autami ciekawe do czego dołoży te 300zł polak chyba na paliwo
  2. nabijasz nasadkę 7 wykręcasz śrubkę i już znasz wymiary
  3. rozwiazanie jak w benzynie tankujesz do pełna i robisz 100km i spowrotem stacja i do pełna i masz spalanie dobrze jak by to był ten sam dystrybutor
  4. a mruga Ci klimatronik jesli tak to wina lezy po stronie czujnika klimy
  5. zmien mechanika co ma luz na maglu do zawieszenia ja miałem na odwrót magiel po regeneracji kierownica chodziła jak w sklasie a zawiecha cała do roboty
  6. opuzniony no to vag i przyspiesz na pompie chociaz jesli kąt uciekł z dnia na dzien o 50 to nie wróży nic dobrego
  7. były sterowniki plastiki 8bit do 2.5bar ale to po numerach trzeba sprawdzic ja ze wzgledu własnie na sterownik i turbine odpusciłem bo za kase wtryski 216 komputer turbo mozna całego afn kupic
  8. niestety zaden passat 90 nie był zblokowany samymi wtryskami golf 4 alh po zmianie wtrysków ze 110 uzyskiwał tą moc jesli chodzi o 1z i wtryski afn lub asv szkoda zawracac sobie głowe bo tam turbina ze zmienna geometria miałem w 1z 216 to dawke byłem smuszony zmiejszac za mała suszarka i powietrza
  9. odkop po 3 latach osprzęt silnika ... był ok wymieniłem silnik na drugi a stary sprzedawałem na graty i się okazało ze miał krzywe korby 3 krzywe 1 prosta
  10. dym niebieski zauwaz ze przy 4tys kat wtrysku wzrósł i auto nie dymi wymieniłem juz n108 i dalej kat wtrysku nie wzrasta w miare z obrotami
  11. witam! jestem tu nowy odrazu przepraszam poniewaz problem dotyczy golfa IV z silnikiem alh prosze o porade gdy odpalam auto na zimnym leci chmura dymu kuleje po czym przygazuje i jest ok auto sie rozgrzeje do 2tys obr jest jeszcze znosnie powyzej zaczyna jak by burczec i wali dymem jednak po przekroczeniu 4 tys nie ma ani dymka czyli przedział miedzy 2 a 4 tys jak by nie regulowało kąta wtrysku teraz pytanie co moze byc za to odpowiedzialne g80 ma ponad 100 omów oraz gdy odłacze to silnik chodzi jak traktor wiec jest ok n108 na tescie vag stuka i ma opornosc 16 ohm ostatnio było zimno w nocy około 10stopni po odpaleniu cos stukało jak swierszcz moze którys zawór i to jego wina ? a teraz logi bs 00 http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18556.html 00 ms http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18555.html 04 bs http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18550.html 04 ms http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18557.html po odpaleniu na zimnym http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18554.html logi robiłem na postoju bez jazdy jeszcze jeden w ms kilka grup http://vaglog.rtnet.pl/tommy395_18551.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności