Skocz do zawartości

cherokee

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cherokee

  • Urodziny 14.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. zabawie się w górnika Dwa pytania: Pierwsze: Gdzie jest komputer silnika w B4 95r? Drugie: Zakładając że mam 8bitowy komputer (bo zapewne taki mam) co muszę zmienić aby działał poprawnie 16to bitowy? Dodam że na 16to bitowym munior umieści program i usunie immo. Coś muszę zmieniać czy już nie?
  2. podłączę się do pytania dziś wróciłem z majówki. 4 dorosłe osoby i bagażnik ciumadanów bez klimy i przy wyprzedzaniu..... dramat. Może ktoś coś na temat kolektorów turbiny itp wynalazków do przeróbki mojego padła? przypomnę 1Z. P.S. Będę wdzięczny jak ktoś podeśle link do opisu modyfikacji na komp 16 bit. Do tego opis jakiego kompa konkretnie szukać i później jak z tym działać krok po kroku
  3. Panowie krótko i na temat Pasek B4 planowana gleba 40mm. Czy felgi 4x9" ET30 wejdą? opona 205-215 40 16. Tył powinien wejść jak się nie mylę jak z przodem będzie? Nie będzie wyrywać rantu?
  4. Nie mówię że nie. Wytłumaczcie ktoś jak laikowi. Czy da radę na kompie 8 bit dać 216tki i na to program? Wiem tyle co silnikach VAGa i jego modach co 99% was o modernizacjach jeep-a XJ lub Vitary Czyli niewiele lub nic
  5. już się dowiedziałem mam teraz vag 311 da radę? jeżeli tak to jak to się robi? mam po angielsku jeszcze żebym miał łatwiej
  6. pozostawię bez komentarza.... Jak coś zapraszam do GND Car-Audio Pruszków. Może znasz chłopaków z DB-Draga np na VW Manii byli. Może Ci wytłumaczą oni że to nie ma nic do rzeczy skoro moja wiedza jest dla Ciebie niewystarczająca a nawet nie chciałeś tego sprawdzić
  7. a nie wystarczy dać 216 i program na moim kompie?
  8. no i właśnie jedni piszą spoko będzie git drudzy że nie i sterownik zmieniaj. Ja nie chcę bawić się w wymianę sterownika. Nie buduję rajdówki tylko autko rodzinne które załadowane z załączoną klimą sprawnie wyprzedzi w trasie bez wachlowania biegami. Jak bym zrobił z serii 90km i 200nm okolice 120km i 270nm było by wystarczająco. Tak myślę. ale apetyt rośnie w miarę jedzenia
  9. Posłuchaj mnie uważnie i się zastanów nad tym co Ty piszesz. Sub pobiera zdecydowanie więcej prądu z prostego powodu. Wzmacniacz ma zdecydowanie większą moc niż radio. Radio ma realnie w okolicach 20W RMS na kanale. Piec pod suba niech ma tylko 150RMS więc już tutaj masz na dzień dobry 2xwiększy pobór prądu. Jeżeli sub gra a głośniki nie. Sorry mistrzu ale to wbrew logiku prawom. Jak Ci się tak dzieje to sprawdź czy radio przypadkiem nie przygasa. Jak przygasa wytnij bas i weź głośniej przestanie przygasać. Później ustaw bass tak jak był. Gwarantuje że radio zamilknie. Włączy się i wyłączy jak wejdzie basior. Po włączeniu altka się to uspokoi. Jeżeli uważasz że do problemy związane z alternatorem to zmień kable na grubsze (zasilanie od radia) i zobaczysz co się stanie. Druga sprawa. Odepnij zasilanie radia z samochodu. Weź przewód nawet głośnikowy 2x2,5mm2 i podepnij zasilanie na krótko bezpośrednio z aku (tego w tym aucie) i zdaj relacje co się dzieje. Alternator nie ma zupełnie nic do rzeczy. Przerobiłem dziesiątki radyjek samochodowych od sonki i pionka (same wysokie modele za gnoja bo dużo basu) poprzez jedną alpinkę (ostrzą górę więc mi nie podchodzą) i teraz zakotwiczyłem na kenwood-ach. Na tą chwilę jest to stary kenio 8531. Piece różne różniste. Od magnata (chyba jak każdy) poprzez JBL-a a zakończyłem na rockfordach T400-2 i T1000.1bd. Na tą chwilę z racji finansów Mam tylko concorde sa100.2 i alpine 3549 (czarna seria). Z żadnym z tych radi i wzmaków nie było takich problemów bo i nie miało prawa być. Sam się zastanów alternator odłącza Ci w radiu poszczególne sekcje w radiu.... a co to jest do cholery procesor dźwięku ten Twój alternator czy może przedwzmacniacz? To tak jak byś napisał że elektrownia daje zbyt niskie napięcie i Ci w kinie domowym głośniki raz grają raz nie po czym jak wyłączysz światła w domu i kuchenkę mikrofalową to wszystkie kanały grają. Kończe temat bo mnie poniesie za chwilę. Za nerwowy jestem ostatnio P.S. W cherokee-m też miałem problem z raz grającym radiem raz nie u mnie winne były wobes tego światła... dopuki ich nie zapaliłem to radio grało jak zapaliłem to się wyłączało. Dostał nowe zasilanie dla radia i CB i nagle problemy się skończyły. Czy to oznacza wg Ciebie że to może być też wina świateł u kolegi bo ja przecież też tak miałem. Jak coś jest popierdzielone w instalacji to się dziwisz alternator może tylko przenosić zakłócenia. Są charakterystyczne. Im wyższe obroty silnika tym świst w głośnikach głośniejszy. Nie spotkałem się z tym na końcówkach z radia za to na wzmacniaczach kilkukrotnie.
  10. jak mi ktoś napisze jak to zrobić to moze zrobię. Prosiłem już jakiś czas temu ale niestety nie dostałem odpowiedzi
  11. czyli 216tki raczej zły pomysł? plan był taki końcówki 216 plus chip czasem i na tym koniec turbo IC itp bez zmian. P.S. Jak zwiększyć ciśnienie doładowania? I czym objawia się uszkodzone n75 czy jak to się tam nazywa? bo mam pewien objaw którego nie mogę zdiagnozować VAGiem. Nie znajduje żadnego błedu a coś jest nie tak
  12. to jak to jest z tymi wtryskami 216 w 1z? jak kupię końcówki 216 i włożę do 1z nie ruszając reszty to będzie coś z tego w końcu czy nie? Ewentualnie ma ktoś do handlu wtryski z AFN lub wspomniane 216tki?
  13. zgaś silnik włącz wzbudzenie. Gra? jak można takie pierdoły pisać? Radio może się wyłączać jak nie ma ładowania to się zgodzę wtedy zmień kable zasilające na grubsze i problem ustąpi. Jak czytam o tego typu patentach to mi się słabo robi. Grunt że sub gra nie?
  14. czy za pomogą vag 2.5 mogę sprawdzić logi dynamiczne i statyczne? Jeżeli tak to co mam wybierać po kolei? jadę dziś po kabel VAG już na kompie. Pierwszy raz samodzielnie będe się bawił w diagnostykę auta. Proszę o instrukcję jak dla tłumoka
  15. podobno porażka przy dużych prędkościach (powyżej 140-150) możesz coś powiedzieć na ten temat? Chodzi o to że dużo ludzi się skarży że boki są zbyt miękkie i auto zaczyna pływać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności