Skocz do zawartości
mageroo

Wtryski z tdi 110 km do tdi 90 km

Rekomendowane odpowiedzi

A co powiecie na kombinacje: wtryski z AFN i ECU też z tego silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się czepiać ale rozkmina jest na poziomie: jaką moc poczuje jak zaleje ON Verva?!

Ja do 1Z wsadziłem sobie 216 i pierwsze co poczułem to że sprzęgło się ślizga, a dalej było turbo itd.

Jest jedna niezawodna zasada uplasz - jedziesz! pali więcej (7L/100km) emerycisz- ekoślimaczenie pali dużo mniej niż standard (4.5L/100km) koniec kropka . !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co powiecie na kombinacje: wtryski z AFN i ECU też z tego silnika ?

 

Nie da rady. Wtryski ofc podejdą, ale ECU jest inne. Chodzi o sterowanie turbiną, jedyne co można zrobić w takiej kombinacji to zmodzenie ECU poprzez napisanie programu do niego pod sterownie silnika 1Z tak by chodził jak 110 KM. Komputer od AFN'a jest 16 bitowy i daje większe pole do popisu dla tunerów. Ja mam zmodzone ECU od AFN'a na 170 km (pisane pod turbo brd, wtryski 216, pompa 11), jednakże aktualnie mam oryginalny osprzęt od 1Z, i przy włożeniu tego ECU mam max 120-130 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupie wtryski od 110 jakby ktoś miał!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogadam z kuzynem czy jeszcze ma i dam Ci znać jeżeli coś z tego będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety zaden passat 90 nie był zblokowany samymi wtryskami golf 4 alh po zmianie wtrysków ze 110 uzyskiwał tą moc jesli chodzi o 1z i wtryski afn lub asv szkoda zawracac sobie głowe bo tam turbina ze zmienna geometria miałem w 1z 216 to dawke byłem smuszony zmiejszac za mała suszarka i powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak to jest z tymi wtryskami 216 w 1z? jak kupię końcówki 216 i włożę do 1z nie ruszając reszty to będzie coś z tego w końcu czy nie? Ewentualnie ma ktoś do handlu wtryski z AFN lub wspomniane 216tki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety zaden passat 90 nie był zblokowany samymi wtryskami golf 4 alh po zmianie wtrysków ze 110 uzyskiwał tą moc jesli chodzi o 1z i wtryski afn lub asv szkoda zawracac sobie głowe bo tam turbina ze zmienna geometria miałem w 1z 216 to dawke byłem smuszony zmiejszac za mała suszarka i powietrza

 

tylko do tych wtrysków 0.216, pasowałoby dodać ze 0.2 bara ciśnienia więcej i opóźnić trochę kąt wtrysku żeby miało czas na spalanie. Problem tkwi w 8bitowym sterowniku który podobno nie wyrabia. Sam chciałem wsadzić takie wtryski i program zrobić to 8 bitowy sterownik jest za kiepski do tego ale spokojnie suszarka by wyrobiła. W chwili obecnej dmucha na poziomie 1850 także do 2100 można ją podrkęcić zeby nie padła za szybko i lać dobry olej;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli 216tki raczej zły pomysł? plan był taki końcówki 216 plus chip czasem i na tym koniec turbo IC itp bez zmian.

 

P.S.

 

Jak zwiększyć ciśnienie doładowania? I czym objawia się uszkodzone n75 czy jak to się tam nazywa? bo mam pewien objaw którego nie mogę zdiagnozować VAGiem. Nie znajduje żadnego błedu a coś jest nie tak :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi zrób 003 008 i 011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mi ktoś napisze jak to zrobić to moze zrobię. Prosiłem już jakiś czas temu ale niestety nie dostałem odpowiedzi :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy poszukac na forum wszystko jest;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

216 i program, będziesz jeździł i sobie dupy niczym nie zawracał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
216 i program, będziesz jeździł i sobie dupy niczym nie zawracał

 

tak ale trzeba sterownik na 16bit zapodać bo nie wydoli na seri

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie jedni piszą spoko będzie git drudzy że nie i sterownik zmieniaj. Ja nie chcę bawić się w wymianę sterownika. Nie buduję rajdówki tylko autko rodzinne które załadowane z załączoną klimą sprawnie wyprzedzi w trasie bez wachlowania biegami. Jak bym zrobił z serii 90km i 200nm okolice 120km i 270nm było by wystarczająco. Tak myślę. ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16 bit daję większe pole manewru, wymiana to podpięcie jednej wtyczki i przekodowanie immo ale to już przy programie można ogarnąć. Można też zapodać 216 ustawić dawkę kąt i też będzie jeździć jak mocy będzie mało to wtedy pomyśleć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie wystarczy dać 216 i program na moim kompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie wystarczy dać 216 i program na moim kompie?

 

Jeżeli dobrze zrozumiałem wypowiedzi wyżej to nie bo masz 8bitowy komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak ale trzeba sterownik na 16bit zapodać bo nie wydoli na seri
były sterowniki plastiki 8bit do 2.5bar ale to po numerach trzeba sprawdzic ja ze wzgledu własnie na sterownik i turbine odpusciłem bo za kase wtryski 216 komputer turbo mozna całego afn kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności