Skocz do zawartości
Gość Piotras123

passat b4 problem z moca

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Czysio

Witam!

A moze ma ktos jakis patent na oderwanie kratki zabezpieczającej wlot do przepływomierza? całosc (przynajmniej u mnie ;) ) jest zamocowana dosc solidnie i nie ma jak tego podwarzyc....

A moze poprostu ją wyciąc od strony przeciwnej do filtra powietrza i tak zostawic po czyszczeniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam bez przesady, przecież nie jest zabetonowana:D. Ja to robiłem zwykłym cyrklem. Wkładasz i ciągniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanie - czy gdy odepne wtyczke od przeplywomierza (lepsza praca i mocniejszy silnik) to jakos wplynie to na zywotnosc silnika badz na spalanie-jakie sa tego konsekwencje podczas jazdy bez przeplywomierza(fizycznie ejst lecz nie podpiety)? prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(fizycznie ejst lecz nie podpiety)

to nic nie zmienia, to tak jakby go nie było...

 

(lepsza praca i mocniejszy silnik)

czyli padnięty przepływomierz...

a co do spalania to wzrośnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przepraszam, że odgrzebuje kotleta, ale sam miałem/mam tego rodzaju problem. Powodem była zaniżająca wartośći przepływka (do 3000 obr podobno w normie... poźniej to już dramat). Dziś kupiłem ori używkę (do czasu odłożenia kasy na nowy), i...

 

bez obaw solidna konstrukcja i to nie drucik a blaszka na jakieś 3 mm szerokości i druga ciut węższa , śmiało szoruj pędzelkiem z benzyną nie zważając na nic bo tu nic nie zepsujesz jak opisałem wyżej on się nie przepala tylko brudzi nalotem

 

Pewien jesteś, że powinny być tam dwa druciki? Jestem niemal pewien, że w obu przeplywomierzach jest po jednym.

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od typu (producenta przepływki) . W moim są dwie blaszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam małe pytanko . Mam problem z mocą w mojej B3. A konkretnie zaczął mi silnik szarpać , i przestał reagować na pedał gazu. Wie ktoś jaki może być defekt?

 

Z góry dziękuję! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś pomóc zlokalizować defekt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod VAG-a i wszystko będzie jasne.

Edytowane przez erde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącz pod VAG-a i wszystko będzie jasne.

 

Nie da rady na razie , ponieważ autem nigdzie nie zajadę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś jaki może być defekt?

Ale odpala i tylko na obroty sie nie wkręca czy tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale odpala i tylko na obroty sie nie wkręca czy tak?

Odpalić odpala , w czasie jazdy to się dzieje..

Jeszcze jedno , strasznie szybko świece się "zalewają"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jedno , strasznie szybko świece się "zalewają"

No to napięcia na przepływomierzu do sprawdzenia, jeśli jest dysza rozruchowa (nie za bardzo orientuję sie w PF) to czy czasem nie leje sie z niej paliwo non stop.

A jeśli masz sondę to ja odłącz-często jest tak ze gdy zdechnie na stałym napięciu tosilnik ma problem z wejsciem na obroty i strasznie wachą wtedy czuć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to napięcia na przepływomierzu do sprawdzenia, jeśli jest dysza rozruchowa (nie za bardzo orientuję sie w PF) to czy czasem nie leje sie z niej paliwo non stop.

A jeśli masz sondę to ja odłącz-często jest tak ze gdy zdechnie na stałym napięciu tosilnik ma problem z wejsciem na obroty i strasznie wachą wtedy czuć...

 

Hmm z tego co wiem to sonda jest padnięta.. Nowa czeka na założenie w garażu..

Jak te napięcia się sprawdza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TUTAJ zajrzyj, a jak sciągniesz plik to 10 i 11 stronę poczytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problemik z mocą.

Po wymianie filtrów powietrza i paliwa nieznacznie się poprawiło

Przepływki zakładałem już 3. Poprawy brak. Vag zgłasza błąd 553 ( Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza).

Objawy są następujące:

Po odpaleniu błąd przepływomierza daje się skasować. Samochód zamulony dopóki nie przeciągnę go na obrotach. w okolicy 3250 obrotów czuć efekt odetkania i następuje wzrost mocy i od razu wskakuje błąd 553, który da się wylosować dopiero po ponownym załączeniu zapłonu.

w załączeniu wykresy z VAG-a prosze o podpowiedź czego szukać

9201285001174.jpg

9201285001246.jpg

9201285001313.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odłącz przepływkę i zobaczy czy to samo będziesz miał.

 

Jeżeli te przepływki które podłączałeś miałeś dobre to znaczy że coś na kablu/wtyczce do przepływki musisz mieć.

Masz standardowe objawy złej przepływki. Możesz jeszcze zobaczyć podgrzewacz paliwa - ale to raczej nie to (wywalił by ci błąd na VAG'u).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności