Skocz do zawartości

opek1985

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O opek1985

  • Urodziny 20.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. panowie w vw passat B5 czujnik jest w klockach..... nie ma zadnego kabelka itd..... dlatego istnieje opcja zakupu tanszych klockow bz czujnika badz drozszyh z czujnikiem.....
  2. witam.... jak juz piszecie o rozrzadzie to chce sie pochwalic woim zakupem i zamontowanie rozrzadu do swojego auta-wysylam link http://www.allegro.pl/item997678837_rozrzad_pompa_vw_passat_1_9_tdi_101_130km_avb_ajm.html bez urazy ale jesli ktos mi powie ze ten zestaw rozrzadu jest dobry to go osobiscie wysmieje-ogolnie nie preferuje ten firmy ktora mi sprzedala rozrzad- reklamacja na rolke napinajaca trwa 3 miesiace- niestety sprawa musiala trafic do rzecznika praw konsumenta a co a tym idzie sprawa sadowa- ogolnie rozrzad beznadzieja.... tak jak ta firma ktora mi go sprzedala...pozdrawiam
  3. Mam problem, z centralnym. Tylne prawe drzwi się zaryglowały, nie da się ich otworzyć mimo otwarcia zamka. Cypel nie chce się schować do końca a nawet jak jest wysunięty to drzwi się nie chcą otworzyć ani od środka ani od zewnątrz. Co z tym mogę zrobić ??
  4. mam pytanie odnosnie plynu G12.... otoz G12 jest plynem w kolorze rozowym a ja mam zalane plynem G11-jego poprzednik i ma kolor zielony i moje pytanie brzmi-musze dolac z jakis litro plynu i nie wiem czy do plynu zielonego(G11) moge wlac plyn rozowy(G12)?? i powiedzcie mi czy po przejechaniu 11tys kilometrow moze "zniknac"(brak widocznych sladow wycieku)okolo 1 litro plynu chlodniczego? pozdrawiam
  5. przyjacielu mam ten sam problem przy moim Passacie B5 116km....zaraz jak wyjade z garazu to od czasu do czasu dam mu "kopa" i sie dusi-odczucie jakby w silniku benzynowym auto nie palilo na jeden gar-takto moge porownac..... wiec coz to za "usterka"?
  6. witam mam takie pytanie - czy gdy odepne wtyczke od przeplywomierza (lepsza praca i mocniejszy silnik) to jakos wplynie to na zywotnosc silnika badz na spalanie-jakie sa tego konsekwencje podczas jazdy bez przeplywomierza(fizycznie ejst lecz nie podpiety)? prosze o szybka odpowiedz
  7. ja mam podobna sprawe-buczenie na IV i V biegu przy obrotach od 1800 do 2000obr/min i mechanik jednoznacznie stwierdzil-do wymiany kolo dwumasowe-koszt nowego kola 1640zl + 400zl wymiana:/ nic tylko wziazc telefon i dzwonic do providenta o pozyczke:/
  8. witam....mam pytanie-co to moze byc.....gdy odpalam auto wszystko jest ok(odpala od "kopa")rozpedzam auto na 1 biegu-ok....2 bieg ok....3 bieg ok....pora na 4 bieg i przy 1800obrotow do 2000obrotow/min auto zaczyna drgac....ale jak juz wejdzie na 2000obr/min to wszystko wraca do normy i auto dostaje kopa.....co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności