Gość Czysio Zgłoś #21 Napisano 23 Stycznia 2008 Witam! A moze ma ktos jakis patent na oderwanie kratki zabezpieczającej wlot do przepływomierza? całosc (przynajmniej u mnie ) jest zamocowana dosc solidnie i nie ma jak tego podwarzyc.... A moze poprostu ją wyciąc od strony przeciwnej do filtra powietrza i tak zostawic po czyszczeniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #22 Napisano 29 Stycznia 2008 E tam bez przesady, przecież nie jest zabetonowana:D. Ja to robiłem zwykłym cyrklem. Wkładasz i ciągniesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opek1985 Zgłoś #23 Napisano 27 Sierpnia 2009 witam mam takie pytanie - czy gdy odepne wtyczke od przeplywomierza (lepsza praca i mocniejszy silnik) to jakos wplynie to na zywotnosc silnika badz na spalanie-jakie sa tego konsekwencje podczas jazdy bez przeplywomierza(fizycznie ejst lecz nie podpiety)? prosze o szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #24 Napisano 27 Sierpnia 2009 (fizycznie ejst lecz nie podpiety) to nic nie zmienia, to tak jakby go nie było... (lepsza praca i mocniejszy silnik) czyli padnięty przepływomierz... a co do spalania to wzrośnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #25 Napisano 28 Kwietnia 2010 Witam Przepraszam, że odgrzebuje kotleta, ale sam miałem/mam tego rodzaju problem. Powodem była zaniżająca wartośći przepływka (do 3000 obr podobno w normie... poźniej to już dramat). Dziś kupiłem ori używkę (do czasu odłożenia kasy na nowy), i... bez obaw solidna konstrukcja i to nie drucik a blaszka na jakieś 3 mm szerokości i druga ciut węższa , śmiało szoruj pędzelkiem z benzyną nie zważając na nic bo tu nic nie zepsujesz jak opisałem wyżej on się nie przepala tylko brudzi nalotem Pewien jesteś, że powinny być tam dwa druciki? Jestem niemal pewien, że w obu przeplywomierzach jest po jednym. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #26 Napisano 6 Maja 2010 Wszystko zależy od typu (producenta przepływki) . W moim są dwie blaszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #27 Napisano 10 Czerwca 2010 Witam . Mam małe pytanko . Mam problem z mocą w mojej B3. A konkretnie zaczął mi silnik szarpać , i przestał reagować na pedał gazu. Wie ktoś jaki może być defekt? Z góry dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #28 Napisano 11 Czerwca 2010 Mógłby ktoś pomóc zlokalizować defekt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #29 Napisano 12 Czerwca 2010 (edytowane) Podłącz pod VAG-a i wszystko będzie jasne. Edytowane 12 Czerwca 2010 przez erde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #30 Napisano 13 Czerwca 2010 Podłącz pod VAG-a i wszystko będzie jasne. Nie da rady na razie , ponieważ autem nigdzie nie zajadę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #31 Napisano 13 Czerwca 2010 Wie ktoś jaki może być defekt? Ale odpala i tylko na obroty sie nie wkręca czy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #32 Napisano 13 Czerwca 2010 Ale odpala i tylko na obroty sie nie wkręca czy tak? Odpalić odpala , w czasie jazdy to się dzieje.. Jeszcze jedno , strasznie szybko świece się "zalewają" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 13 Czerwca 2010 Jeszcze jedno , strasznie szybko świece się "zalewają" No to napięcia na przepływomierzu do sprawdzenia, jeśli jest dysza rozruchowa (nie za bardzo orientuję sie w PF) to czy czasem nie leje sie z niej paliwo non stop. A jeśli masz sondę to ja odłącz-często jest tak ze gdy zdechnie na stałym napięciu tosilnik ma problem z wejsciem na obroty i strasznie wachą wtedy czuć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #34 Napisano 13 Czerwca 2010 No to napięcia na przepływomierzu do sprawdzenia, jeśli jest dysza rozruchowa (nie za bardzo orientuję sie w PF) to czy czasem nie leje sie z niej paliwo non stop.A jeśli masz sondę to ja odłącz-często jest tak ze gdy zdechnie na stałym napięciu tosilnik ma problem z wejsciem na obroty i strasznie wachą wtedy czuć... Hmm z tego co wiem to sonda jest padnięta.. Nowa czeka na założenie w garażu.. Jak te napięcia się sprawdza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #35 Napisano 14 Czerwca 2010 TUTAJ zajrzyj, a jak sciągniesz plik to 10 i 11 stronę poczytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juniorix Zgłoś #36 Napisano 20 Września 2010 Witam mam problemik z mocą. Po wymianie filtrów powietrza i paliwa nieznacznie się poprawiło Przepływki zakładałem już 3. Poprawy brak. Vag zgłasza błąd 553 ( Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza). Objawy są następujące: Po odpaleniu błąd przepływomierza daje się skasować. Samochód zamulony dopóki nie przeciągnę go na obrotach. w okolicy 3250 obrotów czuć efekt odetkania i następuje wzrost mocy i od razu wskakuje błąd 553, który da się wylosować dopiero po ponownym załączeniu zapłonu. w załączeniu wykresy z VAG-a prosze o podpowiedź czego szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mleszczyn Zgłoś #37 Napisano 21 Września 2010 A odłącz przepływkę i zobaczy czy to samo będziesz miał. Jeżeli te przepływki które podłączałeś miałeś dobre to znaczy że coś na kablu/wtyczce do przepływki musisz mieć. Masz standardowe objawy złej przepływki. Możesz jeszcze zobaczyć podgrzewacz paliwa - ale to raczej nie to (wywalił by ci błąd na VAG'u). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach