Grucha... Zgłoś #41 Napisano 27 Października 2013 Jak zalapie to wyskakuje CHECK. Nie spisalem nru bledu, ale byla mowa o braku kontaktu z czujnikiem silnika, czy jakos tak. Mariusz w tym silniku czujnik na czujniku. Dobrze by było jak byś dokładnie zapisał jaki to błąd. Na Pb nie zauwazylem takich problemow. A co na LPG uruchamiasz silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #42 Napisano 27 Października 2013 A co na LPG uruchamiasz silnik?Cieply start mam aktywny, wiec tak.Tylko na zimnym zawsze na Pb. Czyatlem o problemach z reulatorem cisnienia paliwa, ale on dawal o sobie znac przy odpalaniu na zimnym a nie na cieplym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #43 Napisano 27 Października 2013 Czyatlem o problemach z reulatorem cisnienia paliwa, ale on dawal o sobie znac przy odpalaniu na zimnym a nie na cieplym. Regulator nic nie ma do uruchamiania na LPG. Szkoda, że zbagatelizowałeś ten błąd. Jak go odczytasz to wklej tu. Może przylewa go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibaj Zgłoś #44 Napisano 27 Października 2013 sprzedaj grata i kup drugiego :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #45 Napisano 27 Października 2013 sprzedaj grata i kup drugiegoTo juz jest ten drugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToFu Zgłoś #46 Napisano 4 Marca 2017 Odgrzeje kotleta. Mianowicie ostatnio były problemy z autem i zanim znalazłem przyczynę rozebralem sporo części i teraz mam problem z odpalaniem auta muszę długo kręcić zanim złapie nawet jak postoi 30 min już nie łapie od razu. Teraz moje podejrzenia wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa na listwie i czy teraz mogła wystąpić jakas nieszczelnosc i dlatego po postoju ciężko mu odpalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #47 Napisano 4 Marca 2017 (edytowane) Masz gaz to go zakręć na butli , jeśli nie pomoże lub nie masz gazu to odepnij wtyczkę przepływomierza , odpięcie wtyczki skutkuje minimalnym spadkiem mocy i podobno wzrostem spalania.Jeśli się poprawi szukaj nieszczelności lub przepływka do wymiany i po wymianie konieczna kasacja błędów. Edytowane 5 Marca 2017 przez robertfx10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach