dar_wawa Zgłoś #1 Napisano 10 Maja 2007 od 3 dni mój 1,8T jak jest zimny cięzko pali. Tak jakby na jeden gar nie łapał. Jak już zapali zaraz zgaśnie. Po ponownym odpaleniu i lekkim przygazowaniu wszystko jest OK. Ojjjjj 106 tyś i już zaczyna się coś nim dziać Koledzy z WAWY, jaki zakład byście polecili, który by mi to zrobił. Czy Dark Grabski też w tym się specjalizuje, czy raczej jest on dobry w mechanice? Coś słyszałem o zakładzie w Jankach, lecz nie mogę ich zlokalizować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patynn Zgłoś #2 Napisano 10 Maja 2007 mój przy przebiegu 30tys tez zaczął ciężko palić, okazało się że miałem zwarcie w podświetleniu rejestracji, przez noc rozładowywał się akumulator. Tym samym ciężko palił :-) Tylko działo się to zimą... Usterkę usunięto, poki co spokoj. Jak komputer nic nie wskazuje to poszukaj zwarcia lub usterki mechanicznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dar_wawa Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2007 Byłem u Darka. 2 cewki wymienione + dla świętego spokoju świece. I wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dar_wawa Zgłoś #4 Napisano 23 Maja 2007 Problem czasem jednak powraca. Co polecacie sprawdzać w takiej sytuacji, szczególnie kiedy VAG nic nie pokaże, bo nie wykluczam takiej możliwości. Oczywiście powalczymy z Darkiem Grabskim, ale każda sugestia mile widziana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #5 Napisano 23 Maja 2007 Tak na oko to można by wszystko tu wymienić jednak - pomiar na blokach oraz obserwacja jego zachowań może wskazać coś bliżej. Zastanawiam się nad pozostałymi 2 cewkami ??. Ale chodzi mi pod głowie rozrząd i układ paliwowy- filtry- nieszczelności, itp.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #6 Napisano 24 Maja 2007 U mnie poprzedni wlasciciel wymienil 4 cewki. 2 poszly gratisowo w ASO VW (wada fabryczna), 2 wymienil sobie 'dla swietego spokoju'. Jest tez problem z modulami zaplonowymi na swiecach, tez maja jakas wade fabryczna. Zostawia slad w postaci bledy w kompie (wypadajace zaplony, przerwany obwod na cylindrze X), podobno ASO wymienia rowniez bezplatnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dar_wawa Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2007 Dzięki za sugestie. W sobotę rano jestem u Darka. Obadamy co go boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dar_wawa Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2007 Niestaty problem odpalania zimnego silnika trwa nadal. Do tego ciągle wyskakujący błąd 17536. W sumie do tej pory wymienione 2 cewki, 4 świece i filtr paliwa. Ponownie trzeba auto odstawić do Darka. Będę informował na bieżąco co i jak. Najwyraźniej coś go boli po stronie zasilania paliwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yoman3 Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2007 witam. tez mialem problem z uruchamianiem zimnego silnka... raz zapierwszym razem odpalil i bylo ok a innym rzaem za 5-tym razem... okazalo sie ze padla pompa paliwa... za slabe cisnienie podawala... wymienilem sam wklad (130zl) jest ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumun2000 Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2010 Witam. panowie czy ktoś ma jakiś pomysł na ciężkie palenie mojego paska 1,8T AWT jest to wersja USA. jak jest ciepło to pali w miarę normalnie a jak zimno to muszę długo kręcić no i niema tak zwanego ssania jak zapali powinien trzymaj jakieś 1200 obr/min a trzyma jakieś 850obr/min wymieniony czujnik temp.cieczy, świece, sprawdzone ciśnienie paliwa trzyma około 3,5bar. zastanawia mnie jak podłączę waga jak jest zimny i temp. płynu pokazuje 0 na zewnątrz jest jakieś -3 a temp. zasysanego powietrza pokazuje +10 czy przepływka i czujnik temp. na przepływce ma wpływ na ciężkie palenie? pomóżcie bo nie chce wymieniać części bez efektu poprawy. Pozdrawiam. ---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:35 ---------- przepraszam 1,8T AWM. nie AWT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2010 Kolego LPG w aucie jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2010 zasysanego powietrza pokazuje +10 czy przepływka i czujnik temp. na przepływce ma wpływ na ciężkie palenie? pomóżcie bo nie chce wymieniać części bez efektu poprawy. Pozdrawiam. czujnik temperatury powietrza jest nie na przepływce, tylko na przepustnicy (G42 - IAT - intake air temperature sensor). Sama przepływka jak najbardziej ma wpływ na brak ssania - tak samo jak i wspomniany IAT. Jak już podłączyłeś VAGa to trzeba było błędy sprawdzić i czy przepływomierz coś mierzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumun2000 Zgłoś #13 Napisano 6 Grudnia 2010 LPG w aucie jest ale nawet jak spuszczę z układu gaz i jeżdżę na B to nie ma żadnej poprawy, w lecie jako takiego problemu nie ma pali w miarę dobrze i jest ssanie tylko jak się ochłodziło dopiero problem się nasila zeszłej zimy też tak było później było ciepło i w miarę ok. przepływka jest dobra na biegu jałowym zasysa w granicach 3g/s to chyba dobrze sprawdzane w grupie 3 linia 2, natomiast w grupie 4 w lini 3 jest temp. silnika w lini 4 temp. zasysanego powietrza ale jak go zapalę to temp. silnika zaczyna wzrastać a temp. powietrza spadać. przypływka też chyba mierzy temp powietrza??? ---------- Post added at 17:10 ---------- Previous post was at 17:02 ---------- a jeżeli chodzi o błędy to wywala błąd związany z pochłaniaczem par paliwa ze wykryto duży przeciek ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:10 ---------- dodam jeszcze ze nawet po rozgrzaniu i zgaszeni na godzinę nawet pół godz też ciężko mu zapalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 6 Grudnia 2010 przypływka też chyba mierzy temp powietrza??? Za pomiar temperatury powietrza zasysanego odpowiedzialny jest czujnik w przepustnicy. Powietrze się ogrzewa podczas długiej podróży w dolocie, poza tym auto ma turbinę, więc nie ma sensu mierzyć temperatury na wejściu turbiny - trzeba zmierzyć możliwie najbliżej komory spalania - stąd czujnik na kolektorze ssącym (w przepustnicy). Pokaż błędy (takie jakie są, a nie ich interpretację), to będziemy gdybać. Dodatkowo przyda się widok kanału 032 silnika i wartości w nich zapisane (możesz spisać przed odpaleniem silnika i obserwować czy zmienią się po ciężkim rozruchu - lub nawet zrobić loga - może być interesujący). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumun2000 Zgłoś #15 Napisano 6 Grudnia 2010 postaram się sprawdzić to jutro, zamówiłem czujnik temp w kolektorze jutro przed południem będę go miał, nie jest drogi 28zł w hurcie to nie majątek ale sprawdzę jeszcze 032 i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy11511 Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2010 witam mam problem nie ma iskry na świecach auto nie odpala podpięty pod kompa brak żadnych błędów i usterek a iskry tez brak co to morze być czy moduł zaplonu rozdzielacz pad pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturro891 Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2010 panowie mam podobny problem do kolegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumun2000 Zgłoś #18 Napisano 7 Grudnia 2010 podłączyłem vaga i jest taki błąd 16825- system kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ nie zdefiniowany rodzaj uszkodzenia logów nie zrobiłem bo nie wiem jak jak ktoś może podpowiedzieć byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rumun2000 Zgłoś #19 Napisano 20 Grudnia 2010 ma ktoś jakiś pomysł na to ciężkie palenie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #20 Napisano 20 Grudnia 2010 Paweł, opis błędu jest na tej stronie: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089 1. poproś kolegów z tematu "numery etki" o schemat podłączenia zaworka N80 i/lub N115 (nie wiem który występuje w AWM - opis błędu jest uniwersalny). 2. sprawdź dokładnie wszystkie przewody podciśnieniowe zgodnie ze schematem uzyskanym w pkt.1 3. wymień wszystkie przewody gumowe na nowe (zaopatrz się w 2 metry gumowego przewodu zbrojonego o średnicy wewnętrznej 4mm) 4. 100x upewnij się, że problem z odpalaniem nie ma nic wspólnego z LPG, bo w opisie 16825 nie ma mowy o ciężkim starcie (być może check engine związany z 16825 w ogóle nie ma wpływu na ciężki rozruch). Ja bym zakręcił zupełnie kurek LPG i rozpiął wtryskiwacze od LPG (upewniając się, że przewody LPG są porządnie zatkane - żeby kolektor ssący był w 100% szczelny). 5. podłącz VaGa na rozgrzanym silniku i zobacz wartości bloku 032 kanału silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach