dlugiiii Zgłoś #21 Napisano 13 Listopada 2007 Tak ,właśnie o tym myślalem tylko może źle wypowiedziałem się zgadza się ,ten DV otwiera za turbiną i wraca powietrze przed turbinke "jesli wszystko działa to raczej nagle nie bedziesz mial wiekszego cisnienia przed przepustnica niz w kolektorze." -- sprawdze to ,ale napewno musi być zachowany warunek,że przepustnica musi być na full otwarta,bo jak połowe otwierałem to nie pokazywalo mi 0,5 Bara Czyli moje MBC po podkręceniu turbiny nie zachowuje się jak chip tuning bo jeżdząc tak samo pali więcej W tej chwili mam ciśnienie 0,5 Bara(bez podkrędkręcania) lub 0,7 Bara do wyboru : ale przy 0,7Bara robi wir w baku i wciska w siedzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Saimek Zgłoś #22 Napisano 24 Listopada 2007 Witam dzisiaj pomierzylem cisnienie i wyglada to sredniawo.... na dole cos slabo zbiera ale moze dlatego ze jakos pozno gaz w deche dalem czy cos.. pomiar na 3 biegu, pedal w podloge i log start. wykres w zalaczniku. (edit: zalaczniki nied zialaja) log: ,0.55,1760,74.4,1550.0,1010.0,,,,,,,,,, ,0.95,1800,79.7,1550.0,1070.0,,,,,,,,,, ,1.35,1880,85.0,1530.0,1130.0,,,,,,,,,, ,1.75,2000,89.5,1520.0,1180.0,,,,,,,,,, ,2.15,2080,93.2,1510.0,1240.0,,,,,,,,,, ,2.55,2200,97.0,1500.0,1290.0,,,,,,,,,, ,2.95,2280,100.8,1490.0,1330.0,,,,,,,,,, ,3.35,2400,104.5,1490.0,1380.0,,,,,,,,,, ,3.75,2520,109.0,1490.0,1430.0,,,,,,,,,, ,4.15,2640,110.5,1470.0,1460.0,,,,,,,,,, ,4.55,2760,112.0,1460.0,1440.0,,,,,,,,,, ,4.95,2880,112.0,1440.0,1430.0,,,,,,,,,, ,5.35,3040,114.3,1440.0,1430.0,,,,,,,,,, ,5.75,3160,117.3,1440.0,1430.0,,,,,,,,,, ,6.25,3320,117.3,1430.0,1440.0,,,,,,,,,, ,6.65,3400,116.5,1430.0,1440.0,,,,,,,,,, ,7.16,3560,114.3,1440.0,1440.0,,,,,,,,,, ,7.56,3680,114.3,1440.0,1440.0,,,,,,,,,, ,7.96,3800,115.0,1440.0,1440.0,,,,,,,,,, ,8.36,3920,115.0,1440.0,1450.0,,,,,,,,,, ,8.76,4000,115.8,1440.0,1450.0,,,,,,,,,, ,9.14,4160,115.8,1430.0,1450.0,,,,,,,,,, ,9.56,4280,115.8,1430.0,1440.0,,,,,,,,,, ,9.94,4360,117.3,1420.0,1440.0,,,,,,,,,, ,10.36,4480,117.3,1420.0,1440.0,,,,,,,,,, ,10.85,4640,116.5,1410.0,1420.0,,,,,,,,,, ,11.25,4760,115.8,1400.0,1410.0,,,,,,,,,, ,11.65,4840,116.5,1390.0,1400.0,,,,,,,,,, ,12.17,4960,115.8,1380.0,1390.0,,,,,,,,,, ,12.64,5080,113.5,1360.0,1370.0,,,,,,,,,, ,13.04,5200,112.0,1350.0,1350.0,,,,,,,,,, ,13.44,5280,110.5,1350.0,1350.0,,,,,,,,,, ,13.86,5360,109.8,1340.0,1340.0,,,,,,,,,, ,14.36,5520,109.0,1340.0,1330.0,,,,,,,,,, ,14.76,5600,109.0,1320.0,1320.0,,,,,,,,,, ,15.16,5640,108.3,1320.0,1310.0,,,,,,,,,, ,15.65,5760,106.8,1310.0,1310.0,,,,,,,,,, ,16.05,5840,106.0,1310.0,1310.0,,,,,,,,,, ,16.45,5880,105.3,1300.0,1300.0,,,,,,,,,, ,16.85,6000,103.8,1300.0,1290.0,,,,,,,,,, ,17.25,6040,103.0,1300.0,1300.0,,,,,,,,,, ,17.65,6200,101.5,1000.0,1290.0,,,,,,,,,, obciazenie 115-117 procent max moze dlatego nie doszedlem do wyzszego sprezania niz 1460? na poczatku zadane duzo wieksze i turbo jakos nie nadazalo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #23 Napisano 26 Listopada 2007 ja chciałem zapytać od drugiej strony pomiaru Mam podłączony już manometr i wcześniej pokazywało mi 0,5 bar w kolektorze i po podkręceniu 0,8 Bar.Po 1 dniu teraz pokazuje mi 0,2bar bez i 0,5 po podkręceniu.Auto tak samo ciągnie jak i wcześniej ,wiec czy jest możliwość,że jest mniejsze ciśnienie a samochod tak samo jedzie czy gdzieś na wężyku lub w manometrze musiało się popsuć ? Na tych dniach zmieniłem też świece ze starych zuzytych na brisk premium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Saimek Zgłoś #24 Napisano 27 Listopada 2007 i co nikt nic nie odpowie? nawet marek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #25 Napisano 28 Listopada 2007 saimek, jest juz zimno dlatego laduje Ci mniej. proste. bedzie cieplej zaladuje wiecej, max 0,6 z tego co pamietam. jak popalujesz mocno fure to tez powinien wiecej ladowac bo bedzie baaardzo cieplo w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Saimek Zgłoś #26 Napisano 28 Listopada 2007 ale zadane cisnienie tez sie zmienia od temp? to chyba jest korekcja na temp powietrza bo masa powietrza inna wraz z temp... w sensie nie do konca masa a gestosc tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #27 Napisano 29 Listopada 2007 no dobrze ,a jak mi wyjaśnisz,że jadąc w trasie przestał nagle ładować mi do 0,5 tylko do 0,2 bar ? Temeperatura była taka sama ,wieczorem wracając też było 0,2 Bara.Ale uwierze Ci i spróbuje czy reaguje na temperature wypne plastik łączący obudowe filtra z przodem (gdzie zassysa zimne powietrze) i dam znać....wedlug mnie dziwne żeby przy zmianie temperatury o kilka stopni nagle zmniejszał mi ciśnienie o 0,3 Bara !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #28 Napisano 29 Listopada 2007 A co powiecie o moim wykresie? Pomiar na 3 biegu. Dlaczego powyżej 4600 ciśnienie tak spada A i jeszcze jedno, Panowie napiszcie mi z jakich kanałów zgrać logi żeby sprawdzić czy z autkiem wszystko okej? Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Saimek Zgłoś #29 Napisano 29 Listopada 2007 TObie przekracza wartosc osiagana zdecydowanie zadana a nie na odwrot.. jako dziwnie rosnie to doladowanie O_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #30 Napisano 29 Listopada 2007 czemu w roczniku 1998r nie mozna zrobić takiego fajnego wykresu czy jest mozliwość zainstalowania czujnika dodatkowego aby to mi obsłużylo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #31 Napisano 1 Grudnia 2007 długii moim zdaniem fura wchodzi Ci w tryb awaryjny i dlatego masz 0,2 bez MBC a 0,5 na MBC albo maz nieszczelnosc i po prostu cisnieni Ci ja rozdmuchało:) zobacz jak sie maja wszystkie laczenia dolotu. saimek- w zaleznosci od masy powietrza (gestosci) zmienia sie cisnienie zadane:) takie sprytne komputry mamy ze ogarniaja tmp i ilosc powietrza. długi nic sobie nie zamontujesz:) znaczy mozesz wyskoczyc kilka pln na wskazniki DEFI plus centralka i bedziesz mogl sobie robic dowolne logi:) albo lepsza opcja jest AEM radar powiem Ci ze takie ladowania jeszcze nie widzialem zły pomiar IMO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #32 Napisano 1 Grudnia 2007 hmmmmm......bądź mądry i zastanawiaj się teraz co to jest "AEM" Rozumiem,że chodziło Ci ogólnie "olej to ,to nie ma sensu "? Co do trybu awaryjnego moge się zgodzić ,bo mapa dawki z gazu nie była dobrze dograna i moze dlatego wchodził w tryb,bo teraz kilka dni mam dobrze.Tylko dlaczego (znow 2-gi samochod co powinien mieć ,a nie ma ) u mnie nie ma kontrolki "CHECK" -błędu silnika Ile razy przeładowywałem go i robiłem modyfikacje i nigdy nic mi nie wyświetliło:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #33 Napisano 1 Grudnia 2007 radar powiem Ci ze takie ladowania jeszcze nie widzialem zły pomiar IMO tzn. jest dobre czy złe czy nijakie ? tzn co mogłem zrobić źle ? 3 bieg ~1,5kRPM start LOG i gaz w podłoge ale w najblizyszm czasie zrobie jeszcze jeden i zoabcze Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #34 Napisano 1 Grudnia 2007 Dlugii dobrze wykombinowales. olej sprawe, gra nie warta swieczki. Ja robilem rozne mody i mialem tryb kilka razy i nigdy check sie nie zapalil:) Radar chodzilo mi ze nie wiem jakim cudem boost Ci wzrosl tak mocno seryjny program przy 4500 powinien zmniejszac cisnie do 0,4 przy 6000. Moze masz jakiegos overboosta. lepiej zrob kilka nowych logow i zobacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #35 Napisano 1 Grudnia 2007 Szukałem szukałem i sie dokopałem, właśnie też mnie dziwiło to że po odpuszczeniu nogi z gazu ciśnienie zostaje podbite, i znalazłem na forum streetracing.pl Marecek maił ten sam problem i po wymianie DV było wszystko okej, więc chyba bede musiał go wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mdk Zgłoś #36 Napisano 5 Grudnia 2007 Piotrunio, Mam krótkie pytanie na PW (przepraszam, jestem w trakcie przeprowadzki, mieszkam teraz w klitce bez internetu). Czy w silniku APU istnieje możliwość sprawdzenia ciśnienia ładowania turbo VAGiem przy uzyciu "fejsa" KKL bez opto ? Czy obsłuży to VAG-COM 3.11 ? Z góry dzięki za odpowiedź. -- K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #37 Napisano 14 Stycznia 2008 tak. można sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpalusz Zgłoś #38 Napisano 11 Marca 2008 Witam, koledzy z silniczkami AWT czy któryś z Was mógłby sprawdzić jak wygląda odczyt z bloku 33 czyli lambda przed katalizatorem . U mnie stoi na 1.520V i zastanawiam się czy sonda się zepsuła fakt, że czasami coś tam się zmieni, ale chyba sonda to cały czas powinna oscylować wokół jakiejś wartości. Czekam na pomoc, dzięki i pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bs1910 Zgłoś #39 Napisano 3 Maja 2010 michał olej tą sąde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #40 Napisano 18 Lutego 2016 a 0,9-1,2 bara to po programie Panie. seria laduje do 0,6 bara i opada do 0,4 wiec padaka Odkopie.Jakie bedzie maxymalne bezpieczne cisnienie dla AWT w wersji z automatem, i jak najlpiej powinno wstawac, by konwerter nie dostawal po dupie???. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach