Skocz do zawartości

mpalusz

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mpalusz

  • Urodziny 19.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Ja bym sobie życzył, żeby nie było nachalnych reklam co to mają własny dźwięk. Często sobie przeglądam forum w nocy i słucham muzyczki a tu jak nie ryknie jakaś reklama zaraz trzeba szybko szukać symbolu pauzy albo wyciszenia. Pozdrawiam
  2. Witam kolegów, czytając wątek nasunęło mi się pytanie. Czy istnieje może jakiś dodatek do oleju, który np. dodajemy przed samą wymianą oleju na nowy w celu przeczyszczenia i udrożnienia wszystkich tych kanałów itp. elementów. Można by uniknąć niemiłych niespodzianek i kosztownych remontów. A jeśli nie istnieje cudowny środek to chociaż niech ktoś znający się uzasadni dlaczego czegoś takiego nie ma. Pozdrawiam i czekam na fachowe wypowiedzi.
  3. To ja czekam na obiecaną opinię. Pozdro
  4. Fanom dobrego rocka proponuje zerknąć tutaj http://www.rollingstone.com/news/coverstory/500songs/.
  5. Dużo czasu minęło, ale dopiszę moje doświadczenie, może kiedyś komuś pomogą. Ja miałem podobny problem i opiszę przyczynę. Auto słabo odpalało na benzynie po dłuższym postoju na zimnym silniku i robiło kangury. Dopiero po przejechaniu ok kilometra jakoś się naprawiało. Spowodowane to było przez zabrudzone wtryski gazowe. Komputer musiał zwiększać czas wtrysku gazu i wyjeżdżał mocno za skalę czyli jakieś 20%. Z tego powodu na benzynie auto dostawało za bogatą mieszankę i się dusiło. Można to zdiagnozować tak, że ostatnie parę kilometrów jechać na benzynie, żeby komputer zapamiętał prawidłowe ustawienia, jeśli rano odpali bez problemu to można mieć dużą pewność, że winny jest zły skład mieszanki gazowej co oczywiście nie znaczy, że to wtryski. Pozdro
  6. Witam, koledzy czy ktoś może oriuentuje się i może wyjaśnić, co potrzeba żeby móc czytać freeze frame'y. Czy chodzi o wersję Vaga, czy interfejs, czy rocznik auta, a może wszystjko po trochu? Pozdro Skoro zacząłem to brne dalej: Ten link sporo mi wyjaśnił: http://www.ross-tech.com/vcds/revisions.html To tyle na razie Pozdro Na moje pytanie do Ross-Techa o to czy mój pasacik ma Freeze Frame'y otrzymałem odpowiedź: The 2001 Passat does not support Freeze Frame using the VAG protocols. Pozdro
  7. mpalusz

    pali na 3 cylindry

    Witam, nie wspomniałeś nic o przewodach. Co prawda nie są to przewody wysokiego napięcia bo od tego jest cewka niemniej są i też mogą być przyczyną. Może w jakiś sposób się przegrzewają, a rezystancja kabla rośnie wraz z temperaturą i tu jest problem. Pozdro
  8. Witam, koledzy z silniczkami AWT czy któryś z Was mógłby sprawdzić jak wygląda odczyt z bloku 33 czyli lambda przed katalizatorem . U mnie stoi na 1.520V i zastanawiam się czy sonda się zepsuła fakt, że czasami coś tam się zmieni, ale chyba sonda to cały czas powinna oscylować wokół jakiejś wartości. Czekam na pomoc, dzięki i pozdro.
  9. Witam, koledzy a podłączaliście Vaga? Mi też muli i do tego podejrzewam sondę lambda, że jest walnięta. Czy moglibyście proszę sprawdzić jakie wartości są w bloku 33 (Engine->measuring blocks). U mnie jest z reguły 1,520 V czasami coś się zmieni a mi wydaje się,że ta wartość powinna ciągle oscylować wokół jakiejś wartości.
  10. Witam Jestem za zbieraniem pieniążków i już jak będzie ustalony budżet, to wysłać zapytanie do firm, zamieścić ich odpowiedzi i zrobić ankietę. Coś w tym stylu. Pozdro
  11. mpalusz

    Problem z cewkami!!!

    Witam yoman3, pewnie chodzi Ci o blok 26 Knock Control - Sensor Voltage, też jestem ciekaw co to jest. Mnie się wydaję, że może coś z wykrywaniem spalania stukowego. Pozdro
  12. mpalusz

    Sonda Lambda

    marcino zerknij jeszcze tutaj kolega kuczlaw odpisał na mój post. Pozdro
  13. mpalusz

    Sonda Lambda

    Witam coolin jak rozwiązałeś swój problem? Ja mam coś w podobie tutaj go opisałem. Pozdro
  14. Witam kuczlaw, a znasz oznaczenie sondy dla silnika AWT? Do reszty kolegów W ogóle to mam takie objawy: Tylko rano jak silnik zimny przy pierwszej próbie odpalenia silnik czasami nie chce wejść na obroty, pokrztusi sie w okilicy 500 i gaśnie. Druga próba od razu na 1200 (czyli tak jak powinno być) z początku praca trochę nierówna ale po kilku sekundach już dobrze i schodzi po mału do jałowych czyli w okolicy 800. Dzisiaj przy drugiej próbie wszedł na 1200 ale za szybko zszedl i zgasł, trzecia próba i już tak samo jak próba druga Mam błąd związany z ogrzewaniem sondy a mianowicie: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent i próbuję to powiązać ze sobą. Aha jeszcze jedna rzecz, błąd ten mam już w sumie kilka miesięcy, a problemy z rozruchem dopiero od kilku dni to może też coś wniesie do tematu. Zapomniałem też wspomnieć, że co jakiś czas zapalała się kontrolka czystości spalin, nieraz sam kasowałem błąd, a nieraz po jakimś czasie gasła sama. Wyczytałem, że ogrzewanie sondy psuje się od zbyt bogatej mieszanki. robi się na niej taki biały nalot. Ale czy to jest do naprawienia np. czyszcząc ją czy już usterka nieodwracalna. Również wyczytałem, że wykręcenie sondy w 1.8T jest nieco kłopotliwe, czy ktoś ma jakąś praktykę w tej kwestii. Jak wykręcę chciałbym móc wkręcić. A może od razu do mechanika i niech on sie męczy. W VAG-u pokazuje(tak mi się pamięta), że sonda pracuje i jest raczej dobra, jedynie obwód ogrzewania nawalił. Zastanawiam się więć, czy kupować od razu drugą, czy próbować wykręcić, przeczyścić, może ktoś miał podobną sytuację. Pozdro
  15. Witam Panowie też mi od czasu do czasu pojawia się błąd sondy związany z ogrzewaniem, konkretnie to: 17511 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – wyjście za niskie i jestem ciekaw co zrobiliście w swoich autkach. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności