Gość misiek Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2007 Witam.Od dluzszego czasu huczy cos z przodu w pasku wiec nie wiele myslac postanowilem wymienic lozyska w kolach.narazie dostalem tylko jedno,po wymianie nadal to samo.podnosilem kolo raz z jednej strony raz z drugiej i zawsze huczy.podczas jazdy zaczyna byc slychac od 80km/h a od 120km/h huk jest niezly. nowe lozysko wprasowali mi w zakladzie.tak sie zastanawiam czy nie konczy sie zywot skrzyni(270tys km) moze ktos mial podobne zjawisko w takim pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zulus_25 Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2007 U mnie tez bylo slychac takie huczenie z przodu i rowniez mechanik stawial na lozysko ( nawet na 100 % ) , mnie nie dawalo to jednak spokoju i przyczepilem sie do .........opon. Przelozylem kola tyl na przod i teraz huczy ta sama strona tyle ze z tylu i niewiem dlaczego , bo opony mam porzadne i sprawdzane i wyważone .Tak wiec moze sprobuj w ten sposob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2007 Wymień drugie łożysko.Jak to nie pomoże to będziemy się dopiero martwić o skrzynię.No i opony posprawdzaj jak radził zulus_25. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andyw6 Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2007 Puść samochód na luz przy dużej prędkości, jak będzie huczeć to wymień drugie łożysko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiek Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2007 opony wykluczam bo juz trzeci komplet zalozony tym razem nowe.zastanawiam sie czy jest sens wymieniac drugie skoro na lewarku jest podniesione tylko nowe a drugie kolo sie nie kreci i tez huczy. nie ma znaczenia przy jezdzie czy puszcze na luz czy jest pod obciazeniem i tak to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2007 A ja ci mówie: wymień drugie łożysko Nawet jeśli to nie to, będziesz miał czyste sumienie że zrobiłeś wszystko zanim zabrałeś się za remont/wymianę skrzyni biegów.A propos - skrzynia sucha?Żadnych wycieków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2008 Tzn u mnie tez lozysko huczało z tym ze bylem na 100 procent przekoany ze jest to przednie prawe lozysko ale po podniesieniu na lewarku okazalo sie ze jest to jednak lewe tylne takze moze srawdz sobie wszystkie tylne lozyska dop[iero wtedy bierz sie za przednie pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 3 Kwietnia 2008 No jakto, huczy z przodu to oznaka że padnięte jest łożysko z tyłu? A czy trzeci komplet opon to te same opony, ten sam wzór i model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claxon Zgłoś #9 Napisano 3 Kwietnia 2008 ja tez mialem taki objaw i wrazenie ze to z przodu jest buczenie ale okazało sie ze jedno z lozysk w tylnym -prawe mialo raka i zero smaru wymienilem obydwa i po klopocie,jak bedziesz dokrecal łozyska to do wzglednego oporu i poluzuj 1 /4 obrotu po zalozeniu kola bez spuszczania lewarka zlap opone na godz.12 i 6(sruby musza byc dokrecone)musi byc lekki luz bo inaczej lozysko i cala piasta beda gorace podczas jazdy i nie zaluj smaru i nie tylko na lozysko ale rowniez w dekielek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Czaro 35i Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2008 niektorzy wlasnie mowia ze moze przenosic po przekatnej huczenie. wez podnies przod z jednej strony czyms stabilnym, niech ktos wskoczy do fury odpali wrzuci 4 rozpedzi do 80km/h i zgasi szybko kolo bedzie sie obracac a ty nasluchuj z kanalu co i gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aleks Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2008 No to na ten temat i ja coś od siebie.Mialem okropne wycie , a właściwie takie huczenie w moim pasku .Powyżej 90 km/h zjawisko narastało w postępie geometrycznym i po przekroczeniu 100km/h , ciężko było w moim bolidzie wytrzymać.Odgłos dochodził z tyłu.Wymieniłem tylne łożyska , ale wyło dalej .Następnym krokiem miała być wymiana czopa , ale wpadłem na pomysł , i założyłem inne koło z oponą innej marki .(Moje opony były wyważone i w stanie dobrym).Wycie zniknęło.Ta wyjąca opona to "Fulda Linero" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2008 skoro już tu mówicie o skrzyni biegów to jaki tam idzie olej i w jakiej ilości ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość inuit Zgłoś #13 Napisano 3 Kwietnia 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2050 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sara847 Zgłoś #14 Napisano 22 Lipca 2010 Mamy taki sam problem w Passacie B3.Coś huczy z przodu,przy przyspieszaniu szybciej,przy zwalnianiu też zwalnia,wyważyliśmy koła,wymieniliśmy felgę,wczoraj mąż wymienił prawe łożysko oraz gumę wahacza i nadal jest ten sam problem.Przy wchodzeniu w zakręt np. na rondzie zaczyna bardzo buczeć na prostej trochę mniej,dzieje się tak zarówno na biegu jak i na ''luzie''.Jeśli ktoś może coś doradzić,gdzie szukać przyczyny ,proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 22 Lipca 2010 Obawiam się że wyje mech. różnicowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #16 Napisano 22 Lipca 2010 Jeżeli łożyska na przodzie są dobre , to warto sprawdzić tylne koła , jakiś czas temu to przerabiałem : łozysko tylnego prawego koła było w rozsypce a mnie siedząc za kierownicą wydawało się że to prawy przód , można to sobie sprawdzić podnosząc na lewarku i kręcąc kółkiem (jeżeli jest uszkodzone to dasię wyczuć i usłyszeć). Obawiam się że wyje mech. różnicowy Wydaje mi się , że mechanizm było by również słychać przy jeżdzie na wprost tak samo intensywnie co na zakrętach jak wcześniej wspomniała Anna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaccoobb Zgłoś #17 Napisano 24 Lipca 2010 A mi dzisiaj zmieniła się strona, w którą skręt powoduje buczenie. Poprzednio było to w prawo a teraz jest w lewo. Przejechałem przez bardzo marne jakościowo drogi więc może to to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach